Het Herfsttopic

Doe mij maar Satan, my hornyboi

3 likes

Nee jij hebt jezus nodig.

3 likes

Jeeeezus

4 likes

Ook weleens leuk

23 likes

Cute! Heb ‘m opgeslagen :jack_o_lantern:

Lego + warme chocolademelk + Rachel Maksy = de ideale herfstdag :smiley:

3 likes

Pompoenmok :kissing_smiling_eyes::kissing_smiling_eyes:
Hoop met een paar dagen een grotere collectie te hebben

9 likes

Ik was gister in Home Goods (VS) en er was echt idioot veel Halloween en herfst spul. Dus ik dacht, laat ik er foto’s van maken en hier delen. Ik had graag de Candycorn cat meegenomen, maar bedacht toen dat ik dat ook zelf kan maken en dat scheelt dan weer naar huis slepen

23 likes

Ik word hier heel hebberig van! Bedankt voor het delen, leuk om al die producten zo te zien.

Oh geweldig,wat een bijzondere dingen. Zou het allemaal zelf niet zo snel in mn huis zetten, maar vind het zo leuk om te bekijken

1 like

Wat leuk! Heerlijk om te zien…

1 like

Hopen dat het binnen is voordat het winter is!

Nee veel plezier! Ik ben ook weer bezig

4 likes

Echt zo geen zin in het warme weer komende week

5 likes

Ik ga gelukkig nog op vakantie naar een land waar lekker weer wel heel fijn is, dus vind het daardoor niet zo heel erg.
Maar kan het me zo goed voorstellen! Als ik in Nederland was gebleven, had ik er ook wel van gebaald. Waarom gelijk 30 graden?

2 likes

Poeh ja… Dan ga ik maar weer zelf iced pumpkin cream chai tea latte maken… Met extra ijs dan ook… Nomnom…

Nee 30 graden is ook een beetje te gek… :confounded:

16 likes

Dat beeld erachter is ook amazing

2 likes

Thanks! Tkmaxx vondst…

16 likes

Oeh hoe maak je dit?!

2 likes

Bodempje monin siroop chai, beetje monin siroop pumpkin spice erbij. Doe dit op gevoel hoor.
Ijsblokjes erop en koude melk. In de melkopschuimer wat koude melk opschuimen, dit er boven op en dan wat pumpkin spice kruiden van verstegen er boven op voor de mooi. Wat starbucks kan, kan ik ook dacht ik zo.

Ik heb ook poeders om chai mee te maken, doe dit altijd met melk mixen maar met koude melk krijg je beetje klonters dus dan kies ik voor de siroop. Al is die ook lekker door de warme melk.

17 likes

Even een foto van mijn mooie kaarsen van Sois Belle candles. Ze ruiken ook echt heerlijk :relaxed:

25 likes