Het Herfsttopic

En dan een aflevering per week (wel leuk trouwens, lekker old school en dan kan je je er echt op verheugen)? Want ik heb het er met gemak in de maand oktober doorheen gejast volgens mij. :joy:

3 likes

Vanaf maandag zijn alle biologische pompoenen in de aanbieding. Nu al zin om er mijn eerste pompoensoep van dit jaar te maken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha ja zoiets ja😂

2 likes

Ik na 3 weken aanbeland bij seizoen 7. Whoops.

4 likes

Eerste appeltaart van het seizoen! Ik heb er behalve kaneel ook pumpkin spice kruiden in gedaan. :orange_heart: Het ruikt hier zo lekker nu.
De herfst-theedoek is van Dille & Kamille.

53 likes

Heb je a year in the life ook al gekeken?

2 likes

Ja toen ie uitkwam wel. Als ik nu klaar ben met 7 zal ik die ook wel nog een keer kijken.

1 like

Deze is ook wel herfstig toch? Patroon vandaag online gezet :heart:

37 likes

Ik ga zo de oven aanzetten om mijn pompoenen voor te bereiden op de soep, morgen zet mijn vriend een stoofschotel op het vuur :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Vandaag ook appels geplukt 🥹🥹

20 likes

Ik ben opgelucht dat het eindelijk oktober is! Ik vind september namelijk altijd zo’n verwarrende maand (gevoelsmatig).

5 likes

Voor de Groningers onder ons: de pompoenschuur in Kiel Windeweer is zoals elk jaar echt een aanrader! :blush:

26 likes

Ik ben vandaag ook op pompoenenjacht gegaan, er was een pumpkin fair met streekmarkt in de regio.

25 likes

Ik heb deze pompoen kunnen kweken op mijn terras. Was niet te tillen maar zo blij mee.

28 likes

Ik vind dit weer anders ook vrij verwarrend voor oktober :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Vanochtend de tuin klaargemaakt voor het najaar en de winter :fallen_leaf: heerlijk om alles schoon en netjes te hebben. Op naar wat echt herfstweer :maple_leaf:

2 likes

Gewoon opnieuw beginnen🤣

1 like

Ik ben zelf niet echt een herstliefhebber (ik houd wel van de mooie gekleurde bladeren, maar verder ben ik er niet echt mee bezig). Maar ik vind het mooi om te zien hoe jullie ervan genieten en het inspireert me wel om wat meer stil te staan bij de seizoenen en deze te waarderen.

8 likes

Ik was ook nooit een herfst persoon omdat iedereen altijd zo aan t mopperen was over de regen etc. Maar heb geprobeerd om het te veranderen en nu vind ik het juist top. :joy:

2 likes

Ieder seizoen heeft echt zijn charme! Zo fijn om in een land te leven waarin je de vier seizoenen echt kan ervaren💕

10 likes