Het Herfsttopic

Hier kijk ik ook zo naar uit! Mijn zoontje is in de Herfst 1,5! Lijkt me zo leuk om alle seizoenen zo bewust met hem mee te maken en door zijn ogen te zien.

Ja zo leuk! Wordt er dan helemaal nostalgisch van en wil dan ook heel graag hem zoveel mogelijk laten genieten!

Hebben jullie eigenlijk nog herfsttradities? Ik heb voor kerst wat leuke tradities in gedachten (hou echt van tradities), maar niet voor de herfst…

2 likes

Kastanjes rapen en spinnenwebben van maken!!

5 likes

Ik hoop dan ook op die andere vorm pompoenen! Die had mijn kat vorig jaar kapotgegooid en daar baalde ik zo van haha

2 likes

Helaas, ik heb gekeken en het zijn precies dezelfde vormen en kleuren als vorig jaar.

2 likes

Ik kijk er ook naar uit, mijn zoontje is dan net iets ouder dan 1,5, dus wij kunnen ook lekker naar het bos enzo. Van posts hier vorig jaar heb ik onthouden: naar een pompoenenboerderij (ofzo) gaan, ergens appels plukken en dan taart bakken, en ik wil ook graag kastanjes/beukennoten/walnoten gaan rapen en dan samen opeten. En mooie bladeren verzamelen en daar een slinger van maken, lijkt me ook leuk.

4 likes

Er was vorig jaar ook een ronde, iets hogere/puntige!

Edit: mijn foto teruggezocht van toen haha, die kleine rechtse!

image

3 likes

Ik wil gaan appels plukken en dan een appeltaart bakken bijvoorbeeld. Naar een maïsdoolhof. Pompoenen versieren.
Wel als hij ouder is hoor, haha.

Wat zijn jouw Kersttradities?
Ik heb afgelopen jaar een Kerstbal gekocht voor ‘m en wil dat elk jaar gaan doen. Dat hij er zelf één mag uitzoeken.
Wil er ook nog een paar leuke bij verzinnen.

3 likes

Heeft niks met herfst te maken, maar dat kerstbalidee heb ik ook van hier en vind het zo leuk! Vorig jaar heb ik een mooie uitgezocht, vanaf dit jaar kan hij zelf mee kiezen.

1 like

Na die hete dagen was vandaag wel even een prettige en frisse tegenhanger. Voel me gelijk herfstig! Dat is dan wel weer een beetje een vreemde gewaarwording, gezien het nog juli is.

Welke andere vorm?
Ik zie nu je foto: die kleine rechtse komt ook voor in de advertentie, onderaan?

2 likes

13 likes

Oh, die heb ik over het hoofd gezien haha. Had alleen naar de grote afbeelding gekeken!

1 like

Geen idee of het hier al wel eens gedeeld is, maar anders bij deze: aanrader van mij is YouTube kanaal van Cecilia Blomdahl. Niet helemaal herfst, maar veel druilerige weer beelden van het prachtige Spitsbergen. Daar woont ze en filmt ze over!

2 likes

Ah wat een leuke herfstideeën allemaal, krijg er al helemaal zin in!

Qua kerst inderdaad de kerstbal, kerstavond/nacht met een matras beneden bij de kerstboom slapen en dan kerstontbijt en cadeautjes op bed, zelfgemaakte adventskalender, kerstweekend naar het buitenland, opzetten van de familiekerststal die we bij de geboorte van mijn zoontje hebben gehad, vlak voor kerst wandelen buiten en kerstbomen en lichtjes kijken, kerstkaarten knutselen met zoontje… dat was het voor nu een beetje.

5 likes

Nou, ik moet gewoon huilen van al die lieve fanilietradities (hallooo hormonen). Super goed cadeau idee trouwens voor onze december baby: een mooie kerststal.

2 likes

Wat een heerlijke tradities! Leuke inspiratie, dankjewel! Nu al zin in!

1 like

Ja, mijn zoontje is uit januari maar ik vond het ook zo een leuk cadeau! Vorig jaar liep zoontje met de antieke beeldjes rond :smiling_face_with_tear:, dus toen maar hoog neergezet. Ik denk dat het dit jaar al een stuk beter gaat!

2 likes

16 likes

Ik heb vandaag bij de Tkmaxx een kussen gekocht met pompoenen erop en een pumpkin kaars. Mijn herfst hart is gelukkig. *okay en ook al 2 lekkere truien want die waren flink afgeprijsd. Ja hoor laat maar komen die herfst! :jack_o_lantern:

7 likes