Het Herfsttopic

Ja, en langer dan ik had verwacht.

4 likes

Ik krijg het niet goed op de foto maar het glow in the dark effect is echt leuk.
Ik heb de cup bij mijn bed staan dus kan ‘m makkelijk vinden nachts :joy:

2 likes

Is er iemand toevallig langs Anthropologie in Amsterdam geweest? Zo ja, hebben ze daar de pompoen mokken (de witte met oranje) Ik twijfel of ik er langs zal gaan (is 45 min rijden) of online bestellen.

Nog zo’n nadeel van warme dagen als het gewoon herfst moet zijn: ik heb sandalen aan vandaag want het wordt 24 graden maar nu moet ik zo met blote voeten met 14 graden naar mn werk fietsen :face_with_spiral_eyes:

1 like

Volgens dit artikel zijn sandalen juist heel goed herfst schoeisel want je kan ze dragen met sokken!!!
:woozy_face: lijkt me echt super praktisch in de herfst, als het regent, vooral voor mensen die niet overal heen gaan met een auto :sweat_smile:

Ik wil die Starbucks pompoen mok ook, maar ze zijn echt overal waar ik kom op :frowning: Een vestiging zei ook dat ze geen nieuwe bestellingen meer kunnen plaatsen, echt gek? Het is pas half september. Maar daar had 1 iemand ook alle mokken die ze hadden gekocht, echt stom.

1 like

Ik kom morgen langs 2 vestigingen. Wil je dat ik ‘m meeneem als ze het hebben?

1 like

Oh ja dat zou echt super lief zijn!

2 likes

Zo flauw, waarschijnlijk alles gekocht om door te verkopen. Echt een hekel aan als mensen dat doen. Zou me niks verbazen als ze via Vinted wel te krijgen zijn

4 likes

Zie er inderdaad al 1 staan voor 50 euro :sweat: Kan me ook ergens niet voorstellen dat mensen er 50 euro voor willen betalen? Zou je er echt zoveel aan hebben om alles op te kopen

Ik ga vanmiddag nog een poging doen omdat degene van Starbucks zei dat ze pas vandaag binnen kwamen, dus hoop dat er dan nog eentje ligt :crossed_fingers:

1 like

Wat is jullie herfst film of serie? Ik ga weer aan pretty little liars beginnen hah. Gilmore girls hoor ik ook vaak

1 like

Virgin river! Wel een hoog Amerikaanse soapseriegehalte

7 likes

Downton Abbey of Harry Potter, wel tijdsintensief haha

4 likes

The Good Witch!

4 likes

The Forsythe saga en Lost in Austen

5 likes

Ik ook!!

3 likes

Nu al zin om dit ook een keer te maken, ziet er zo schattig uit

8 likes

ik zag op reddit dit getipt:

en ik voelde de herfstvibe wel
vooral deze scene

5 likes

Ik vind de serie Bates Motel echt een heel herfstige vibe hebben! Moet wel je genre zijn.

Oh en de film Coraline (animatie). Is ook sfeervol.

4 likes

Waar is het te zien?

1 like