Het Herfsttopic

DW is gelukkig veel beter :heart_eyes:
Ik zou willen dat het merk makkelijker te krijgen is in Nederland.

3 likes

Ik vind DW ook beter dan Yankee. Op nr 1 qua geur BBW, maar helaas branden zij zo snel op vind ik

2 likes

Ik krijg van dit topic ook helemaal zin om mijn huis in herfststijl te decoreren :heart_eyes: helaas moet ik in oktober verhuizen dus dat komt net niet helemaal lekker uit… Maar wie weet

Ik heb overigens erg gelachen om deze Halloweenkussens bij de TK Maxx:

5 likes

Aah de TK waar ik geweest ben vrijdag had die dekentjes niet. Zo jammer!

1 like

Oh jammer! Dit was in Eindhoven trouwens!

1 like

Ik heb vergelijkbare maar dan met dias de los muertos erop en het is zo zacht.
Goede reden om terug te gaan.

Denk dat je dit best makkelijk zelf kan maken! :grin:

1 like

De TKMaxx is van 1 kop naar 4 koppen gegaan afgelopen weekend in Apeldoorn. Hoop dat ze nog meer krijgen! Als ik TikTok zo zie komt de collectie aardig overeen met Nederland, dus hopelijk snel meer. Heb mezelf heel erg ingehouden en maar 2 kaarsen gekocht (1 voor mezelf en 1 voor een vriendin)

Dark magic of Dark potion van DwHome

4 likes

Zou de tk maxx in begin oktober nog herfsterige kaarsen hebben of zijn ze dan al over naar de winter?

1 like

Ik vind het enorm jammer dat er geen TK max in Utrecht zit want nu moet ik het echt plannen en ik ben dan ‘bang’ dat ik te vroeg of te laat ga en dus leuke dingen misloop.

2 likes

Vorig jaar was dit te laat. Ik was toen een TK maniac en ging vrijwel iedere week en toen was het leuke wel op of stabiel qua collectie vanaf september.

3 likes

Wat zou je adviseren als TK maniac?:rofl: ik ben tot volgende week woensdag vrij en ik dacht om volgende week dinsdag 9 of woensdag 10 aug te gaan. Zit ik dan goed denk je? Voor de herfst decoratie en kaarsen?:grinning:

1 like

Ik was net even in de stad (in het zuiden des lands) dus gelijk maar even nog een keer bij de TKmaxx naar binneb. De Halloween collectie was flink uitgebreid, veel decoratie, heel veel toffe mokken ook…

Er waren ook nog 2 grote tafels met nog meer halloween spullen. Ik ben maar even gaan speuren naar kaarsen. In het grote schap was er een mix van herfst en zomer. Tussen de Halloween spullen stonden nog meer kaarsjes.

Jammergenoeg kun je niet digitaal snuffelen…

Zelf ging ik met deze cutie naar huis!

11 likes

Zoooveel zin in de Herfst!

Misschien heb ik daarom net twee (eigenlijk te dure) nieuwe eikeltjes-mokken gekocht.

55 likes

Waaaaaar??? :heart_eyes:

6 likes

Zeker weten! Ze hebben echt al leuke dingen, het is dat ik nog op vakantie ga maar eigenlijk wil ik asap weer.

4 likes

Omg deze zijn zooooo cute!

2 likes

ik kreeg gisteren ineens zoooooveel zin in herfst/winter! Ben ineens vlogmasses gaan (her)bekijken op YT. Ik wil dit jaar me beter voorbereiden en op tijd spullen kopen om het huis nog gezelliger te maken.
Ook wil ik dit jaar meer lekkere gerechten maken die typisch herfstig/kerstig zijn.
Ik word zó blij om hier ook al anderen in dit forum terug te vinden die enthousiast zijn. Zo voel ik me toch niet helemaal raar, zo begin augustus uitkijkend naar herfst haha

11 likes

Anthropologie!

@Fay Super fijn hè? Dit topic is om onder andere diezelfde reden echt één van m’n lievelingstopics hier op het forum!

5 likes

44 likes