Het Herfsttopic

Ja zo’n heel paleis versieren met pompoenen is een beetje te gek.

1 like

Mijn man verraste me afgelopen week met een Snuggie van de Hema en ik ben er zo blij mee. Ik heb het snel koud en zit vanwege mijn werk veel achter een laptop en dan is het een ideaal ding.
Hij is weer op voorraad trouwens in de webshop. Mijn man was er speciaal voor naar een andere stad gereden. :orange_heart:

16 likes

Zo lief!!!
Ik ga vandaag in mijn pauze voor de verandering maar eens een rondje lopen! Even wat frisse lucht opsnuiven en langs de bomen wandelen die al licht gaan verkleuren.

1 like

Vandaag:

29 likes

Lekker he! Had hem gisteravond aan met het uitlaten van de hond, zo’n fijn ding! Al vind ik hem dunner dan de roze en zwarte snuggie van vorig jaar. Geniet er van!

3 likes

Ik had vandaag zo’n fijne dag! 's Ochtends even de stad in geweest om herfst deco te kopen (aanbod viel een beetje tegen maar ok) en mn eerste PSL van het seizoen gehaald. Ook meteen een zak autumm blend gehaald bij Starbucks.
Toen mn zoontje van school gehaald en samen naar het bos gegaan. Al wat mooie kastanjes en eikeltjes geraapt. We zochten paddenstoelen maar die zagen we nog niet echt helaas. Zo leuk om te zien hoe mn zoontje er ook echt van genoot :orange_heart:
Mn pompoen pan van Next kwam ook nog binnen en een dekbedovertrek met pompoenen haha (waarom is er geen pompoen emoji).
Ik vier volgend weekend mn verjaardag en wil dan met mn familie gezellig appels gaan plukken. Zoveel zin in!

17 likes

Hahah ik vind dit wel naar buiten in je joggingpak x 10. Heb je hier dan een jas overheen?

4 likes

:jack_o_lantern:

3 likes

Haha… Nee geen jas er over. Maar om half 11 in de avond kom ik alleen de buurvrouw (in joggingpak) tegen met hond en het is een kort plasje in de straat maar… Dus dacht ja euh boeie… :laughing:

4 likes

Al ga je er overdag mee door de stad lopen haha boeie. Je bepaalt toch zelf wat je draagt :joy:

10 likes

Zekers dat klopt! Zou takkie vast leuk vinden!

3 likes

Heb er wel eens iemand met zon blije van de primark mee in de stad zien lopen als jurk. Was toen volgens mij ook best warm en ze had er blote benen onder. Dat vond ik best bijzonder hahah.

4 likes

Pumpkinfarm XL! Wauw, wat was dit een leuke vondst. Alles stond in het teken van de pompoenen, alle springkussens waren in pompoen thema ook. Echt een hele leuke boerderij. Net onder Keulen, Gertrudenhof. Entree was 6,90, weekend iets duurder.

En lekkere lunch!

62 likes

Zag net twee recepten dat ik wel vond passen bij dit topic. Ik heb ze zelf (nog niet) gemaakt.

Ik heb Gilmore girls na zes jaar uit :tired_face: daar gaat mijn herfstserie

4 likes

Gewoon weer opnieuw beginnen! Die serie blijft leuk.

1 like

Ik wil zelf deze nog een keer maken:

So Celebrate is trouwens ook een leuke Instagram pagina om te volgen. Is van dezelfde vrouw als Christmaholic

3 likes

Zes jaar?? :joy: wat knap en netjes dat je er zo lang over hebt gedaan

15 likes

Ja joh als ik in dit tempo doorga heb ik hem volgende week uit :joy:

4 likes

Ja keek alleen tijdens de herfst​:joy::joy:

4 likes