Geen psl voor mij maar een cold brew met pumpkin cream
Ik vind deze 10x lekkerder dan de ices psl. Daarbij doen ze soms zoveel kaneel. Maar ik wil t liefst gewoon een hele beker met die cream.
Psl vind ik zelf te zoet. Heb dan eerder het idee dat ik koffiemelk drink met kaneel. Dit smaakt tenminste nog naar koffie
Ik heb de pumpkin spice van nespresso toch gekocht. Heb er een Iced latte van gemaakt met een beetje kruiden erover heen en wat suikersiroop. Vond het echt mega lekker.
Moet nog naar de groothandel om Monin siropen in te slaan. Kan niet wachten om de gingerbread te proberen.
Koop daar een grote van! Dat is mn favo siroop haha.
Goeie tip! Ga even kijken of ik ‘m kan toevoegen aan onze volgende bestelling.
Ik ben eigenlijk een zomerpersoon (sorry) maar ik heb vorige week een bodywarmer gekocht en nou heb ik helemaal zin om in de bladeren te wandelen en thee te drinken etc. haha
Sowieso ik ga hier echt veel plezier aan beleven denk ik, vroeger als kind had ik wel een bodywarmer maar daarna niet meer. Nu zag ik er eentje hangen (tot iets boven de knie) en dacht ik opeens yas dat moet ik hebben en had ik dus helemaal herfsttafereeltjes in m’n hoofd. Heb het niet zo snel koud dus ga het als een soort tussenjas/voor in de auto gebruiken
Soy afgezien van je haat voor kou en pompoenmokken, ben je echt wel een herfst girly
Ja alleen kom ik nog wel buiten en vind ik thee goor.
Ja heerlijk hoor! Goeie aankoop… Ik heb van de week ook een nieuwe gehaald van teddy stof met een hoge kraag. Vind ze fijn om in de avond even aan te trekken als ik met de hond uitga en voor bij de hondensport. *al is ie naar 1 rondje parcour rennen dan ook weer uit.
Ben nu ook aan het wachten dat ik hem aan kan!
Toch gegaan en wat grote gekocht om mee te koken
Beetje vreemd wel terwijl het zweet van je neus druppelt
Wat gek ik zie bij skyshowtime gewoon 5 seizoenen
Oké ik ben helemaal all out gegaan bij de H&M voor mijn herfstkind. Als ze nu geen herfstliefhebber wordt weet ik het ook niet meer.
Oh en nog een toevoeging: haar nieuwe kamer krijgt een bosthema
Nu al zó’n zin in dat het af is!
Jammer dat er in de tkmax vooral halloween spullen staan, niet echt herfst in mijn hoofd was het er wel altijd. Of komt het later…
Je bent zo’n 2 maanden te laat
Flying tiger heeft allemaal oranje/zwarte meuk voor jullie
Voor alle pompoenliefhebbers (& @Soy.peor) die fancy willen doen. Le creuset heeft wat dingen in pompoen vorm
Edit: en halloween voor de liefhebbers
Mooi dat die blauwe kleur sea salt heet. Toch een ode aan de zomer.
‘Voor mijzelf’