Las dat het ergens eind volgende week weer warm wordt…voor mij hoeft al dat regen niet zo, maar ik hou wel echt van de herfst! Lekker kaarsjes aan en thee drinken.
In Groningen kocht ik ze normaal altijd, er zit daar een winkeltje in de Folkingestraat die echt alle geuren heeft. Ben de naam alleen even kwijt… volgens mij was het Lily & Rose ofzo…
Oohh wat een heerlijk plaatje haha
als ik hier naar kijk word ik helemaal gelukkig
Ik heb mijn eerste herfstdag gehad vandaag, door de miezerregen en met veel wind over het strand gelopen en het rook naar open haard
Ik ging gisteren kaarsen kopen en toen kwam ik deze ook tegen.
Is een topper voor yankee candle kaarsen.
Omg need Waar heb je deze gevonden?
Bij my candle store in Den Haag. Volgens mij had ze ze meegenomen vanuit Amerika.
Oh zo jammer. Op de site staan ze niet en Den Haag is net te ver voor zoiets. Dank je iig!
Als je belt kan ze het misschien versturen?
Ik heb vorige week al m’n truien gewassen omdat ze muf roken na een half jaar in een box en nu is het zo warm
Voor degene die interesse hebben, de beste Yankee Candle geur is weer back in stock en voor de helft!
Oee, heb je nog meer tips? Vanaf 45 euro gratis verzenden hehe
Misty Mountains, Midsummer’s Night en Dreamy Summer Night! Al weet ik niet of die in de sale te vinden zijn. Ik ben zelf trouwens heel benieuwd naar Warm Autumn Evening
Ik zag laatst ook dat er Yankee candles op zalando lounge stonden. Weet niet of ze nog steeds beschikbaar zijn en wat de prijzen waren want heb er niet naar gekeken. Maar misschien een tip!
Ik vind enchanted moon (LE)
Moroccan Argan Oil
Moonbeams on pumpkins (LE)
En pumpkin pie (LE) ook echt herfst geuren.
Aaah ik ga morgen in mijn pauze denk ik even naar My Store in Den Haag. Werk er vlakbij. Heb nu zo’n zin om een kaars te kopen. @keekie Kom jij er vaak? Ik vind die eigenaresse echt aardig, alleen soms vind ik het wel irritant dat je niet in je eentje rustig kan rondkijken omdat zij steeds met kaarsen langskomt die “je echt móet ruiken!”
Als ik morgen wat koop laat ik het hier weten