Ik maak altijd een pompoencake die altijd goed in de smaak valt, het recept staat op mijn blog, maar kan het wel even kopiëren hierheen?
Of cinnamon buns van croissantdeeg en kan ook met pumpkin spice ipv kaneel.
Ik maak altijd een pompoencake die altijd goed in de smaak valt, het recept staat op mijn blog, maar kan het wel even kopiëren hierheen?
Of cinnamon buns van croissantdeeg en kan ook met pumpkin spice ipv kaneel.
Ja heel gek, ik zit wel op de Europese site en ingelogd met het account waar ik eerder wat mee heb besteld, ik ga van de week denk ff in de winkel kijken in Amsterdam wat ze hebben, kan ik meteen naar TK Maxx haha.
Ik zou hem graag willen!
Bij deze! Ik maak hem ook vaak zonder de ‘frosting’ dan is het ook al echt lekker. Of ik maak de non vegan versie met naturel roomkaas, suiker en kaneel.
Benodigdheden voor de cake:
Benodigdheden frosting:
Instructies:
Maak tijdens het bakken alvast de frosting. De cake is trouwens ook heel lekker zonder frosting, maar het geeft het net even wat extra’s.
Ik had een x een heerlijke pumpkin cake gemaakt met crumble op de bovenkant
Mogelijk bladerdeeg hapjes met pompoen en geitenkaas.
Oeh dat klinkt ook goed! Als het niet zo warm was nog had ik de oven aangezet
niet echt high tea, maar wel lunch en mijn favo pompoenrecept
je kan het makkelijk in blokjes/kleine stukjes serveren denk ik
Haha twee vliegen in 1 klap dan!
Ik wil ook nog naar een TK Maxx.
Wat is jouw blog? Zag dat je hierboven een recept deelde. Ga die ook eens maken komende herfst, lijkt me heerlijk!
daintydream.com haha soms wil ik wel eens mijn forumnaam veranderen om herkenbaarheid, maar ja, zoveel doe ik niet meer met mijn blog. Ik gebruik hem zelf vooral als digitaal kookschrift.
Oh haha leuk, thanks!
Ik zweer bij deze:
Ja deze inderdaad, heeeel lekker!
Oh, dit was zo lekker! Vorig jaar 3 potjes gemaakt, en nu is het op. In sept maak ik het weer!
De appelboter dan! De cake ook gemaakt en iedereen vond 'm lekker, maar ik was niet helemaal om. dus wil kijken of er meer recepten met appelboter zijn.
Ben lekker bezig met mijn herfst pinterest bord en ik kan nu echt niet wachten!! Ben dit warme benauwde weer zo zat
Ik ben er ook zo klaar mee! Was net aan ‘t koken, 4 pannen op ‘t vuur. Had ‘t BLOEDHEET en zoveel zin in de Herfst.
Kwam vandaag wel dit tegen - instant Herfst-gevoel:
Oh van de week ben ik in Nijmegen stad, dan ook maar eens langs de TK Maxx met al die leuke dingen die ik hier zie!
Ik ben ook echt weer toe aan de herfst hoor. Een paar dagen warm is leuk, maar op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee.
het weer vandaag (in het westen van het land dan) past wel echt goed bij de herfst
Zooo echt hè? Genieten net die wolkbreuk! En ‘t is ook zo knus donker
Ik geniet zó intens van deze dag he, ik zit hier heerlijk met mijn nieuwe witchy mok van TK Maxx koffie te drinken achter de computer. Van mij mag de zomer weer snel voorbij zijn
Uh hier is het echt super broeierig en benauwd