Het Herfsttopic

Ik vind de gingerbread lekker. Ik maak daarmee altijd een latte (wel met een dubbele espresso). Ik doe er dan twee theelepels van dat siroop in.

4 likes

Ik heb geen koffie apparaat thuis dus kan alleen oploskoffie gebruiken. :smiling_face_with_tear: dat is wel minder

Ik heb de pumpkin spice en die ging vorig jaar een beetje vervelen maar heb m nog wel dus misschien is het dit jaar anders, de rest die jij noemt ken ik niet maar klinken wel goed dus misschien kan ik ergens een mini variant kopen

1 like

Ik drink het hele jaar door thee, maar in de herfst het meest. Dan gaan er dagelijks zeker 6 grote koppen doorheen. Vaak ga ik dan voor kruidige losse thee die ik zelf nog wat zoet met honing en zachter maak met melk. Momenteel heb ik nog veel liggen van Losse T en Tea4You. Favoriete smaken zijn Kerstthee, Johnny Winter, Adventthee, en de herfstthee van Dille & Kamille.

2 likes

Wat doe jij hier :rage:

4 likes

Oh shit! (Komt goed volgende week)

3 likes

Ik wou dat weekend van 1 september mn huis herfstig gaan maken want dan zit de r in de maand en kan het gevoelsmatig wel een keer maar met de huidige weersverwachtingen stel ik het nog maar ff (minimaal) een weekend uit hahaha 🥹

Ben gister tijdens de harde regen begonnen in dit boek. Helemaal leuk.

25 likes

Dit kan alleen maar een leuk boek zijn!

3 likes

Chai van David RIO! De Tiger Spice. Ik kom het hier ieder jaar weer preachen.

4 likes

Ik vind van nescafe de ginseng erg lekker. Ik alleen niet hier te verkrijgen, athans nog niet in een fysieke winkel gevonden

Die staat ook op mijn lijsje

3 likes

DIT DIT DIT

1 like

Ja en het leuke is er komt een vervolg in september en een kerstboek in oktober!

2 likes

Deze vond ik zo leuk! Haar nieuwe boek komt ook bijna uit. Die heb ik al gepreordered :smiley:

1 like

Wat leuk, dat boek! Ik hou echt niet van lezen in het Engels, maar zie net dat hij in september in het Nederlands verschijnt! Die gaat op m’n lees-lijstje!

7 likes

Ik kijk ergens best wel weer uit naar de herfst. Lekker lezen op je vrije dag op de bank, regen wat tegen de ramen tikt met een kopje thee.

Edit: met een lekkere geurkaars erbij aan ook natuurlijk!

18 likes

Ik zag vanochtend dit :orange_heart:

38 likes

Ik heb er inderdaad zo onredelijk veel zin in! Ook alle films die je gaat kijken, de kleuren die de bomen straks hebben en alle snacks.

7 likes

Ik geniet nog enorm van de zomer maar begin wel uit te kijken naar de herfst. Wat is jullie herfst bucket list?

Ik wil:
-Alle HP boeken opnieuw lezen (is lang geleden en vond dat vroeger geweldig in deze tijd van het jaar).
-Cinnamon rolls bakken.
-Wandelen in bos en pannenkoeken eten.
-Voortuin versieren met pompoenen.
-Pompoen uitholleb (lijkt me een super leuke activiteit voor mijn gezin).
-Spinnenwebben maken met een kastanje, sateprikkers en wol (ook een leuke kinderactiviteit).
-Vestjes en truitjes haken voor de kleintjes.
-Sloffen breien voor mezelf.
-You’ve Got Mail kijken.
-Hopelijk een weekendje Londen boeken.
-Gilmore Girls kijken.

19 likes