Dacht aan jullie🥰
Deze is er al een paar jaar, iig voor dat andere apparaat. Maar weinig smaak. Heel vaag pumpkin maar niet echt de moeite waard
Ik ga er niet vanuit. Maar ik ben een herfst tut die toevallig niet van psl houdt
Ik vind deze wel lekker maar als je die zoete starbucks drankjes bent gewent valt hij miss een beetje tegen.
Weet je wat je door je koffie moet gooien. De gingercookie siroop van monin.
Heb deze vorig jaar gekocht, wel lekker maar de pumpkin spice proef je niet heel erg sterk helaas
Monin siropen maken alles beter.
Het is PSL dag vandaag
Ben echt een basic bitch.
Die vorm is zo te zien wel veranderd t.o.v. die van vorig jaar. Ze lijken wat breder, bijna soepkommen om te zien.
Ik hoop dat het na deze week snel gedaan is met het hele hete weer. Wat mij betreft hoeft het niet meteen keihard te gaan regenen (want ik vind het nog wel fijn om mijn was buiten te kunnen drogen), maar 30+ graden in september geeft mij echt een error. Voelt zo apart om met deze temperaturen pompoenen in de winkels te zien en kruidnootjes.
Binnenkort hoop ik weer appels te gaan plukken, dat vind ik de leukste herfstactiviteit. En daarna bakken.
Ik vind die van vorig jaar mooier! Ik ga straks onderweg naar Texel een PSL halen, maar wel iced hahaha. Ik ben sowieso basic
Ik vind het mooie weer wel leuk, maar dan zou het perfect zijn als het 's avonds afkoelt en je lekker een trui aan kan trekken.
Psl bitter? Het is mierzoet met kaneel. En nee je proeft geen koffie maar geen enkel sb drankje smaakt naar koffie
Vloeibare herfst! Vind het niet naar koffie smaken maar ik lust wel koffie dus of je dat als niet koffie drinker wel proeft geen idee.
Je kan ook de frappucino nemen die is dan ijs achtig voor je misschien leuker om mee te beginnen als je geen idee heb!
Het is wel redelijk kruidig, daar moet je van houden
Ik vind het wel koffie bitter maar te erg zeg maar.
Ik lust zelf ook geen koffie. Ik heb liever chai met psl siroop er doorheen.
Het is allebei hahaha kruidig maar ook mega zoet
Van mijn psl van vanochtend vroeg ik me af of ze er wel koffie in hadden gedaan, zo zoet Dus zeker de moeite waard om eens te proberen.
Speculaas is toch ook kruidig en zoet. Ik vind zelf de psl veel te zoet, ik drink dan liever de cold brew variant met pumpkin cream. Is met dit weer ook wat lekkerder
Waarom proefde mij psl naar gewone koffie? Ik proefde helemaal niks bijzonders. Later zag ik een kruidenpotje staan met PSL er op, was ik gewoon dom en moet je het gewoon zelf toevoegen???
Denk dat de starbucks hier wack is. Vaak het idee dat ze echt maar wat doen :’(