Gisteren ook alweer m’n eerste chai latte gehad terwijl ik onder een dekentje op de bank zat .
Hier ook al lange jurk, met lange mouwen en laarsjes. Voel me zoveel gelukkiger nu.
Edit: en eet op dit moment witte chocolade pepernoten. Had ik al weken zin in.
ah ik ben weer begonnen aan gilmore girls zo fijn
Ik heb deze afbeelding naar mijn vriend gestuurd met de mededeling dat het binnenkort opnieuw boswandelingtijd is!
Dit vind ik er zo fijn uitzien!
Omg dit klinkt geweldig Waarom heb ik hier nog nooit van gehoord?
Heb er eentje gevonden voor 21 september hier in de buurt aangezien ik de andere 2 niet kan Wat een fantastich idee haha, thanks voor deze tip
Iemand op mijn werk noemde me vandaag een treurwilg toen ik zei dat ik van herfst hield. Echt een dombo.
Ik moest er wel om lachen
Haha ik vind dat zelf op zich ook wel lekker. Maar blijkbaar vond hij het ondenkbaar dat iemand grauw, regenachtig weer fijn kon vinden.
Heeft iemand een link of iets dergelijks waar die appelpluk dagen zijn? Ik had al eerder gegoogled, maar ik kan dus echt niks vinden
Ah, super fijn, dank je wel! Heb zojuist met mijn moeder een dag afgesproken om appels te gaan plukken
Zit in de trein met een pumpkin spice frappuccino en het regent buiten en ik heb een lekkere zachte warme trui aan. Ik geniet echt ZO erg, ben mega gelukkig op dit moment.
Verheug me er ook al op om mijn dikke winterdekbed op mijn bed te doen maar ik ben bang dat het daar nu nog een beetje te warm voor is maar die eerste nacht daaronder slapen is altijd zo fijn.
Ik zag vanochtend ook allerlei influencers on the gram gesponsorde posts maken over dat de pumpkin spice latte er weer is Ik heb die dus nog nooit gehad, zou typisch iets voor mij zijn dat ik het na 1 slok smerig vind en dan 5 euro verspild heb lol
Ligt er een beetje aan of je van zoete koffie houdt. Het is wel ontzettend zoet, maar je kan ook om wat minder pompjes siroop vragen!
Ik heb vanmiddag lekker pepernoten, speculaas en herfstige thee gehaald en zit nu lekker in mijn badjas op de bank Hopelijk wordt het straks nog een beetje herfstig weer
Ik hou juist van zoete meuk haha! Koffie lust ik bijna niet, ik lust alleen de frappé’s. Wie weet ga ik hem binnenkort wel eens proberen
Hahaha ik heb dus echt PRECIES hetzelfde. Dat als een ander je zo zou zien liggen in je bed, diegene zou denken “wat mankeer jij?”
Behalve de mensen in dit topic natuurlijk want wij begrijpen hoe chill het is hahaha
Maar hoe warm is het dan in jullie slaapkamer @Willem @Disconnected?
Ik heb het s nachts nog steeds belachelijk warm
Hoewel ik heb een 4 seizoenen dekbed, die past zich volgens mij aan aan de weersomstandigheden ofzo
Ik zie toevallig nu ook een artikel van nu.nl over plukdagen en locaties