Het Herfsttopic

Blijven oliebolkramen in Nederland nog even staan na Nieuwjaar of niet? Anders boek ik een tripje in januari hahaha want oliebollen zijn in België of Frankrijk niet zo’n ding

3 likes

Haha ja ik heb ook echt het gevoel dat ik in de zomer gewoon in overlevingsmodus ben en de dagen door probeer te komen. Elke keer als ik iets (sociaals) gepland heb in de zomer wil ik ook afzeggen en gewoon met de gordijnen dicht binnen blijven zitten wachten tot dit shitty weer voorbij is en ik weer de energie heb om leuke/sociale dingen te doen.

5 likes

volgens mij niet zo, meestal zijn ze na 31 december nergens meer te vinden

1 like

Soort zomerdepressie ipv winterdepressie

2 likes

@sushi volgens mij staat er bij de AH XL in Eindhoven langer een. Die staat er het hele jaar maar verkoopt churros in de zomer dacht ik.

Anders op de kermis

1 like

Hier in dordt staan ze er vaak nog een maand

1 like

In west friesland staat de oliebollenkraam er elke week, zelfs in de zomer. En in andere grote steden is er vaak een oliebollenkraam als er kermis is

ik woon duidelijk in de verkeerde regio :grimacing:
al weet ik nog wel dat ik 2 jaar geleden hoogzwanger in de zomer een giga oliebollen craving had, en bij de intratuin in den bosch stond er in eens een kraam buiten toen. echt een godsgeschenk. maar verder heb ik nog nooit zoiets gezien buiten de wintermaanden om

2 likes

Wellicht de kermis nog? :relaxed:

1 like

Nog nooit zo erg uitgekeken naar de herfst! Helemaal klaar met dit warme weer. Zojuist de eerste pepernoten ingeslagen. Kan niet wachten om onder een dekentje onder de bank, met een grote kop thee en een bakje pepernoten een filmpje te kijken.

6 likes

Ik kon het niet laten om al te shoppen voor de herfst :heart_eyes:

20 likes

Zooo herkenbaar! Ik kan ‘t ook niet goed onder woorden brengen.
Waar anderen minder energie krijgen in de wintermaanden, krijg ik juist meer energie. Ik hou ervan! De heerlijke koele lucht buiten, de kleur van ‘t licht, de kleding die in dit seizoen zoveel leuker is, alle kaarsjes, de leuke activiteiten die bij dit seizoen horen :orange_heart:, zin in!

8 likes

Groot leed hier in huis want mn man heeft bedacht dat zijn snurken/snotneus komt door kaarsjes branden (en uitblazen als we naar bed gaan, die walm)

Heb LED kaarsjes gekocht maar het is niet hetzelfde :grimacing:

Even afwachten of het aanhoudt en anders gewoon weer je kaarsjes aanzetten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ja ik ben het al een paar keer ‘vergeten’ met toch kaarsjes aan en het snotteren was wel gelijk erger :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat een heerlijk weer vandaag, zoveel beter al :maple_leaf::maple_leaf:

10 likes

Ik ging met m’n kind op de fiets naar ‘t bos om daar samen te picknicken :orange_heart: - kreeg er zoveel herfst vibes van!
Bijna september :brown_heart:

34 likes

Bij TK Maxx Zuidplein hadden ze allemaal herfstmokken en kaarsen.

4 likes

Vandaag is mijn dochter jarig en ik heb een fotosessie met haar gehouden tussen de pompoenen. :sweat_smile:
Dit weekend ga ik al mijn herfstdeco van zolder halen.

20 likes

Ik heb pompoenen gekocht (wel in de auto nog) en ga vrijdag naar TK maxx. Maar morgen begint het, mijn decoratie komt naar voren.

5 likes