Het Herfsttopic

Vandaag naar de Veluwe geweest en alles verzameld voor een herfst stukje en een herfst bak voor de katten. :smile: Herfst is het beste seizoen.

21 likes

Waar is de kattentoren van?

3 likes

https://reddit.com/r/Autumn/s/akRZehsCdR

Voor wat inspiratie!
Oh hij maakt er geen preview van; het is welke muziek het meest herfsty is

3 likes

We hebben hem ooit via Zooplus gekocht, maar ik zie dat hij overal is uitverkocht. https://www.amazon.nl/Rosewood-40151-Stijlvolle-moderne-kattentoren/dp/B07DNB4TGK Dit is hem in elk geval. :smile:

3 likes

Hij is wel heel mooi! Dank voor de link

3 likes

En hoe smaakte het met de pumpkin spice kruiden?

Ik heb gister de pumpkin spice kruiden in m’n cappuccino gebruikt. Echt heerlijk! Blij dat ze nu zo makkelijk in de supermarkt te verkrijgen zijn.

4 likes

Domme vraag misschien, maar lossen de kruiden makkelijk op in de koffie? Ik heb wel eens koek en speculaas kruiden gebruikt maar dat liet altijd een smerig laagje achter

1 like

Was heel lekker, ga ik vaker doen! Ook man en kind waren enthousiast.

1 like

Oke ik moet weten wat er in de herfstbak voor je katten zit. Want nu ben ik bang dat mijn kat iets misloopt :joy:

2 likes

Update: ik heb een klein flesje van Monin weten te scoren ipv zo’n unit van 70cl en die pumpkin spice is wel lekker gelukkig!

4 likes

Was goed opgelost hier! Had niet heel veel gebruikt.
Maar vind het echt zoveel lekkerder dan die mierzoete Monin siroop.

1 like

Oee waar zijn deze jaloezieƫn van? Geweldige kamer van wat ik kan zien :heart_eyes:

3 likes

Eerste kruidnootjes! Ik vind dit zo gezellig zo :orange_heart:…
Nu de temperatuur nog iets omlaag en dan ben ik helemaal tevreden, haha.

15 likes

Inderdaad how am I supposed to :maple_leaf::jack_o_lantern::ghost: in these conditions.

10 likes

Het erge is, dit hoort ook niet. Volgens mij is 15 een maximum temperatuur van wat normaal is in oktober. Vind het eigenlijk zorgwekkend en zelfs een beetje eng (als is dit wel pas het begin van oktober, al lijkt 23 graden me dan alsnog teveel)

13 likes

Een x aantal jaar geleden was het ook zo warm in oktober. Toen hebben we de verjaardag van mn zwager (begin oktober) op het strand doorgebracht. Echt bizar.
Ik heb echt het idee dat het ene jaar het een warm voorjaar, matige zomer en warm najaar is en het jaar daarna hete zomer en sneeuw in de winter. Alsof het elkaar afwisselt.

3 likes

Ja 5 jaar geleden was dit! ik weet dat nog precies omdat er altijd begin oktober een evenement is, waarbij het normaal gesproken modderig is en toen kon je gewoon een korte broek aan??

Van mij mag het ook echt wel een paar graden kouder zijn, ben wel klaar met m’n zomergarderobe en wil weer vestjes en laarsjes etc aan.

1 like

Vorig jaar was het ook erg warm in oktober. Had toen eind oktober een gezinsfotoshoot en had allemaal herfstige kledingsetjes gemaakt, en toen was het gewoon 23 graden :disappointed: We hebben het erg warm gehad haha.

1 like

Dit had ik gisteren. :joy: Hoop dat de fotograaf goed zweetsnoren en rode hoofden kan wegshoppen :joy:

1 like

Bladeren, veertjes, kastanjes etc… uit het bos. Daar gooi ik dan brokjes in zodat ze er naar kunnen graven. https://kattenherplaatsing.nl/verrijking-voor-katten/

@vaatdoek Dankjewel :smile:ik kom nog even terug op de jaloezieƫn. Dat moet ik even opzoeken. Het is in elk geval houtlook!

3 likes