Het Herfsttopic

Ik lees hier altijd veel over appels plukken, maar vergeet ook zeker niet tamme kastanjes rapen en daarna lekker in de oven bakken!! Dat is meestal vamaf mid september

9 likes

Allemaal van de xenos! Ik heb ook echt zin om m’n thee uit te zoeken. En eigenlijk ook om een nieuwe theedoos te kopen, maar dat is nogal onnodig.

16 likes

ooo bij kastansjes denk ik altijd aan prikkers er in doen en dan van die spinnenwebben maken zoals vroeger op school.

5 likes

Ik heb hem hoor!! :heart_eyes:

15 likes

Rare vraag maar hebben ze die pompoenmokken ook bij Starbucks-vestigingen langs de snelweg? Of moet ik echt in de grotere steden zijn?

1 like

Je kunt natuurlijk altijd bordspelletjes spelen…maar bij ons is de herfst HET spelletjes seizoen. Lekker een pot thee erbij op tafel en spelen maar, zin in!

6 likes

Het begint steeds eerder goed donker te worden. Echt zo chill om de lampjes in de tuin dan zien aan te gaan :smiling_face_with_three_hearts: ook heerlijk koel binnen, merk echt dat ik een bak meer energie heb :heart: (tot over een paar weken vitamine d te kort weer speelt hahaha)

8 likes

Dit is dus echt een nadeel van dubbel glas (zeiken om het zeiken i know) maar ik hoor de regen dus niet :sob: vind het ook zo gezellig maar helaas

5 likes

Tippie voor de noord Hollanders, volgend weekend is de pompoenfair in Warmenhuizen :jack_o_lantern:

5 likes

Oh leuk, thanks voor de tip!

4 likes

De Buytenhof in Rhoon heeft ook plukdagen. Ben er niet geweest nog, dus weet niet of ‘t een aanrader is. Maar hun Instagram ziet er leuk uit!

Ik was vandaag even in ons nieuwe huis met de aannemer en de huidige bewoner. We krijgen over een maand de sleutel. En zag nog appels in de boom hangen in de tuin!
Hoop zo dat ze er een paar laten hangen :orange_heart:

4 likes

Ik ben beetje bij beetje m’n herfst spullen weer uit de kast aan het halen en het een plek aan het geven. Ik vind het zo leuk dat ik ieder jaar weer dingen terugzie. Anyhow, het leek me leuk om hier wat te delen. En er zijn een paar dingen die nog niet af zijn in m’n huis en er wat rommelig uitzien, maar process haha.

Summary

48 likes

Als dit te boeken was voor een weekje zou ik het doen. :orange_heart: Mega gezellig!

Wat is jullie favoriete herfstthee? Ik drink nu veel sinaasappel chai. Dat klinkt niet herfstig maar is het wel.

3 likes

Heel leuk en gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Op dit moment gewoon Autumn Storm van Picknick denk ik.
Maar ben eigenlijk wel op zoek naar wat nieuwe inspiratie!

Deze verkopen ze bij H&B. Ziet er ook leuk uit :orange_heart:

6 likes

Wat een mooi huis!

@FrauHelga Ik heb een rooibosthee met gember die ik (nu) heerlijk vind, maar los gember en rooibos (met kaneel) drink ik nu ook graag. En een groene thee met karamel en amandel.

4 likes

:smiling_face_with_tear: de pompoenmok hebben ze helaas nog niet in Starbucks Nijmegen mocht iemand anders die ook willen hebben. Ze hadden de verkeerde besteld dus komt nu maandag. De rest lag er wel allemaal al.

En de Pumpkin cold brew vond ik ook erg teleurstellend:( Smaakt gewoon naar cold brew zonder echt zoet pumpkin siroop smaakje. Maar kan ook aan Starbucks Nijmegen liggen want ik vind sowieso vaak dat hun geen goede koffies maken.

Gelukkig wel de donkergroene tumbler kunnen vinden dus het bezoekje was niet helemaal nutteloos

2 likes

Ik kan mijn eigen vraag beantwoorden. :blush: Vestigingen langs de snelweg hebben ze ook!
Er staan nu 2 pompoenmokken minder. :sweat_smile:

17 likes

In de Westfield Mall hadden ze net geen pompoenmokken bij Starbucks. :disappointed:

Pukka wild apple & cinnamon. Ik zie nu dat die caffeinevrij is dus ik ga maar weer eens op zoek (o.a. te koop bij Holland&Barett, ik zie 'm soms ook in de grotere AH’s)

4 likes