ik zag op instagram dat ie sinds deze week weer verkocht wordt, ik ga morgen even kijken bij de starbucks
Ik weet niet of het raar gaat klinken wat ik nu ga zeggen, maar ik wou dat mijn moeder meer was zoals jij. Ik heb echt dit soort dingen gemist tijdens het opgroeien. Super leuk dat je dat met je dochtertje doet!
Ik wil geen kinderen, maar mocht het ooit verkeerd gaan (denk het niet), wil ik ook zo’n moeder zijn.
Ik zag idd 28 augustus staan, maar dat is in Amerika. Meestal zijn ze hier wat later (4 sep ofzo dacht ik), vandaar dat ik het me afvroeg Misschien loopt ik er zo wel even heen ervoor, toch mooi weer
hahahaha perfect weer voor PSL
M’n moeder is heel lief hoor, ik heb een hele goede jeugd gehad. Maar echt dat soort dingen samen doen met m’n ma heb ik gemist. En ik doe het gelukkig ook in m’n eentje ga vanavond wraps maken met paddestoelen, brie en honing
en alvast een luchthartige Halloween film kijken zoals The Addams Family of Ghostbusters
Kunnen we even stoppen met dit zomerweer. Ik wil m’n nieuwe truien aan, met een dekentje op de bank, heerlijke kaarsen aan en als je thuis komt opwarmen met een warm drankje.
Ah dat klinkt als een hele goede dag!
Ondanks dat het vandaag 28 graden was zit ik nu lekker thuis met kaarsjes aan, rood wijntje en buiten regent het❤ Liep net naar huis en er dwarrelden al blaadjes naar beneden, geluksmomentje haha.
Omdat het zondag is en eindelijk niet meer hondsbenauwd in huis ga ik zo lekker alles opruimen en schoonmaken. Wilde eigenlijk tot 21 september wachten met herfstdecoratie, maar nu ik toch bezig ben… wat vinden jullie? To versier or not to versier
- Ga weg gek ‘t is net september
- Versieren die handel
0 stemmers
Heb wel weer echt zin in kaarsjes aan s avonds en lekker onder een dekentje op de bank!
Ben echt gek op yankee candle kaarsen. Kan ze alleen in Amersfoort nergens vinden in de winkels (of ik zoek niet goed, kan ook, haha). Iemand die een winkel weet in omgeving Amersfoort waar ze ze wel verkopen?
Bij mij staat er al een week een pompoen in de vensterbank en gister zonnebloemen gehaald. Daarnaast heb ik ook al mijn ‘snow’ Halloween globe uit de kast gehaald. Ik zeg lekker versieren die handel! It’s autumn, bitch.
Nee, helaas worden ze niet verkocht in Amersfoort Was het maar zo’n luxe, kon ik ze lopend halen. Ze werden verkocht in Utrecht, maar ook niet meer. De enige winkel die ik ken die dicht in de buurt van Foortje is, zit in Amsterdam in het Magnaplaza.
Omg huilen dit. Hm dan toch maar online bestellen, alhoewel ik dat echt kut vind want ik wil eerst kunnen ruiken. Meehhhh
Bol verkoopt vrij veel Yankee Candle geuren. Misschien kan je bij bol retouren en dan is dat nog gratis ook als de geur niks is (als retouren kan dan)
Thanks deze ga ik onthouden!
Ik ben ziek.
Nadeel: ik ben ziek
Voordeel: ik kan ongegeneerd onder een dekentje op de bank liggen, thee drinken en films kijken hallo herfst!
Ik heb zojuist deze print van vogeltjes met bestjes gekocht zodat ik ze kan borduren als verjaardagscadeau voor m’n moeder maar misschien dat ik ze stiekem 2 keer maak, want ik vind ze zo cute en herfstig dat ik ze ook wil hebben
Ik twijfel of het te vroeg is voor mijn favo herfstnaglakje.
Playing Koi van Essie.
Oh ja hoe heerlijk vanochtend, een grote plensbui en koude lucht die door t raam binnenkomt. Deken tot kin hmmmmm