Ahhh shit, ik heb nu nog gewoon paars op gedaan. Jammer dat ik niet aan een herfst kleur heb gedacht.
Heerlijk weer 's avonds in m’n onesie op de bank
ik ben ook heel blij dat het sochtends alweer iets later licht wordt en savonds eerder donker
s’Ochtends langer donker ben ik dan weer niet zo blij mee als ik dagdiensten heb. Heb dan het gevoel dat ik midden in de nacht eruit moet.
dat is zeker waar, heb ik ook haha. Maar ik vond het wel vervelend om steeds om 5.30 al wakker te worden omdat het licht werd, dus vind dit nu wel fijn.
Iemand tips voor herfstige films? Liefst op Netflix. Hoeft niet per se in de herfst af te spelen maar fijn als het zo’n lekker herfstig sfeertje heeft.
Toevallig zag ik dit op Instagram voorbij komen:
En Chesapeake Shores is een leuke serie om te kijken!
Ik vind dat het deze week eindelijk weer mag en kan qua weer om jurkjes en rokjes met panty’s en laarsjes te dragen. Eindelijk weer kleren waar ik we blij in voel
Wat grappig, ik ben gisteravond met Chesapeake Shores begonnen! The Good Witch is ook leuk. Beide van Hallmark en suuuper zoetsoeppig, but fun though.
Ik heb ook nog ergens een lijst met Halloween films, want herfst staat ook gelijk aan Halloween wat mij betreft
In de bioscoop draait nu A Rainy Day in New York. De titel zegt al genoeg
Daar ga ik dit weekend heen. Ik heb zondag een biosdag gepland, ik ga naar 2 films. Echt zo’n zin in. Hoop dat het dan buiten stort van de regen.
Thanks voor de tips! Ga vanmiddag maar eens an chesapeake shores beginnen.
Ik ook! En hij is nog steeds leuk zelfs na die 100 keer
Wat! Bestaat dat op Netflix? Dat wil ik ook
Edit: gevonden! Ik weet al wat ik vanavond doe…
YES jongens het plenst!!! Hardlopen (in de regen?) en daarna in bad kaarsjes aan en allerlei hersenloze programmas terugkijken die weer begonnen zijn. Nu nog een herfstig maaltje bedenken voor vanavond.
Edit: het wordt risotto met paddenstoelen
Zo lekker allemaal!
Ik heb expres in het weekend de middagen en avonden vrijgehouden, ik weet niet wat mijn vriend gaat doen, maar ik ga heerlijk thuis chillen met kaarsjes, mijn boek, thee en koekjes. Hondje lekker snurken naast me… nú al zin in.
het is vast al wel weer voor een jurkje met 3 kwart mouwen, een panty en laarsjes. Toch???
Makkelijk. Ik heb een jurk aan met lange mouwen en daarover een dik vest en heb het echt niet te warm
Gelukkig haha, ben nog niet buiten geweest en hier binnen is niet echt representatief.