Ik ben vandaag ook op pompoenenjacht gegaan, er was een pumpkin fair met streekmarkt in de regio.
Ik vind dit weer anders ook vrij verwarrend voor oktober
Vanochtend de tuin klaargemaakt voor het najaar en de winter heerlijk om alles schoon en netjes te hebben. Op naar wat echt herfstweer
Gewoon opnieuw beginnen🤣
Ik ben zelf niet echt een herstliefhebber (ik houd wel van de mooie gekleurde bladeren, maar verder ben ik er niet echt mee bezig). Maar ik vind het mooi om te zien hoe jullie ervan genieten en het inspireert me wel om wat meer stil te staan bij de seizoenen en deze te waarderen.
Ik was ook nooit een herfst persoon omdat iedereen altijd zo aan t mopperen was over de regen etc. Maar heb geprobeerd om het te veranderen en nu vind ik het juist top.
Ieder seizoen heeft echt zijn charme! Zo fijn om in een land te leven waarin je de vier seizoenen echt kan ervaren💕
Vandaag naar de Veluwe geweest en alles verzameld voor een herfst stukje en een herfst bak voor de katten. Herfst is het beste seizoen.
Waar is de kattentoren van?
https://reddit.com/r/Autumn/s/akRZehsCdR
Voor wat inspiratie!
Oh hij maakt er geen preview van; het is welke muziek het meest herfsty is
We hebben hem ooit via Zooplus gekocht, maar ik zie dat hij overal is uitverkocht. https://www.amazon.nl/Rosewood-40151-Stijlvolle-moderne-kattentoren/dp/B07DNB4TGK Dit is hem in elk geval.
Hij is wel heel mooi! Dank voor de link
En hoe smaakte het met de pumpkin spice kruiden?
Ik heb gister de pumpkin spice kruiden in m’n cappuccino gebruikt. Echt heerlijk! Blij dat ze nu zo makkelijk in de supermarkt te verkrijgen zijn.
Domme vraag misschien, maar lossen de kruiden makkelijk op in de koffie? Ik heb wel eens koek en speculaas kruiden gebruikt maar dat liet altijd een smerig laagje achter
Was heel lekker, ga ik vaker doen! Ook man en kind waren enthousiast.
Oke ik moet weten wat er in de herfstbak voor je katten zit. Want nu ben ik bang dat mijn kat iets misloopt
Update: ik heb een klein flesje van Monin weten te scoren ipv zo’n unit van 70cl en die pumpkin spice is wel lekker gelukkig!
Was goed opgelost hier! Had niet heel veel gebruikt.
Maar vind het echt zoveel lekkerder dan die mierzoete Monin siroop.
Oee waar zijn deze jaloezieën van? Geweldige kamer van wat ik kan zien