De Pumpkin cream cold brew is goedgekeurd!
De mok hebben ze hier ook niet, maar iemand vroeg er net naar en het antwoord is dat ze morgen weer binnenkomen. In Amersfoort dan.
De Pumpkin cream cold brew is goedgekeurd!
De mok hebben ze hier ook niet, maar iemand vroeg er net naar en het antwoord is dat ze morgen weer binnenkomen. In Amersfoort dan.
Thankss iedereen voor jullie serie/films!! Ik ga wat bekijken van ze.
En @GroenTakje : jaaa harry potter doe ik elke herst/winter allemaal kijken met mn vriend! En ook alle boeken lezen. Beste vibes die er zijn
Moest aan jullie denken:
Vandaag een poging gedaan om pompoen cheesecake te maken. Gewoon met een simpel cheesecake pak van de AH en dan 50 gram roomkaas vervangen door pompoenpuree. Had het afgetoeft met mascarpone en caramel saus. De looks zijn leuk, de smaak was helaas wat minder, na 3 happen was ik er klaar mee… *Reminder voor mezelf, iets minder pompoenpuree en ook wat kaneel toevoegen voor de volgende keer.
Ook had ik pompoen syrup gemaakt.
Net 2 schepjes in mijn herfst thee gedaan en dat is lekker! Vast ook lekker in de koffie, maar dat drink ik niet…
Recept: https://oktoberdots.com/pompoen-simple-syrup/ *trouwens een super leuke blog!
Wat een geweldige decoratie allemaal Waar is die oranje pompoen en de witte paddestoel van?
En jammer dat het niet helemaal lekker smaakte, ben benieuwd naar je recept wanneer het wel lukt!
Dankje! De oranje pompoen is “de pompoen van de action” van vorig jaar. Ik hoop dat deze nog een keer in de winkels komt, was super snel uitverkocht ook. De paddenstoel is van de Depot… Duitse winkel met Nederlandse webshop ook…
@keekie een vriendin heeft een andere vestiging een berichtje gestuurd en die krijgen ze morgen weer binnen en gaan er twee apart leggen voor haar, dus je hoeft niet meer te kijken voor me. Maar super lief dat je het wilde doen, nogmaals bedankt!
Ik wilde je nog opzoeken. Gelukkig gaat het morgen lukken want ik heb ze niet gevonden.
In Utrecht hadden ze wel andere dingen dan ik bij andere vestigingen heb gezien.
Wat heerlijk dit weer, ik krijg helemaal zin om stoofpotten en stamppotten te maken. Ik heb ook weer een vest aan sinds tijden en de ramen dicht gedaan want ik vond het fris. Het is in de woonkamer nog steeds 23,5 haha.
Ik ben zo jaloers! Heerlijk!
Kom nu juist naar dit topic om te klagen: het zou toch Herfst worden? Hier volle bak zon en alweer te warm in de woonkamer (lang leve een tuin op ‘t Zuiden - kan niet wachten totdat ik verhuisd ben ).
Oh echt! Hier is het al wat frisser aan het worden. vanaf morgen als het goed is 16 graden?
ik ben vanmorgen voor het eerst in laaaange tijd door de regen naar mn werk gefietst
en hoewel ik vloekend fietste, stond ik er wel bij stil dat ik in die weken droogte en hitte dit super lekker had gevonden haha
Hier regent het al de hele dag dus heb maar lekker herfstige lunch pannenkoeken gebakken met speculooskruiden, kaneel en notenpasta
Ohhh, dit zie er zo lekker uit
Ja de eerste pannenkoek was echt een beetje zacht nog van binnen, maar de twee erna waren goed gelukt. Was erg lekker (en gezond want met speltmeel, havermelk en chiazaadjes. Win win )
Hier geen zon en maar 17 graden. Ook een tuin op het zuid(west)en, daarom is het binnen nog zo warm, maar het koelt wel snel af vandaag.
Ik word echt niet blij van zo’n tuin, haha. Jij? Iedereen wil altijd een tuin op het zuidwesten, nou ik niet meer.
Woon nu nog aan de kust en daar waaien de wolken toch altijd wel snel over helaas. Ik heb nu uit protest het zonnescherm uit gedaan én alle rolgordijnen potdicht.
Ik vind het wel prima maar had hem liever op het westen gehad, ik mis echt een avondzonnetje haha.
Leuke tip!
Om in dezelfde sferen te blijven: Alex Rainbird Music op YouTube! Ook heerlijk om op de tv te streamen op een herfstige avond. Hij uploadt elke keer nieuwe video’s met de mooiste herfstige achtergronden.
Ik was vandaag bij de Zuivelhoeve en heb herfst kaas gekocht , serieus… wist niet eens dat ‘t bestond. Heel lekker! En dan die mooie gekleurde bomen op de buitenkant
(niet mijn foto)