Het Herfsttopic

De Starbucks in Apeldoorn gaf aan dat de pompoen mokken moeilijk te bestellen waren!

Heb vandaag een klein rondje buiten gelopen voor een frisse neus (ziek). Echt heerlijk die koele lucht.

1 like

Ik vind Paddington 1 en 2 ook heerlijk herfstig feelgood :relaxed:

9 likes

Deze avond :orange_heart:!

Avondje “alleen” thuis (m’n zoontje ligt lekker te slapen) met een herfst muziekje, geur kaars en dekentje!

8 likes

Allerbeste films ooit (nutteloze bijdrage, maar ik heb een grote passie voor de Paddington films)

4 likes

Voor mensen met HBO max de serie Julia (over Julia Child) is een aanrader. Vind ik echt bij de herfst passen.

7 likes

Deze leuke pompoentjes gescoord bij de Kik voor €3🤩

18 likes

Deze ochtend lekker appels wezen plukken!

22 likes

Aah so cute net een stukje uit een ghibli film voordat je naar een andere wereld gaat

2 likes

Ik heb vanochtend in de regen appels, peren en pompoenen geplukt. En nu sta ik bij de bakker en heb ik teveel chocolaatjes gekocht

27 likes

Net bij Starbucks 5 min van Amsterdam Cs gekeken, was net te laat, iemand had ze allemaal gekocht :sob:

2 likes

Dit is mijn favo winter drankje, maar nu voor de herfst hebben ze ook de pumpkin spice editie, die bijna net zo lekker is

4 likes

Omg. Dit heb ik nog!!! Heerlijk

1 like

Herfst geeft me echt het gevoel dat ik een hele nieuwe persoonlijkheid kan kopen.
Met een teddy tas, herfst draagdoek, to go beker, ochtendwandelingen, koffiesiroopjes en miracle mornings.
Edit : en huispakken, fleece dekens en pantoffels

13 likes

Waar koop jij deze? Ik wil wel weer een nieuwe chai proberen, maar heb deze volgens mij nog nooit gezien bij de ah

Sostrene grene heeft ze in meerdere soorten! Ik geloof dat er eigenlijk ook melk in hoort, maar met warm water alleen al is t rijk aan smaak

5 likes

Ah, ik zag die van de week in het roze, maar deze kleurtjes had ik wel willen hebben! Toch komende week maar eens terug.

2 likes

Ik zit ZO te genieten, jongens.

Heb zowaar een trui aan, geurkaarsjes aangezet, de kat zit op schoot en m’n beste vriendin staat kaasfondue voor ons te maken in de keuken :heart:

Ik heb hier zo naar uit gekeken, leef helemaal op.
Dat het aankomende week weer warm en zonnig wordt negeer ik even.

32 likes

Zo fijn dit weer! Ik hou echt van elk jaargetijde maar het is echt top om eindelijk weer eens normaal te kunnen ademen :joy:

Vanochtend ook lekker met appel&kaneel uit de oven ontbeten met volle kwark en maple syrup :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb de mandarijntjes ook weer helemaal opnieuw uitgevonden :orange_heart:

3 likes

Perfect weer om mijn zomerkleren weer op te bergen en wat truien in de kast te leggen.

4 likes