Wat leuk! Ik krijg helemaal zin om appels te plukken hiervan. Heb ook de pompoenfair hier in de buurt in mn agenda gezet.
Weet iemand een appel-pluk-locatie in noord-holland (noord)?
For everything herfst en Halloween, dit TikTok account
Ben hier 2 jaar geleden ook gaan plukken en is inderdaad zo leuk, echte aanrader!
Hoop dit jaar weer te gaan. Maar de komende weekenden zitten alweer zo vol. Vind dat zo jammer, vond dat toch eigenlijk echt wel een voordeel van de Corona-tijd hoor. Moet daar soms echt nog een beetje aan wennen merk ik.
Olmenhorst, maar dat is Heemstede
Het veranderen van het weer en het feit dat het alweer bijna eind september is motiveerden me om mijn huis al te versieren voor Halloween
Ik ga morgenochtend naar de Pompoenboerderij in Onderdijk, onderweg even stoppen bij de Starbucks in Purmerend Heb super veel zin om mijn voordeur gezellig te maken met pompoenen en bolchrysanten enzo.
Dit weer vandaag
Neeeee!
Doe er maar 8 graden af en dan praten we verder.
Olmenhorst is toch in Lisserbroek?
Of zijn er twee olmenhorsten?
Ja joh, een pot nat
Heeft iemand een recept voor pumpkin spice karamel/saus die wél lekker is? Zit nu wederom met een flesje maar het lost niet op in de koffie, is zelfs n beetje slijmerig en de onderlinge verhouding kruiden klopte ook niet want de kruidnagel overheerst heel erg
Leuke beker
Thanks, vorig jaar gekregen van een vriendin, volgens mij van de hema… Mega glas, past zeker een halve liter… Zit dus nu een iced chai in, durf er geen warm drinken in te doen…
Fantastisch!
Geweldig hoor! Goeie vol kar ook!
Wil je persee pumpkin spice? Vgm zijn er ook kruiden potjes van. Dan kan je bijv een latte maken met lebkuchen siroop van monin en dan wat van die kruiden bovenop ipv kaneel.
Denk inderdaad dat ik dat ga doen want heb het nu 2x gemaakt via instagramrecepten en het is het gwn net niet