Zelfs picknick is klaar voor de herfst.
Ik stond ook al bij de pompoenen! Maar bedacht me net op tijd dat ik eerst even moet kijken of ik nog pompoenen van vorig jaar heb hahah.
Door al jullie fotos wil ik wel naar de TK Maxx. Is iemand al in Eindhoven geweest?
Bij mij nog steeds niet ben maandag en vandaag wezen kijken. Morgen maar eens in een ander dorp kijken.
Hoeveel pompoenen hebben jullie wel niet.
Nog niks dus
En jij? Ben je klaar om openheid te geven?
Ik heb een nagellakje met de naam autumn.
Dit is stap 1.
Ik weet dat je erbij wil horen.
Doe dit jaar vooral niet mee met secret Santa, want je weet dat je vooral pompoen gerelateerde dingen krijgt.
Eigenlijk ben ik niet echt een herfstliefhebber, maar ik geniet wel even van zo’n dag als vandaag!
Ik ben heel druk met werk, maar zodra het lekker weer is moet ik van mezelf meteen naar buiten. En krijg ik het daardoor daarna nog drukker met werk.
Maar vandaag even werken zonder fomo. Lekker alle lampjes aan, kaarsjes aan, muziek aan, thee erbij. Ben helemaal in m’n nopjes.
Nee
Door dit weer helemaal zin in mijn herfstseries zoals The Good Witch. Echt BLOEDIRRITANT dat na jaaaaaren nog steeds seizoenen 6 en 7 niet beschikbaar zijn in Nederland.
Ja echt om te huilen, ze staan wel op de Amerikaanse netflix maar ik kan ze met een VPN alsnog niet kijken
De tk in Apeldoorn begint eindelijk een beetje een gedeelte van een gangpad te vullen. Ik zag op tiktok dat in Arnhem ook al een boel klaar ligt.
Vind het tot nu toe in Apeldoorn tegen vallen.
De doos is in ieder geval al van zolder gehaald bij mijn vriend, dus dit weekend kan ik die spullen lekker uitzoeken en meenemen naar mijn huis❤️
Betwijfel of het nog komt… zie Netflix eerder de serie verwijderen dan updaten.
Ik zag bij de action vandaag al allemaal stenen pompoenen in oranje, groen of wit! En echt heeel veel andere herfst spulletjes