Haha… Nee geen jas er over. Maar om half 11 in de avond kom ik alleen de buurvrouw (in joggingpak) tegen met hond en het is een kort plasje in de straat maar… Dus dacht ja euh boeie…
Al ga je er overdag mee door de stad lopen haha boeie. Je bepaalt toch zelf wat je draagt
Zekers dat klopt! Zou takkie vast leuk vinden!
Heb er wel eens iemand met zon blije van de primark mee in de stad zien lopen als jurk. Was toen volgens mij ook best warm en ze had er blote benen onder. Dat vond ik best bijzonder hahah.
Pumpkinfarm XL! Wauw, wat was dit een leuke vondst. Alles stond in het teken van de pompoenen, alle springkussens waren in pompoen thema ook. Echt een hele leuke boerderij. Net onder Keulen, Gertrudenhof. Entree was 6,90, weekend iets duurder.
En lekkere lunch!
Zag net twee recepten dat ik wel vond passen bij dit topic. Ik heb ze zelf (nog niet) gemaakt.
Ik heb Gilmore girls na zes jaar uit daar gaat mijn herfstserie
Gewoon weer opnieuw beginnen! Die serie blijft leuk.
Ik wil zelf deze nog een keer maken:
So Celebrate is trouwens ook een leuke Instagram pagina om te volgen. Is van dezelfde vrouw als Christmaholic
Zes jaar?? wat knap en netjes dat je er zo lang over hebt gedaan
Ja joh als ik in dit tempo doorga heb ik hem volgende week uit
Ja keek alleen tijdens de herfst:joy:
En dan een aflevering per week (wel leuk trouwens, lekker old school en dan kan je je er echt op verheugen)? Want ik heb het er met gemak in de maand oktober doorheen gejast volgens mij.
Vanaf maandag zijn alle biologische pompoenen in de aanbieding. Nu al zin om er mijn eerste pompoensoep van dit jaar te maken
Haha ja zoiets ja😂
Ik na 3 weken aanbeland bij seizoen 7. Whoops.
Eerste appeltaart van het seizoen! Ik heb er behalve kaneel ook pumpkin spice kruiden in gedaan. Het ruikt hier zo lekker nu.
De herfst-theedoek is van Dille & Kamille.
Heb je a year in the life ook al gekeken?
Ja toen ie uitkwam wel. Als ik nu klaar ben met 7 zal ik die ook wel nog een keer kijken.