Het Herfsttopic

Snag! :blush: Ik heb deze.

4 likes

@Uprooted Ja +1 voor Snag! Hele fijne maillots. Ze zijn niet goedkoop maar ze zijn (voor mij) 1000x beter dan die van Hema, Zeeman, etc. Ze gaan veel langer mee en zitten heel comfortabel.

5 likes

Zeker! Ik heb die Merino wool tights al een paar jaar (!) maar ik draag ze ook niet supervaak, ik pak sneller de 120 denier panty’s.

1 like

@Geranium @FrauHelga oh wat een heerlijke website ook! En wat een geweldige kleuren :heart_eyes: Dank jullie voor deze tip!

3 likes

Ik heb met die Takkiepompoenmokken in mijn handen gestaan maar die waren allemaal zo lelijk afgewerkt. Ik vind het jammer dat Anthropologie weg is want die had echt mooie exemplaren en had er graag nog eentje bij gehad naast mijn Starbucksmok. En die van Tiger vind ik te standaard.

1 like

Pompoen shoppen… De kwekerij (Bastin, Aalbeek) was gisteren al geopend maar ik kon helaas pas deze middag, dus het was aardig leeg. Helaas niet echt sfeer foto’s kunnen maken… Wel lekker pompoensoep gegeten!

14 likes

Voor t eerst in mijn leven wat herfstdeco in huis gehaald doordat ik was geinspireerd door jullie!

19 likes

Mijn moeder heeft net een schaaltje neergezet op tafel.

De enige herfstdeco voor mij 🫶🏽 :fallen_leaf:

Chocolaatjes van de Bijenkorf. In het kader van minimalisme alvast een paar weggevroten. Die egels zijn zo schattig.

55 likes

Zijn het vaasjes? Wat leuk! :maple_leaf:

2 likes

Ik ben dit weekend appels (en peren) wezen plukken na er in dit topic over gelezen te hebben (bedankt o.a. @FrauHelga), en ik vond het zó leuk :smile:

Ik was zonder kinderen, en het was ook als volwassenen een hele leuke activiteit. Fijn rondwandelen tussen de fruitbomen, uitzoeken wat we wilden hebben, en dan mooie stuks zoeken om te plukken. Daarna nog lekker poffertjes op :smiling_face:

18 likes

Wij wilden in Gelderland appels plukken maar waar wij waren, waren er helemaal geen appels meer :cry:

Ik heb vandaag dus echt mijn nieuwe favoriete starbucks (herfst)drankje ontdekt. Grande iced matcha latte, 2 pompjes brown sugar siroop en dan met pumpkin sweet cream (!) erbovenop. En light ice. Echt fantastisch.

1 like

Vanochtend heb ik zó lekker in het bos gewandeld. Het was lekker fris, de zon scheen en het was heerlijk rustig. Ik heb ook veel bramen(?) gespot.

23 likes

Ik: ik doe moeite om het najaar positief te beleven door o.a. te gaan appelplukken maar ik ben toch wel een beetje sip dat het alweer zo vroeg donker is en ik lang niet meer in de warmte buiten bij het meer kan zitten.

Spotify: say no more, ik heb de perfecte playlist voor je:

:thumbsup: :smiling_face_with_tear:

19 likes

Ik ben echt een mega herfst en erna winter persoon en geniet er al helemaal van. Heb vanalles omtrent herfst al gedaan, pompoensoep/appels plukken etc. Vandaag snoof ik de herfst blaadjes geur op… en wat ga ik morgen doen… Naar Griekenland. Word komende week hier wel ook weer warm geloof ik dat dat scheelt. Morgenochtend op Schiphol wel even PSL kopen en na de vakantie kruidnoten halen :laughing:

8 likes

Ja het zijn inderdaad vaasjes. Ik had eerst de stengels met bladeren erin gedaan, maar dat vond mijn vriend minder leuk. Misschien dat ik nog iets anders vind om erin te doen.

1 like

De eerste herfstkleuren in de tuin…

28 likes

Hahaha ja dat zijn de eerste letters van mijn vriend en ik. Het was een nieuwbouwhuis en je mocht een eigen ontwerp insturen voor een stoeptegel. Mijn buren hebben twee getekende poppetjes bijvoorbeeld.

6 likes

Een herfst boeket gekregen :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Maxima en Willem-Alexander? Ach, zo lekker gewoon gebleven

3 likes