Het Herfsttopic

Eerste kruidnootjes! Ik vind dit zo gezellig zo :orange_heart:
Nu de temperatuur nog iets omlaag en dan ben ik helemaal tevreden, haha.

15 likes

Inderdaad how am I supposed to :maple_leaf::jack_o_lantern::ghost: in these conditions.

10 likes

Het erge is, dit hoort ook niet. Volgens mij is 15 een maximum temperatuur van wat normaal is in oktober. Vind het eigenlijk zorgwekkend en zelfs een beetje eng (als is dit wel pas het begin van oktober, al lijkt 23 graden me dan alsnog teveel)

13 likes

Een x aantal jaar geleden was het ook zo warm in oktober. Toen hebben we de verjaardag van mn zwager (begin oktober) op het strand doorgebracht. Echt bizar.
Ik heb echt het idee dat het ene jaar het een warm voorjaar, matige zomer en warm najaar is en het jaar daarna hete zomer en sneeuw in de winter. Alsof het elkaar afwisselt.

3 likes

Ja 5 jaar geleden was dit! ik weet dat nog precies omdat er altijd begin oktober een evenement is, waarbij het normaal gesproken modderig is en toen kon je gewoon een korte broek aan??

Van mij mag het ook echt wel een paar graden kouder zijn, ben wel klaar met m’n zomergarderobe en wil weer vestjes en laarsjes etc aan.

1 like

Vorig jaar was het ook erg warm in oktober. Had toen eind oktober een gezinsfotoshoot en had allemaal herfstige kledingsetjes gemaakt, en toen was het gewoon 23 graden :disappointed: We hebben het erg warm gehad haha.

1 like

Dit had ik gisteren. :joy: Hoop dat de fotograaf goed zweetsnoren en rode hoofden kan wegshoppen :joy:

1 like

Bladeren, veertjes, kastanjes etc… uit het bos. Daar gooi ik dan brokjes in zodat ze er naar kunnen graven. https://kattenherplaatsing.nl/verrijking-voor-katten/

@vaatdoek Dankjewel :smile:ik kom nog even terug op de jaloezieën. Dat moet ik even opzoeken. Het is in elk geval houtlook!

3 likes

Ja jullie hebben de hele zomer al herfst gehad.

10 likes

wat doe jij hier? waar is de echte soy??

2 likes

Weg jij. Terug naar je zomertopic waar je hoort
IMG_4068

14 likes

Dood door het gebrek aan zomer dit jaar.

1 like

Die hittegolf heeft bij haar voor geheugenverlies gezorgd

5 likes

Het heeft een páár weken regelmatig geregend en de hele zomer is gelijk verpest voor de hitteaanbidders :joy:

12 likes

Pompoenen gekocht vanmorgen op deze echte herfstdag :orange_heart:

43 likes

Ik heb vandaag deze leuke pompoen geurkaars bij de Hema meegenomen. De geur is minder overdreven dan al die pompoen geurkaarsen van DW Home, ik vind dit nog wel dragelijk hahaha maar vind eigenlijk gewoon de houder heel erg leuk.

7 likes

wow wat een mooie plaatjes!! heb nog nooit zoveel verschillende soorten bij elkaar gezien.

1 like

Nog bedankt voor de tip!
Ik ben er vanochtend even heen gereden.
Wat een super enthousiaste vrouw is daar zeg!

2 likes

Ahhh zo leuk! :smiling_face_with_three_hearts:
Jaa ze is ontzettend lief. Ik ken haar persoonlijk en ze leeft echt voor haar bedrijf. Mooi!
Ze hebben ook een facebook pagina, mocht je dat leuk vinden

4 likes

Dit is bij mijn werk. Was echt een leuke verrassing toen ik naar huis liep.

5 likes