Herfsttip: bij Omoda zijn nog superveel winterlaarzen in de uitverkoop in veel maten
Verder hier ook een geurkaars aan
Herfsttip: bij Omoda zijn nog superveel winterlaarzen in de uitverkoop in veel maten
Verder hier ook een geurkaars aan
Hier nu ook weer. Getver. En de airco op m’n werk was kapot sinds gister maaaar gelukkig doet ie ‘t nu net weer. Lifesaver!
Heerlijk dit weer , zit op kantoor echt te balen dat ik thuis nu niet alle ramen en deuren open kan zetten
Hier is nul regen ook…
Balen!
Ik lees ook net volgende week misschien nog een hittegolf? Dag…
Ik ga morgen naar de Ardennen met een camper en ik hoop stiekem dat het koud wordt en dat ik daar onder een kleedje mijn boek kan lezen
Ik ben nu in Zwitserland met camper & hier regent het nu: ook lekker met een boek, terwijl mijn vriend rijdt. Heerlijk knus ja.
Zijn er eigenlijk alweer pepernoten gespot??
Zin in.
ja volgens mij liggen ze alweer in de winkel!
Nice!!
Ik wilde ook de pompoen mokken bestellen, maar krijg nu ook een melding dat ze niet naar mijn adres verzenden? Zo gek.
Is het bij jou ondertussen wel gelukt?
Nee nog niet helaas
Zo gek. Ik ga ‘t af en toe in de gaten houden.
Gek toch? Ik paar weken terug nog. Hopelijk voor de herfst echt komt weer mogelijk!
Ik zit ook zo niet te wachten op nog een paar dagen 30 graden. Kappen nu hoor…
Ik ben net terug uit Amsterdam en ben bij TK Maxx en Anthropology geweest. Ze hadden bij Anthropology de eikeltjesmokken maar voor de rest geen andere herfst mokken, ze hoopten dat die deze week nog binnen komen, maar er zijn dus leverproblemen.
Dit is wat ik heb gekocht, 2 kaarsen en theedoeken bij TK Maxx en de eikeltjesmok bij Anthropology:
Hier wat foto’s van de collectie van TK Maxx op Damrak:
Toen ik naar werk wandelde deze week zag ik gewoon al kastanjes op de grond liggen
Kreeg wel meteen zin in boswandelingen in de herfst. Was zo mooi vorig jaar op de Veluwe Veel paddestoelen gespot en kastanjes geraapt.
Ik zag de eerste oliebollenkraam ik heb nog niet eens kruidnoten op haha. (Hij was niet open, anders had ik ze gekocht haha)
Hoe heter het buiten is, hoe meer ik naar de herfst uitkijk, haha. Ik wilde een elektrisch deken bestellen, maar heb nog even gewacht, want ik wil het ook wel kunnen testen als hij arriveert en daar is het toch net te warm voor . Maar ik heb wel al thermisch ondergoed gekocht
. En een nieuwe pyjama. Ik heb me voorgenomen om deze herfst heel wat warme chill-kleding te kopen, dikke sokken, leuke pyjama’s, joggingbroeken en truien, zoveel zin in
.
Ik ben zoveel gelukkiger in de herfst! In de zomer ben ik gewoon mezelf niet en skip ik als het ware gewoon 2 maanden van mijn leven. Kan dan niet echt genieten of ontspannen😅
Voor mijn gevoel begint vanaf september het leuke/“normale” leven pas weer. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.
Het is echt meer dan gewoon zin hebben in de herfst. Zullen vast wel mensen zijn die dit ook hebben😂