Vanaf de 26e zou de Hema ze moeten hebben, maar misschien liggen ze dan al wat eerder in de filialen ook.
ohhh ik heb zoveel zin om lekker yankee candles in te slaan met heerlijke herfstgeuren. iemand nog tips??
het onweerde vandaag de hele tijd en ik heb er echt van genoten. lekker film gekeken op de bank. kan niet wachten tot het straks buiten weer mooi gekleurd is en de heerlijke geur van de herfst <3
Ik heb ook onwijs veel zin in de herfst, is echt mijn lievelingsseizoen! Lekker op de bank, dekentje, kop hete chocomelk en regen en wind buiten, love it!
Ik ben benieuwd naar die Chai kaars.
Moonbeams pumpkin vind ik heel herfst maar eigenlijk alles met pompoen en die met argin oilš
Ik had vorig jaar en het jaar daarvoor bundle up. Maar dat is meer een schone was-geur.
Ik ben volgende week vrij en ik hoop eigenlijk gewoon dat het gaat storten. Ik denk dat ik deze week al even naar de geurkaarsenwinkel in de stad ga voor een goede Yankee Candle. Ik heb dus verder geen nuttige tips maar iemand anders misschien wel
Ik verheug mij stiekem ook wel heel erg op de herfst.
Over een paar dagen ga ik nog even de zon opzoeken en dan ben ik echt helemaal klaar voor de herfst, haha. Heerlijk!
Ik moest vanmorgen aan dit topic denken, open het forum en zie het bovenaan staan!
Ik vond het heerlijk dat het vanmorgen lekker fris was buiten en heb nu op kantoor eindelijk mijn vest aan! Van mij mag het nog wel even 20 graden blijven voorlopig, maar dan zonder regen⦠Ik fiets naar en van mijn werk, vandaar
Ik heb ook gewoon zin om mijn agenda leeg te houden en lekker thuis te chillen, boeken te lezen en pompoencake te bakken!
heerlijk haha. ik hou zo van de herfst
Ik hou van dit topic, allemaal gelijkgestemden
Hoewel ik echt een lentemens ben heb ik ook wel zin in de herfst. Maar dan alleen guur weer in de avonden svp. Zin in expeditie robinson enz met thee en kruidnoten
Dit weeeer
Ik eet nu pompoensoep terwijl het buiten keihard regent en ga straks mn hond uitlaten in het bos in mijn nieuwe regenjas. Im loving it.
Scriptie schrijven is ook niet erg nu
Autumn night! Deze blijf ik kopen. De geur is ook niet zo vreselijk overheersend en sterk, maar meer subtiel.
ga em ook even kopen binnenkort, ben benieuwd!
Ik ben helemaal fan van Autumn Glow <3
Ik heb de mijne net binnen gehad! Op de Aroma Plaza website zijn er nu een hoop geuren voor de helft van de prijs
Goede tip, alvast inslaan voor kerstcadeaus lol
Nog maar een halve dag en dan begint mijn weekend! Vriendlief gaat vanavond sporten en ik ga als de kleine in bed ligt uitgebreid met kaarsjes aan en snacks op de bank liggen met een boek en hond op mān buik. Ik hoop dat het vanavond heel hard gaat regenen en onweren
Dat klinkt als een goede avond!
Ik heb sinds maart een goudgele bank en ik had natuurlijk al bedacht dat dat een goede kleur zou zijn voor de herfst, maar nu kan ik eindelijk naar leuke herfst accessoires kijken heb ooit kussens gemaakt in de vorm van bladeren en pompoenen van stof, dus die komen weer uit de kast. Maar ik wil ook een mooie nieuwe kussens
Super leuk! Deel je een foto straks?
Zal ik doen zodra alles in de herfst sferen is! Ik ga morgen voor 5 dagen naar Parijs, dus wie weet kom ik wat tegen voor in huis
Waar koop je die?