Deze zonaanbieder is ook klaar voor de herfst. Zoveel zin in die knusheid
Wat leuk! Wat slecht dat je ook in de buurt werkt. Wat vindt je van de nieuwe locatie?
Ik kom er best vaak, ik vind het alleen jammer dat ze nooit goede korting heeft. Bestel daarom vaker online.
Deel je mening wel, ze is lief en enthousiast maar laat niet rustig kijken haha.
Ik vind de nieuwe locatie supermooi, ik hou van de Denneweg. Maar ik moet zeggen dat ik 'm op de Javastraat ook wel heel gezellig vond, met al die aparte hoekjes en zo
Wat vind jij? Op zich wel op een gezelligere plek toch?
En inderdaad: weinig echt goede kortingen. Soms op enkele kaarsen maar die vind ik dan vaak niet zo lekker. Denk ook altijd dat dat slechtverkopenden kaarsen zijn, haha!
Ik ga morgen sowieso even de geur ruiken die @NothingAboutSam postte. Ben ik benieuwd naar!
oehh ik ga vrijdag ook even op kaarsen jacht. al helemaal zin in. Hoop dat het zo lekker gaat onweren en regenen en dat het dan klaar is met de warmte.
Ik wil deze post duizend keer liken
Dit zijn mijn herfst Yankee’s
En mn vriend heeft Autumn Nights, die is ook lekker. Een kaars met iets van pumpkin spice lijkt me ook heerlijk, maar denk dat die alleen in de VS te krijgen zijn ):
jaaa Vibrant saffron is ook 1 van mij favo’s.
ik vind warm cashmere ook super lekker, het is niet echt een typische herfstgeur eigenlijk, maar ik gebruik hem wel vaak in de herfst. Ebony & oak is ook heerlijk.
Op Notino . nl kun je kaarsen van Bath & Body works bestellen, die zijn ook heel lekker en die hebben Pumpkin en Vanilla bijvoorbeeld
Het is niet goed dat je dit hebt gezegd. Ik ben daarvan nu een kas tegengekomen die harvest gathering heet en damn it. I want it :’)
Ohja, volgens Safiya Nygaard moet je nooit blueberry maplepancakes bestellen
Ja die wil ik ook! Vind ze wel echt duur, jammer dat ze geen kleinere maatjes hebben om uit te proberen… Volgende keer als ik in Amerika ben toch wat meenemen
Heb 'm woensdagavond al aangestoken en mijn hele woonkamer rook zo lekker!
Ik volg nu allemaal herfstige Instagram om nog meer in de herfstmood te komen trouwens.
welke?? haha ik wil ook.
ik heb deze gescoord en online nog ‘‘cosy by the fire’’ besteld. die is blijkbaar uit de handel en was echt mn lievelingsgeur, gelukkig heb ik em nog ergens kunnen vinden.
Dit ziet er echt jaloersmakend goed uit!
jaaa! een aantal wel idd, maar de vrouw in de winkel zei dat er in oktober nog meer komen, dus dan ga ik weer ff heen
er was trouwens ook nog wel veel met korting, zat nog best wat leuks tussen!
Laatste dag van de zomerkaarsen. En als het morgen toch nog warm wordt dan doe ik ze alsnog aan😍
Ik weet niet of je ook tumblr bijhoudt, maar ik heb een autumn tumblr pagina
https://nothingaboutautumn.tumblr.com/
Ik voel me nu echt een ultieme basic white girl. Helemaal nu ik deze vraag ga stellen. Iemand enig idee of Starbucks al de pumpkin spice latte verkoopt?
En ik ga denk ik straks pumpkin pie maken of brown butter pumpkin blondies. Fuck die 28 graden
Ohja, ik wilde nog even zeggen dat ik heel blij ben met dit topic en dat ik dit jaar niet alleen hoef te fangirlen over de herfst
Oh heerlijk!!
Ik heb vandaag met mijn dochtertje een herfstdag (wordt 30 graden hier), gordijnen de hele dag dicht en het over de regen en koude wind buiten hebben Ook gaan we films kijken, warme chocolademelk drinken en peperkoekmannetjes bakken (is meer winter, maar ach). Love it.