Het Herfsttopic

Deze is ook zo fijn :heart:

Maandagavond had ik de lampen ingesteld op kaarslicht, dit op de tv, boek erbij… Viel in slaap😅

17 likes

Ohh dit is zo cute :heart_eyes::fallen_leaf:

1 like

Gister heb ik eindelijk een grote ZZP opdracht afgesloten en vanavond ga ik het hele huis opruimen en schoonmaken zodat ik morgen op mijn vrije dag het huis herfstig kan maken. Ik ga ook pompoenpuree maken en daar maak ik dan weer siroop, ‘boter’ en whipped feta van. En ik wil herfstige armbandjes en enkelbandjes maken met spullen die ik vorig jaar heb gekocht en nooit wat mee heb gedaan voor mezelf en een vriendin met wie ik zaterdagochtend naar een pompoenboerderij ga :heart_eyes: en daarna naar de schooltuinen, want daar hebben ze mooie zonnebloemen en ook pompoenen groeien, waar we foto’s gaan maken van elkaar en mijn dochtertje. Zoooo’n zin in!

23 likes

Ohhhh ik moest dit googlen maar dit klinkt echt heeeeelijk :drooling_face::drooling_face:ga ik ff opslaan, doe je dan die pompoenpurree er gewoon door zeg maar of doe je daar nog iets bijzonders mee?

Jaaa is echt lekker op geroosterd brood of toastjes ofzo!

Ik bak meestal 400 gram pompoen (voorgesneden, ik ben lui) in de oven en als dat zacht is maak ik er puree van.
Dan doe ik 150 gram feta, 2 eetlepels kwark en ongeveer 2/3 van de pompoenpuree in een food processor en dan een uurtje in de koelkast. Voor het serveren wat tijm, walnoten en honingdrizzle eroverheen :smiley: Er kan vast ook meer pompoenpuree in, maar daar maak ik meestal wat anders mee. Overnight oats, of siroop enzo.

16 likes

Wat is jouw mening hierover @Soy.peor ?

1 like

Hoe vaker jullie me in dit topic taggen hoe depressiever ik word.

19 likes

Wie heeft een aanrader voor een lekkere warme deken voor op de bank? Een ‘gewone’ fleece plaid van action/kwantum/xenos etc. is mij niet warm genoeg.

1 like

Deze of een andere wollen deken van Arket, die zijn heerlijk zwaar en warm.

1 like

Sowieso iets van wol, wil niet meer anders. Heb er zelf een paar jaar geleden eentje van sostrene grene gekocht van 100% wol voor een hele schappelijke prijs.

2 likes

Oohhh het is hier nu zo heerlijk guur aan het waaien en ik zit binnen met allemaal kaarsjes aan en thee en m’n herfstdecoratie en hmmmm :heart_eyes:

My husband: can we keep SOME space to put down you know like our food and stuff?
Me: MORE PUMPKINS!

28 likes

Sabrina!

2 likes

Een slaapzak openritsen en als deken gebruiken. Je hebt ze ook voor koude temperaturen.

8 likes

Ik heb vandaag sinds weeeken een dag vrij & geen sociale dingen dus ga heerlijk vanmiddag een film kijken op de bank met een dekentje en kaarsjes. Iemand een herfstige filmtip? Ik vind series zoals Gilmore girls lekker herstig maar qua film geen idee.

8 likes

Het word eindelijk weer echt koud in de nachten. Zo blij mee.

11 likes

En ook echt dat felle zonnetje in de ochtend :heart:

3 likes

Echt chill ook dat je dichter tegen elkaar aan kan liggen zonder een soort smeltende lava massa te worden.

12 likes

Sowieso met je gehele lichaam onder de dekens ‘moeten’, ik slaap dan zoveel beter. Wij hebben daarom expres met het raam en gordijn open geslapen, bij ons blijft de hitte echt hangen.

9 likes

@vanderwoodsen

8 likes

De nieuwe Chillhop-playlist voor de herfst was hier al gedeeld, maar ik kwam net ook deze tegen:

Heerlijk om te luisteren terwijl ik aan het werken ben! :fallen_leaf:

O en mijn tweede pumpkin spice latte is ook al een feit :maple_leaf: Ik koop ze bewust vaak aan het begin van het seizoen, want ze zijn altijd zo snel op hier!

3 likes