Het Herfsttopic

Waarom word ik in dit pleuris topic getagt :sob:

11 likes

Ooooh :relaxed::relaxed::relaxed::relaxed: Wat superleuk!

2 likes

OMG wat een geweldig hoekje!
Waar heb je die leuke mokken gekocht, en het vosje linksboven op de plank?

4 likes

Geweldig! :smiling_face_with_three_hearts::star_struck:

2 likes

Ah lief dankjewel allemaal! :hugs::maple_leaf:

Mijn herfst hartje is ook echt blij, net ook een pompoen gekocht om lekker soep van te maken! Ik negeer de warme temperaturen echt buiten!

@FrauHelga het vosje is van de Xenos van vorig jaar, volgens mij zag ik hem weer op de website. De mok met de pompoenen is van next, komt ook de theepot vandaan. De hello pumpkin mok is van Amazon, duits merk uiteindelijk, beetje duur maar wel tof! De vos heb ik al heel lang, vermoed zelf dat ie van de Tedi in Duitsland is, maar weet het niet meer. En de andere is de herfstmok van blond.

2 likes

Super leuk!

Ik voel me opgelicht, het is hier zomerweer vandaag???

4 likes

Dank dank dank! Het vosje is nog beschikbaar bij Xenos; meteen besteld. :orange_heart:

1 like

Als we kijken naar de stand van de aarde ten opzichte van de zon is het nu ook gewoon nog zomer haha. Pas rond de 22ste/23ste van september is het herfst.

1 like

Oh wat super leuk dit! :heart_eyes:

1 like

Heb je link voor die tiktok? Ik heb m ook gezien maar niet opgeslagen maar het lijkt me toch wel heel leuk voor in de klas

4 likes

Deze! How to make glow in the dark mushroom lights 🥹 thanks for the teaching us @mystiquerealm #cottagecorediy
Echt wel oppassen met lijmpistool, want je verbrand je vingers zo met prutsen… :sweat_smile:

7 likes

Oh ja ik zie het. Dat gaan we de kleuters niet zelf laten doen

1 like

Oh nee kleuters al helemaal niet nee! :sweat_smile:

2 likes

Heb een gedeelte alvast in herfst sferen gebracht in huis!

24 likes

In Sint odielenberg (Limburg) zijn 10/11 september weer pompoendagen. Ik ben helaas op vakantie, maar volgens mij is dat wel leuk als je in de buurt woont.

2 likes

Yes ik. In Bunnik zitten meerdere boomgaarden die mee doen. Vorig jaar was ik in Bemmel en dat was ook een hele leuke. Landwinkel de Woerdt heet die.

3 likes

Ik was vorig jaar ook bij De Woerdt, dezelfde dus als @FrauHelga zegt. Echt een aanrader!

4 likes

Ik heb zoveel zin in een herfstwandeling met appeltaart en koffie daarna :fallen_leaf:

10 likes

Voor wie er een uitstapje naar België van wil maken is er ook nog dit:

1 like

De fruittuinen van West in Amsterdam of Olmenhorst.

3 likes