Het Herfsttopic

Ik heb voor eind september voor mezelf een nachtje weg geboekt, in een hotel in een bosrijke omgeving :fallen_leaf: zó benieuwd!

14 likes

Herfstig weer vraagt om een herfstige geurkaars :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ik word zo blij van dit topic :smiling_face_with_three_hearts:

Hebben jullie ook dat je bepaalde boeken bewaart tot de herfst om dan te lezen?

1 like

Of bepaalde films? You’ve got mail bijvoorbeeld :orange_heart:

1 like

Ook heel veel zin om Practical magic weer eens te kijken

2 likes

Ik heb die dus nog nooit gezien! Gaat op mijn to watch lijst :grin:

3 likes

Leuke vraag! Ik heb De Boekbinder apart gelegd voor de herfst. Lijkt me leuk om in de herfst zo’n sprookjesachtig verhaal te lezen :orange_heart:

@Fairytale Jaaa Practical Magic is zo’n mooie film! Ik krijg nu alweer helemaal zin om hem te gaan kijken. Die gaat ook op mijn lijstje voor de herfst

1 like

Qua serie: zin om deze nog een x te kijken deze herfst

De soundtrack is ook heel herfst-appropriate haha

2 likes

Ja die was fantastisch!

@Fairytale oeh die ken ik nog niet maar klinkt veelbelovend!

Ik herlees elk jaar een of twee favo boeken en doe dat altijd in de herfst omdat ik dat het ultieme sfeervolle leesseizoen vind.

3 likes

Heb je daar toevallig het ebook van?

1 like

De tekenstijl doet me heel erg denken aan die spellen voor de DS, Professor Layton. Ik hou ervan.

Ik had het vanavond gewoon koud, lag met een dekentje op de bank, het is dat we nog op vakantie gaan anders had ik al lang iets gehad van; laat die zomer maar zitten en kom maar op met de herfst.

2 likes

Dit is een oude foto van @FrauHelga maar mocht iemand dit soort pompoenen weer zien bij de Action of Wibra ofzo wil je dan de seintje geven in dit topic? :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Haha, wat leuk om te zien. Als ik ze zie geef ik een seintje.

Gisteren was ik een dagje in Rotterdam en heb ik ook de TK Maxx bezocht. Wat een chaotische winkel :sweat_smile: . De herfsthoekjes waren nog niet zo uitgebreid, en het servies was vooral veel met hekserige / spooky dingen en daar heb ik toch minder mee. Maar ik vond wel deze 2 leuke bordjes:

Het was al avond toen ik de foto maakte, het achterste bordje is mintgroen.
Bonusfoto met lekkers van Koekela.

23 likes

Love puzzels! Welke en waar heb je besteld? Ik heb veel kerst puzzles maar nog geen herfstige

1 like

Action heeft ze alweer, vrijdag gezien. Wel alleen nog de kleine variant, ze staan ook op de website

Oh top, dan hoop ik er morgen in m’n pauze even langs te gaan. Dankje! Hoop dat die grote ook nog komen (maar volgens mij hebben ze die vorig jaar ook niet gehad of wel?).

Edit: heb momenteel ook een van m’n favoriete herfstige gerechten in de oven staan: https://www.ah.nl/r/1189960

3 likes

Heb deze gelijk opgeslagen! Ziet er goed uit!

Ik ben trouwens vrijdag langs de TK Maxx in Eindhoven geweest. Mocht iemand het leuk vinden; ik heb een korte video gemaakt van de collectie op dat moment (ik zit niet zo vaak op het forum dus ik weet niet of dit de juiste manier van delen is).

Zelf houd ik de video’s onder de zoektermen ‘TK Maxx’ en ‘Halloween’ continu in de gaten 🥹

Edit: oh en ik kan niet wachten tot de PSL weer te koop is. I’m that :sparkles: basic bitch :sparkles: en heb vorig jaar een PSL-tattoo laten zetten haha.

26 likes

Via Amazon een herfst kleurboek gekocht. Zitten leuke (wel wat drukke) kleurplaten tussen.

Bij de Action hadden ze hier ook weer een herfstgangpad. Daar twee van die pompoentjes meegenomen die ze nu ieder jaar hebben. Alleen de kleintjes gezien.

9 likes

Nee heb ik niet maar volgens mij is hij te lezen met Kobo plus

1 like

Vandaag deze gekocht bij TK Maxx :jack_o_lantern:

11 likes