Het Herfsttopic

Hahahaa ik heb ook altijd wel heel veel zin in de herfst maar dan wel vooral ná een hete zomer met lange avonden in zee zwemmen enzo. Nu leven we al weken in een soort semi-herfst.

9 likes

Haha ja I love de herfst, absoluut mn favoriete seizoen maar ik kan wel janken van het idee dat het nu al herfst zou worden.

Ik heb wel echt een periode van een beetje lekker weer, zon, lange avonden buiten etc nodig om weer te genieten van de herfst.

5 likes

Je bedoeld maanden zeker? :sob:

4 likes

De action dacht ook, met dat weer van afgelopen week leggen we de herfst alvast maar in de schappen…

7 likes

Jeetje, hebben ze al kruidnoten?

1 like

Nee die niet gespot, maar zal vast niet lang duren als de herfst deco ook al wordt uigestald… :laughing:

1 like

Augustus meestal :yum: nu al zin in mensen die klagen dat die dingen zo vroeg in de winkels liggen (not). Is elk jaar hetzelfde

4 likes

Ik besefte me anderhalve week geleden juist verheugd dat de pepernoten eind volgende maand weer in de winkel liggen, want ik vind ze heel lekker. Deze herfstdecoratie terwijl we maximaal 15 echt goede dagen hebben gehad dit jaar stemt me een stuk triester :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik vond laatst een oud zakje en de eerste paar smaakte zo goed na al die tijd.

3 likes

Haha nou dat inderdaad, wel heeeel erg vroeg

1 like

:cry: halloo het jaar is net begonnen, mogen we eerst nog wat lente en zon?

2 likes

Ik zag het niet in de schappen liggen, misschien even de klantenservice contacteren? :wink: Wil ik ook wel een blikje zon, liefst 2 voor de prijs van 1!

1 like

Ik houd erg van de herfst, maar niet in juli haha.

5 likes

Nou exact dit inderdaad.
De herfst is straks niet eens leuk meer op deze manier.

5 likes

26 augustus waarschijnlijk

Nee altijd wel eerder. Ik zou op mijn verjaardag alle smaken al kunnen proeven :joy:

1 like

Officieel is het de maandag van de week waarin 1 september valt en dit jaar is dat de 26e! Maar kan natuurlijk altijd dat een winkel weer eerder is

1 like

:fallen_leaf::maple_leaf::ghost::jack_o_lantern:

9 likes

Tkmaxx?

3 likes

ik hou van het herfsttopic maar niet van de we-moeten-spullen-kopen-omg vibe die er soms hangt
is er geen halloween topic?

ja ik ben nog zuur van vorig jaar toen ik elke keer dacht leuk nieuwe herfstberichtjes! en dan was het 200x halloweendeco : (

10 likes