Het Herfsttopic

Dat is hard gegaan dan… Ik was er woensdag einde middag en toen waren ze die mokken allemaal aan het neerzetten. Maar ik mocht er absoluut geen een kopen :cry:

Den Haag Centraal zag ik ze gisteren ook niet trouwens.

1 like

Zijn al die beeldjes wel veilig met je kat? :stuck_out_tongue:

Ja ze hadden alleen nog die bekers met de spinnenwebben en die oranje met ‘PSL’.

Heb nu net de laatste pompoenmok gescoord bij de Starbucks in tankstation.

7 likes

Haha nee, in Den Haag/Scheveningen. Niet langs de snelweg.

5 likes

Ah zo! Ik vraag me af of alles nog bijgevuld wordt. In de shop zag ik er diverse mensen mee zitten / lopen, en toen ik had afgerekend waren er nog 2. Ik weet niet of dat echt de 2 laatsten waren of dat er nog ergens voorraad is achter de kassa of zo.

Wel fijn dat ze ook bij tankstations / verzorgingsplaatsen etc te vinden zijn.

Ik had gisteren een grote doos van TGTG bij Lidl, gevuld met groenten en fruit. Omdat de broccoli echt aan het verkleuren was heb ik die samen met een courgette, prei, bosuitjes, ui en knoflook tot soep gemaakt. En ik vind het zo heerlijk dat dat gewoon weer kan zonder dat het zweet op je rug staat.
Door dit seizoen bloei ik echt op.

6 likes

Hoe mooi die pompoen beker is, ik vind het vreemd drinken :joy:

Het regent op en aan hier en de hele middag al op de bank onder een dekentje. :heart: Heb dit gemist.

4 likes

Dichtstbijzijnde Starbucks is 45 minuten rijden vanaf huis :smiling_face_with_tear: en dan is hij misschien nog niet op voorraad ook. Komt er iemand toevallig nog én langs een Starbucks én vervolgens in Twente? :yum:

Haha jazeker. Ze is niet zo van de dingen omgooien of planten opeten. Ze vind het alleen leuk om bijvoorbeeld kleine dingen van iets af te gooien zoals dopjes of garen

4 likes

Bellen? Misschien willen ze er wel een achterhouden als je aangeeft dat je die dag nog komt?

2 likes

Mn schoonzus had me overgehaald om een lijmpistool te kopen en m’n eigen krans te maken
Ik, als 100% knutselnoob, ben heeeel blij met het resultaat al weet ik niet hoe regenproof het is

31 likes

Bij Starbucks Den Hoorn langs de snelweg was de pompoen beker ook al weg.

Erg blij dat ik donderdag gelijk ben gegaan.

2 likes

Alles van de action, zelfs het lijmpistool :grimacing:
Kan online alleen dit vinden:

En het voelde een beetje als plastic waste kopen maar ik hoop dat deze wel een paar jaar meegaat

Ik heb vandaag appels en peren geplukt bij de Buytenhof, en heb meteen een enorme pompoen (voor ingevroren porties pompoenpuree) en een zak champignonsoep meegenomen. Heb net pumpkin spice siroop besteld voor in de koffie, en de herfstigste geurkaars aangestoken die ik heb.

Ik had niet door dat ik zo’n behoefte had aan herfst :sweat_smile:

8 likes

Dit spotte ik gewoon in een woonwijk Al :heart_eyes:

10 likes

Ik vind je lamp ook heel mooi :heart_eyes: waar is die van?

1 like

Die is van Sostrene! Maar ik vond de onderkant niet mooi, dus heb ik het blauw geschilderd. Het was eerst een soort taupe, maar dat vond ik dus helemaal niks

3 likes

Yessss ik heb de vosjesmok met sokken erin kunnen scoren voor mezelf en een vriendin. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik ook :grin:! En ik heb tegelijkertijd ook dat dekentje met mouwen gekocht (haha, weet niet hoe dat ding heet).

Edit: snuggle blijkbaar.

2 likes

Hoe is die snuggle? Lekker groot en warm?

4 likes

Hopelijk is het waar :corn:

16 likes