Het Herfsttopic

Ik heb een nieuwe draagdoek gekocht omdat ik er een miste met herfstvibes. Nu heb ik een matchende bij ieder seizoen. (niet mijn foto, niet mijn baby)

19 likes

Afgelopen week heb ik alvast de dekentjes voor op de bank tevoorschijn gehaald.
Op vrijdag is mijn dochter in groep 1 nog vrij van school dus we hebben fijn een dagje samen. As we speak ligt ze als een soort burrito ingerold in de XXL Niek-plaid van Leen Bakker. :rofl: Ze is net zo gek op het seizoen van dekentjes en kaarsjes als ik.
Voor de mensen die nog een warme plaid zoeken is dat echt een aanrader trouwens. Volgens mij komt de tip uit dit topic en ik ben er superblij mee. Zacht, warm, en je kan er met zijn tweeën onder.

8 likes

Het regent hier keihard, ik speel een spelletje met m’n driejarige dochter, heb m’n herfst silhouet lampje neergezet en draai Leonard Cohen :heart: Heerlijke herfstige dag.

7 likes

Jaaaa, wij hebben er inmiddels twee van en zijn echt fan. Super warm ook!

2 likes

Wat is er precies zo geweldig aan? Ik wil het nu ook :sweat_smile:. We hebben 1 grote deken en 1 elektrische en dan nog een hele lading lelijke dekens die niet matchen.

2 likes

Bij Casa hebben ze ook allemaal gezellige herfstspulletjes zag ik.

Ik heb zo’n oranje waxinelichtjeshouder meegenomen.

12 likes

Ze zijn vooral zo lekker groot, maar ook heel zacht (ook na wassen!) en warm. Gewoon fijn.

2 likes

Ik weet niet wie er nog pompoenmokken nodig heeft, maar Starbucks A1 De Slaag had weer een flinke voorraad. :jack_o_lantern:

2 likes

Hahaha let’s b real

6 likes

Gisteren niets bij Roffa centje en ergens in Frankrijk bij Straatsburg haha.

2 likes

Gisteren lagen er ook een hoop bij de Starbucks op 5 min lopen op Amsterdam centraal.

2 likes

Oh top, dankjewel!

2 likes

Naar aanleiding van de post van @VanderWoodsen wilde ik een herfstboek lezen. Dus net begonnen in de horlogemaker van Londen.
Ik zag de boekbinder ook veel voorbij komen als tip. Ik heb die al gelezen en vind die idd ook echt knusse herfst vibes geven :slight_smile:

10 likes

Goeie tip! De boekbinder zojuist op mn ereader gezet!

3 likes

Voor de mensen die nog herfst tv-tips zochten kwam ik wel wat dingen tegen op Prime toen ik naar nieuw toegevoegd films keek :laughing:

image
image
image
image
Zien er echt uit als van die slechte Harlequin kerstfilms :joy: De rating op imdb valt nog mee tho

8 likes

De Starbucks in Apeldoorn gaf aan dat de pompoen mokken moeilijk te bestellen waren!

Heb vandaag een klein rondje buiten gelopen voor een frisse neus (ziek). Echt heerlijk die koele lucht.

1 like

Ik vind Paddington 1 en 2 ook heerlijk herfstig feelgood :relaxed:

9 likes

Deze avond :orange_heart:!

Avondje “alleen” thuis (m’n zoontje ligt lekker te slapen) met een herfst muziekje, geur kaars en dekentje!

8 likes

Allerbeste films ooit (nutteloze bijdrage, maar ik heb een grote passie voor de Paddington films)

4 likes

Voor mensen met HBO max de serie Julia (over Julia Child) is een aanrader. Vind ik echt bij de herfst passen.

7 likes