Het Herfsttopic

Waren er al veel herfstkaarsen?

In Den Haag zeker weten.

2 likes

Vooral Halloween kaarsen, maar goed dat zijn ook vaak pumpkin of smokey geuren.

Ik zit nog half in de zomer en al half in de herfst qua gevoel. Heb er wel ontzettend zin in om het huis weer cosy te maken met herfst spulletjes.

4 likes

Oeh nu heb ik wel zin om volgende week al even bij TKMaxx te kijken voor herfstkaarsen. Kunnen direct in een verhuisdoos maar toch :joy:

2 likes

Oohh het is hier een beetje grauw en regenachtig en ik ga zo naar de Action om even te kijken of ze al die leuke herfstspullen van hier boven bij ons ook hebben. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Heerlijk hè! Gelijk zo’n knus sfeertje in huis :brown_heart:

1 like

Ze hadden alles wat ik wilde. :heart_eyes: Wil alles nu al neerzetten maar dat mag niet van m’n man. :rofl:

Wat flauw :rofl:

Wat heb je gekocht?

1 like

Zal zo ff een foto maken van de buit.

2 likes

:grin:

Het is niet megaveel maar ik heb ook al heel veel herfstdecoratie. :sweat_smile: Moet het wel kwijt kunnen, hehehe.

13 likes

Wat een heerlijk weer is het vandaag!

4 likes

Ik lig onder een dekentje A Rainy Day In New York te kijken. Ben niet echt fan van Woody Allen, maar de film past wel bij dit weer.

6 likes

Ik vind vandaag echt de perfecte dag. Niet zo vies warm als dat het soms in de zomer is maar ook niet zo koud dat de verwarming aan hoeft ( :money_with_wings: :money_with_wings:). Wat mij betreft de ideale temperatuur voor in de zomer.
Ik zit lekker downton abbey te kijken en straks komt de kerstspecial, zin in.

Edit: ik zie nu dat downton abbey 14 augustus van netflix afgaat :frowning: . Het staat wel ook op prime dus daar ga ik dan verder kijken!

9 likes

Ik was bij winkelcentrum De Boet en daar is al een hele afseling herfst/halloween, en er werd nog meer opgebouwd… past wel mooi bij het weer van vandaag.

3 likes

Vond dit weer een goed excuus om alvast wat herfstkaarsen te halen bij de TK Maxx. Ze hadden naast kaarsen ook echt al veel halloween en herfst versiering :smiling_face_with_three_hearts: Maar heb me nog in kunnen houden haha

24 likes

Iemand zoiets al in Nederland gezien? Heb er geen ruimte voor in m’n koffer en vind dit ook te duur (20-25-30 dollar) maar vind ze zooo schattig

7 likes

Hoe zien de herfst schappen bij de tk max eruit? Lekker veel herfst kaarsen of kan ik beter nog even wachten😀

Ik las op insta bij iemand dat het vooral (nog?) heel veel Halloween is nu. Maar ben zelf nog niet geweest.

1 like

Qua herfstkaarsen waren er in Nijmegen al 2 schappen, eentje gewoon bij de kaarsen en een lager schap bij de kassa. Vooral koffie (pumpkin spice, mocha, maple latte) en appel geuren. Nog niet echt kaarsen met echt autumn erop ofzo, en ik zag nu nog grotendeels DW home ipv Yankee

1 like