Het Herfsttopic

[quote=“Jasmine, post:403, topic:3455, full:true”]
Ik snap wel dat mensen klagen. Maar we hebben een ontzettend warme zomer gehad en best wel lange nazomer. Ik ben hier echt aan toe en ik vind de verkoeling echt heerlijk. Ik voel meteen de gezelligheid en de sfeer van de herfst.

Ik heb gisteren ook een wandeling gemaakt. Het was koud en het regende. Maar het was zo lekker om dan thuis te komen en op de bank te ploffen met een warme kop thee en een deken.
[/quote]

Ja, dat is echt zo heerlijk aan de herfst! Juist extra lekker om dan weer in een warm huis te komen.

1 like
  • Malin + Goetz Cannabis
  • APC Fleur d’oranger
  • Diptyque Ambre

Voor als je geld teveel hebt :money_with_wings::money_with_wings:

Ik ben heel slecht in geuren beschrijven dus heb het maar van de website gejat:
Top notes of fresh lemon and orange mingle with middle notes of fig and pepper. Base notes of oakmoss, sandalwood, amber and patchouli create a bold and refined, long-lasting aroma that fills a space.

Maar zeker niet die geur die jij bedoelt :smile:

Ik kijk nu naar de tv serie the good witch en daar zit ook heel veel van die mooie herfst kleuren in en vind dat zo heerlijk om naar de kijken onder mijn dekentje :heart:

2 likes

Ik ben ook zo blij met de herfst! Zomer heeft me veel te lang geduurd. Truien, houtkachel, kaarsjes, dekentje, thee, kom maar door :smile:

5 likes

Net heerlijk met de hond gewandeld, over herfstblaadjes, met koude lucht en wind, maar wel een zonnetje, dikke jas en sjaal en nu thuis thee. Ohh wat heb ik dit gemist tijdens die stomme rothitte de afgelopen maanden, haha.

6 likes

Jaa het is zo koud buiten :heart_eyes:

Ik heb net een geïmproviseerde pumpkin spice gemaakt, maar hij is erg lekker! Hierbij het recept:

• 120 ml koffie
  • 120 ml amandelmelk
  • 1/3 babyvoeding pompoen rijst
  • beetje maple siroop
  • speculaaskruiden, gember, nootmuskaat en kaneel

Ik heb deze babyvoeding gebruikt. Met 1 potje kan je 3 servings maken.
image

4 likes

Heerlijk die regen vandaag. :slight_smile: Goed voor de plantjes

Wordt ook zo blij van dit weer! En dit topic. Iedereen om me heen klaagt alleen maar, maar ik vind het heerlijk. Geniet ook elke ochtend weer extra van mn wandelingetje naar het station. Blaadjes, frisse lucht, dikke sjaal :heart:

2 likes

En lekker lezen in bed op zondagochtend terwijl het grijs en grauw is buiten :heart_eyes:

1 like

Same, zo lekker fris.

1 like

Nee :pensive: vind het nu zulk perfect weer. Ben echt dol op de herfst, maar wel pas vanaf september. Wil eerst nog m’n jurken zonder jas of panty aankunnen

1 like

Yesss!!! :heart_eyes:

1 like

Ik heb vanaf september in Stockholm gewoond, dus van die nazomer heb ik niks meegekregen. En zoals ik zei, deze herfstliefhebber vind het prima vanaf september. Ik vraag niet om zomer in oktober.

Hoi hallo ik kom even zeggen hoeveel zin ik heb in de herfst. Meer dan ooit om de een of andere reden (misschien de hittegolven?). Lekker kaarsen aan, herfstige dingen bakken, pepernoten eten, binnen zitten terwijl het buiten regent, sinterklaas vieren, Halloween films kijken, boswandeling maken ZIN IN :orange_heart::fallen_leaf::maple_leaf::cloud_with_snow:

7 likes

Weet iemand of er al pepernoten te krijgen zijn ergens? Ik ben niet zo vaak in Nederland maar volgende week wel en ik wil sinterklaas snoepgoed inslaan.

Mijn collega had ze al bij de Jumbo gezien!

Aah geweldig nieuws!

1 like

Woahhh ik ook. Heb de laatste dagen ook al echt zo’n herfstvibe… Hoewel ik het ook wel jammer vind dat de medium warme dagen voorbij zijn ( de bizarre hitte niet, wat een ellende was dat). Perfect zou zijn: augustus nog even lekker warm zo rond de 25, tot en met 2e week september en daarna lekker voluit de herfst aan!!!

2 likes

Ik heb nog wel zitten googelen maar ik krijg de indrul dat niet elke Jumbo ze verkoopt. Die in Zoetermeer wel iig. En in Amsterdam zit een Van Delft pepernotenwinkel die het hele jaar open is en achter de douane van Schiphol ook! http://pepernotenfabriek.nl/vestigingen

1 like