Het Herfsttopic

Ik vind zomer echt heerlijk en vooral als het daarna kouder wordt, dat je een beetje kippenvel krijgt en dan een heerlijke warme zachte trui aan kan trekken zonder dat je zit te zweten. Ik vind de overgang gewoon lekker haha.

11 likes

Love het moment dat hoodies weer fijn zijn :smile:

4 likes

Van die heerlijke ochtenden met mist eind augustus, love dat. Dan krijg ik altijd zoveel zin in de herfst. :heart_eyes::maple_leaf::fallen_leaf::leaves::mushroom:

6 likes

Ja echt! Dat is echt mijn lievelingstijd. Ik zit namelijk altijd op de fiets overal heen, dus echt herfst en alle regen vind ik alleen leuk als ik vrij ben haha. Verder ben ik al blij als ik overal pompoenen zie en als ik een PSL kan halen. Ik woon in het hofje en buren kijken altijd uit naar mijn pompoenen bij de deur hahaha.

3 likes

Jaaaa ik vind het HEEEERLIJK om dan sochtends naar werkt e fietsen.

Het ruikt dan ook altijd zo lekker.

2 likes

Oh, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik zit nu al in herfst/halloween modus. It’s Summerween according to me

6 likes

Er waren hier net wat klappen onweer, en ik kan me dan alleen maar verheugen op de herfst. Onstuimig weer, buiten koel, binnen warm en gezellig.
Afgelopen week heb ik slecht geslapen omdat het ook 's nachts vrij warm was en ik kan niet wachten op die frisse koelte van de herfst.

18 likes

Ik had een geurkaars aan (BBW sun washed citrus, aanrader!), kopje thee en uitzicht op regen + onweer + zwarte lucht. Helemaal prima, miste alleen de pepernoten nog.

Vind de zomer ook leuk maar herfst is m’n favoriet.

5 likes

Kan ook echt niet wachten, ben al helemaal klaar met de zomer :joy:

4 likes

Iedere dag wordt het alweer donkerder :heart_eyes:

4 likes

Ooh heerlijk dat ik niet de enige ben (nee ben je noot weet ik). Zo’n zin in herfst, herstwandelingen, truien, panty’s, dikke pompoensoep, geurkaarsen, appeltaart, grote koppen thee :maple_leaf::fallen_leaf:

6 likes

Ik kan ook niet wachten :orange_heart:!
Ben nu in een vakantiehuisje in het midden van Nederland. De nachten zijn hier wat koeler en het huisje is slecht geïsoleerd, dus het is zo heerlijk fris ‘s-nachts!
En we hebben net de open haard aan gehad. Herfst vibes in juni!

10 likes

Vannacht was inderdaad een stuk koeler (ik zit ook in regio Midden) en ik heb meteen een stuk beter geslapen. Ik was begonnen zonder deken, maar halverwege de nacht was ik koud geworden (:orange_heart:) en ben ik onder de deken gaan liggen. Heerlijk.

Hopelijk worden er ook weer appelplukdagen georganiseerd. :heart_eyes:

2 likes

Omg ik las net ergens dat het in Juli heel warm gaat worden.

Ik haat de zomer 🫠🫠🫠
Kan niet wachten tot het weer eind augustus is😂

3 likes

ja hoera :heart_eyes:

1 like

Kreeg dit net in beeld op insta. Toeval??:grimacing::grimacing:

15 likes

Wij gaan komende week het koopcontract tekenen voor ons nieuwe huis. Met houtkachel. Met natuurgebied grenzend aan de achtertuin. Op 5 minuten afstand van de bossen.
Ik kan wel huilen van geluk en heb zó extra veel zin in de Herfst nu! Mooie foto’s maken van de natuur vlakbij huis en ‘s-avonds boeken lezen bij een haardvuurtje :orange_heart:

39 likes

Wat mooi! Gefeliciteerd​:fallen_leaf::maple_leaf:

1 like

Deze kwam ik tegen in de tuin, ik krijg gelijk helemaal zin in de herfst

:orange_heart:

27 likes

Dit weer vandaag :heart_eyes:

10 likes