Oh, dit was zo lekker! Vorig jaar 3 potjes gemaakt, en nu is het op. In sept maak ik het weer!
De appelboter dan! De cake ook gemaakt en iedereen vond 'm lekker, maar ik was niet helemaal om. dus wil kijken of er meer recepten met appelboter zijn.
Oh, dit was zo lekker! Vorig jaar 3 potjes gemaakt, en nu is het op. In sept maak ik het weer!
De appelboter dan! De cake ook gemaakt en iedereen vond 'm lekker, maar ik was niet helemaal om. dus wil kijken of er meer recepten met appelboter zijn.
Ben lekker bezig met mijn herfst pinterest bord en ik kan nu echt niet wachten!! Ben dit warme benauwde weer zo zat
Ik ben er ook zo klaar mee! Was net aan ‘t koken, 4 pannen op ‘t vuur. Had ‘t BLOEDHEET en zoveel zin in de Herfst.
Kwam vandaag wel dit tegen - instant Herfst-gevoel:
Oh van de week ben ik in Nijmegen stad, dan ook maar eens langs de TK Maxx met al die leuke dingen die ik hier zie!
Ik ben ook echt weer toe aan de herfst hoor. Een paar dagen warm is leuk, maar op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee.
het weer vandaag (in het westen van het land dan) past wel echt goed bij de herfst ![]()
Zooo echt hè? Genieten net die wolkbreuk! En ‘t is ook zo knus donker ![]()
Ik geniet zó intens van deze dag he, ik zit hier heerlijk met mijn nieuwe witchy mok van TK Maxx koffie te drinken achter de computer. Van mij mag de zomer weer snel voorbij zijn ![]()
Uh hier is het echt super broeierig en benauwd ![]()
Herfsttip: bij Omoda zijn nog superveel winterlaarzen in de uitverkoop in veel maten ![]()
Verder hier ook een geurkaars aan ![]()
Hier nu ook weer. Getver. En de airco op m’n werk was kapot sinds gister maaaar gelukkig doet ie ‘t nu net weer. Lifesaver!
Heerlijk dit weer
, zit op kantoor echt te balen dat ik thuis nu niet alle ramen en deuren open kan zetten ![]()
Hier is nul regen ook… ![]()
Balen!
Ik lees ook net volgende week misschien nog een hittegolf? Dag…
Ik ga morgen naar de Ardennen met een camper en ik hoop stiekem dat het koud wordt en dat ik daar onder een kleedje mijn boek kan lezen ![]()
Ik ben nu in Zwitserland met camper & hier regent het nu: ook lekker met een boek, terwijl mijn vriend rijdt. Heerlijk knus ja.
Zijn er eigenlijk alweer pepernoten gespot??
Zin in. ![]()
ja volgens mij liggen ze alweer in de winkel!
Nice!!
Ik wilde ook de pompoen mokken bestellen, maar krijg nu ook een melding dat ze niet naar mijn adres verzenden? Zo gek.
Is het bij jou ondertussen wel gelukt?