Het Herfsttopic

Ja TK.

@Gelatelli ik zag dit in de winkel en ik kreeg helemaal de kriebeltjes. Het is nog niet augustus, maar als het augustus is, is het nog 100 dagen tot Halloween. En dat vind ik zo’n fijne gedachte :heart_eyes: want over 65 dagen ofzo begint de herfst op papier. En TK brengt me al in het sfeertje. Luff it :heart::heart:

9 likes

Welke tk? Ze zijn volgens mij nog eerder dan vorig jaar!

2 likes

In Enschede.

Zo leuk. Ik liep net in de action en die is alweer helemaal in herfstsfeer met kaboutertjes, paddenstoelen en blaadjes

2 likes

Ik was afgelopen vrijdag in de hitte naar TK Maxx geweest op het damrak om te kijken of er al wat was :rofl: Er was al genoeg, maar er komt ook nog veel meer bij.

2 likes

Ik geniet van de zomer hoor, maar autumn fashion is wel superieur. Ik mis mijn wollen truien!

19 likes

Ik ga hier zo goed op.

https://www.youtube.com/live/HhqWd3Axq9Y?si=h59oEk5R5BYmhf_X

6 likes

Ik ‘vier’ vandaag summerween en dit weer past er perfect bij.

3 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind zo’n dagje tussendoor heel chill. Zo waait het binnen ook een keer lekker door.

10 likes

Ik heb dit ook vaak opstaan, tijdens lezen of naaien haha! Ik hou van de herfst :maple_leaf:

1 like

Ja heerlijk dit! Vaste standaard in de herfst en winter op televisie ‘s avonds. Lekker een boek erbij, kaarsjes aan en theetje :smiling_face_with_three_hearts:

Al vind ik nu in de zomer de zomervariant ook heel fijn :sweat_smile:

3 likes

Dit was ik gisteravond haha

2 likes

Gisteravond was het hier aan het regenen, hoorde telkens zachte tikjes tegen de trap van het portiek aan. Het was zo fijn dat ik daardoor in slaap viel!

7 likes

Wat zijn jullie fav drankjes en siroopjes voor de herfst? Ik maak nu gewoon matcha latte met vanille siroop. Monin heeft ook brown sugar siroop, cinnamon roll, chai tea, pumpkin spice, gingerbread, toffee nut, creme brulee etc. Klinkt allemaal lekker. Ben benieuwd of iemand van jullie wel eens bovenstaande siroopjes heeft gebruikt en in welk recept?

1 like

Ik vind de gingerbread lekker. Ik maak daarmee altijd een latte (wel met een dubbele espresso). Ik doe er dan twee theelepels van dat siroop in.

4 likes

Ik heb geen koffie apparaat thuis dus kan alleen oploskoffie gebruiken. :smiling_face_with_tear: dat is wel minder

Ik heb de pumpkin spice en die ging vorig jaar een beetje vervelen maar heb m nog wel dus misschien is het dit jaar anders, de rest die jij noemt ken ik niet maar klinken wel goed dus misschien kan ik ergens een mini variant kopen

1 like

Ik drink het hele jaar door thee, maar in de herfst het meest. Dan gaan er dagelijks zeker 6 grote koppen doorheen. Vaak ga ik dan voor kruidige losse thee die ik zelf nog wat zoet met honing en zachter maak met melk. Momenteel heb ik nog veel liggen van Losse T en Tea4You. Favoriete smaken zijn Kerstthee, Johnny Winter, Adventthee, en de herfstthee van Dille & Kamille.

2 likes

Wat doe jij hier :rage:

4 likes

Oh shit! (Komt goed volgende week)

3 likes