Het Herfsttopic

Oh ik tel echt de dagen af van augustus.
Zo blij als het september is :jack_o_lantern:

7 likes

Het was vanmorgen weer zo lekker herfstig hier :orange_heart:… dus nu deze twee gekocht:

Kan echt niet wachten op september :fallen_leaf:!

10 likes

Ik ben groot herfstfan en ik hou niet van warmte en in de zomer denk ik vaker na over klimaatproblemen dan de rest van het jaar, maar toch ben ik in september altijd een klein beetje teleurgesteld.
Ja ik ben ook cosy als de kaarsjes weer aankunnen en de lucht crispy ruikt maar het leed van het moment wordt er niet minder van. Ik verwacht elk jaar weer dat als ik dit jaar cosy genoeg ben de vervelende dingen wat minder vervelend zijn maar dat is nooit zo natuurlijk :ghost:

Maar on topic: de pompoenplant in mn tuin is goed aan het groeien, ik hoop zo dat er een mooie aan komt!

10 likes

Heel herkenbaar wat je schrijft :smiling_face:

3 likes

Zo leuk een pompoenplant :heart_eyes:
Ik had die vorig jaar ook en kwam toen een pompoen aan en werd opgegeten door vogels :sob: ben nog steeds verdrietig erover haha

Kan ook echt niet wachten tot de herfst! Ben zo klaar met de zomer :joy:

4 likes

Ooohh dit plaatje. :heart_eyes:

Zoveel zin in 's avonds donker en kaarsen en dekentjes.

2 likes

Tk apeldoorn heeft nu ook een gamgpad vol. Genoeg pumpkin kaarsen okk nog tussen de normale kaarsen en Halloween borden mokken tussen de borden en mokken. Ook nog Halloween spul bij de kassa.

Haul van vandaag

(Min alle kaarsen want die hadden we al)

18 likes

Ik hou van zulke foto’s.maakt het leed van dit warme weer draagbaar :joy:

Ik heb vorige week precies dezelfde mok gekocht bij TKmaxx!

1 like

Ik heb vandaag deze knoeperd gekocht bij een kraampje langs de weg. Ff een maandje de kelder in nog haha

14 likes

Ik heb laatst bij de TKmaxx in Groningen deze vreselijk foute glazen pompoen gekocht. Mijn vriend vindt hem afschuwelijk haha

22 likes

Neeee wat leuk juist!!

1 like

Haha dat groene blaadje maakt ‘m wel echt lelijk. Maar op een goede manier ofzo? :rofl::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Beterrrr hittegolf voorbij!

1 like

Ik wilde net mokken bestellen en ze zeggen dat ze niet naar Zaandam versturen :sweat: Ik heb al eerder wat van ze besteld, en op de UK versie van de site, dus snap er niks van.

Edit, dit wilde ik bestellen, zo stom dat het niet kan:

6 likes

Nouja, wat gek?
Ik heb even in de bevestiging gekeken in m’n mail, daar staat als afzender Anthropologie Europe? Misschien is er een aparte Europese website ofzo.

Ik woon zelf in een klein dorp waar ze blijkbaar wel heen verzenden. Wel in de Randstad, maar toch.

Ben benieuwd of ‘t nog lukt!

1 like

Ik ben eind augustus jarig en wil eigenlijk al een beetje herfst toevoegen aan mijn feestje.
Het wordt een high tea/lunch voor 10 mensen. Iemand ideeën?

Ik ga lekker veel alle kanten op😂

Pumpkin pie!

2 likes

Dat heb ik een keer gemaakt maar vond ik tegenvallen, ook de verhouding bak tijd en smaak. Maar misschien in kleinere vorm wel lekker. Pumpkin cupcakes komt bij me op.

1 like