Het Herfsttopic

ja echt zo fijn :heart_eyes: helaas wordt het weer warmer van het weekend.

Extra van genieten vandaag haha!

2 likes

ben net in de lunchpauze met paraplu op de dijk gaan lopen, collega’s wilden niet mee ‘want het regende’
voel me echt opgefrist na al die dagen hete en kleffe lucht inademen

9 likes

Heerlijk inderdaad, vooral die frisse lucht! Vanmorgen gelijk alle ramen open gedaan thuis.

Heerlijk!! Ik voel mij ook gelijk energieker, happy,… ik zeg elke dag “was het al maar herfst”, nu weet ik weer waarom

3 likes

Heerlijk regenachtig dagje vandaag! Krijg gelijk zin om weer al mijn herfst/halloween spullen van zolder te halen hahaha

4 likes

Het is ook overal binnen zo knus donker! Alsof de wintertijd al ingegaan is :orange_heart:

4 likes

Ik geniet met dit weer wel extra van het nieuwe seizoen Virgin river. Vind dat ook echt een herfst serie haha.

8 likes

hehehehe lekker kaarsje straks aan thuis.

1 like

Ik ben vandaag ook zo happy met die koele lucht en tikkende regen. Kan niet wachten tot de zomer voorbij is.

6 likes

Het duurt nog precies 2 maanden; klinkt super ver weg.

Het duurt nog een week of 8, maximaal; klinkt alsof het einde van de zomer al in zicht is <3

4 likes

Ik vind het begin van de maand september eigenlijk ook altijd al wel een beetje Herfst. Moet ‘t niet te warm worden natuurlijk :sweat_smile:

7 likes

Van mij mag het wel gewoon zonnig zijn, ik moet overal heen op de fiets en een beetje warm vind ik wel lekker. Maar ik vind het gewoon heerlijk als het 's avonds afkoelt en het wat eerder donker is… Kaarsjes aan en chillen. Ik begin wel in september al met pompoenen hoor!

1 like

Ja! Vind het ook altijd een soort ‘ja doei nu hoeft het van niemand meer hoor’ vibe hebben als er ineens nog wat warme dagen zijn na 1 september.

2 likes

Ik wilde dit ook in de herfst pas verder kijken maar ach, vandaag nog een aflevering kan ook wel

1 like

De Action verkoopt weer seizoensdecoratie :maple_leaf::fallen_leaf: Die stenen pompoenen kocht ik vorig jaar, zijn erg mooi met een glazuurlaag

12 likes

Mijn hond heeft zo eentje van die set van 3 in 100 stukken gebeten :rofl: Niets is zo leuk om op een regenachtige dag door de Action te struinen tussen de herfstdeco. Al heb ik nog wel heel erg veel van de voorbije jaren :see_no_evil:

3 likes

Jammer dat ze niet veel nieuws hebben vergeleken met vorig jaar… Ik was vorige week vrijdag bij TK Maxx en daar stond ook al het een en ander :slight_smile: wel allemaal verspreid door de winkel… pompoentje hier, doodskop tussen de vaasjes en een paar herfstkaarsen tussen de zomerkaarsen. Binnenkort weer even kijken, als ze veel hebben zal ik foto’s maken!

4 likes

Ik ga binnenkort met @Clancy naar TK Maxx en ik heb er zooo’n zin in. Ik hoop echt dat ze dan al het een en ander hebben

10 likes

Ik hou van de zomer, maar moet niet te lang duren. Nu na 1 dagje als vandaag alweer helemaal zin in de herfst (en kerst)! Mijn kringloop heeft de kerstspullen alweer klaarliggen :heart_eyes:. Heb zin in de regen, warme truien en warme thee binnen. Mijn zoontje is nu 1,5 dus de eerste herfst dat hij ook echt lekker mee het bos in kan wandelen, kijk er echt naar uit!

4 likes