Neeeee!
Doe er maar 8 graden af en dan praten we verder.
Neeeee!
Doe er maar 8 graden af en dan praten we verder.
Olmenhorst is toch in Lisserbroek?
Of zijn er twee olmenhorsten?
Ja joh, een pot nat
Heeft iemand een recept voor pumpkin spice karamel/saus die wél lekker is? Zit nu wederom met een flesje maar het lost niet op in de koffie, is zelfs n beetje slijmerig en de onderlinge verhouding kruiden klopte ook niet want de kruidnagel overheerst heel erg
Leuke beker
Thanks, vorig jaar gekregen van een vriendin, volgens mij van de hema… Mega glas, past zeker een halve liter… Zit dus nu een iced chai in, durf er geen warm drinken in te doen…
Fantastisch!
Geweldig hoor! Goeie vol kar ook!
Wil je persee pumpkin spice? Vgm zijn er ook kruiden potjes van. Dan kan je bijv een latte maken met lebkuchen siroop van monin en dan wat van die kruiden bovenop ipv kaneel.
Denk inderdaad dat ik dat ga doen want heb het nu 2x gemaakt via instagramrecepten en het is het gwn net niet
Ik zie de laatste dagen wat tiktoks voorbij komen, starbucks zou hun recept hebben vrij gegeven. Kanaal: served by Sammy bijv.
Die van monin vind ik zelf ook goor. Nog nooit echt een goeie vervanger gevonden.
Wat is dan wel een lekkere siroop om een herfstig drankje mee te maken? Ik zoek nog iets voor in mn koffie
Ik heb niks met de herfst maar ik ben gefascineerd door die stoeptegel met twee letters. Zijn dat initialen en is dat een ding? Nooit eerder gezien.
Ik haal vaak een caramel of een Cinnamon suikervrije siroop van Skinny co. Vaak nog via subspace te krijgen. Als deze op is dan wil ik over naar die van Bunk. Die cinnamon is ook lekker!
Vorig jaar woonde ik pas net in mijn huis toen het herfst was, dus had nog niet zo veel zin om speciale herfstdecoratie te kopen. Nu wel, perfecte regenachtige dag ook om het neer te zetten haha. Blij mee
Zo fijn dat het nu echt begonnen is. Ik was gister echt verzopen door een stortbui en nu heerlijk alle kaarsen aan. Dekentje. Leven is leuk.
Moest wel even slikken maar ben sinds deze week helemaal om; alles moet herfstklaar. De tuin al gedaan, chrysanten in de potten, morgen pompoenen scoren.
Zojuist mijn zomer- voor mijn herfst/winter garderobe omgeruild en de winterjassen even fris gewassen. Op Vinted nieuwe garderobe voor de kinderen gescoord ( maillots zijn wel echt mijn ultieme winteritem, ik vind ze zo gezellig, zoek nog steeds naar fijne maillots voor volwassenen).
En nu aan het twijfelen of ik voor de Monin PS ga of de gingerbread versie. Ik ben net als hierboven niet heeeel enthousiast over de PS van monin, maar heb vooralsnog niet een lekker herfstig alternatief gevonden voor in m’n latte.
Vanmorgen opgestaan met helemaal zin in herfst. Heb ineens zin in een ovenschotel, dus die staat op het menu voor vanavond en ga ook maar even de tuin winterklaar maken. Vanavond kaarsjes aan en fijn een film kijken. Kom maar op met de herfst.