Ach, heerlijk !
Hier helaas geen regen en nog steeds een lichtvochtigheid van 90%.
Dat was het dan, de voorlopig laatste echte warme dag.
Ik ben er klaar voor, hallo koude(re) dagen en nachten
Mijn vriend en ik verschillen zo van mening wat betreft seizoenen. Ik hou van alle seizoenen, hij is overduidelijk een zomer persoon. Het kan hem niet warm genoeg zijn, terwijl ik net zo lief onder een dekentje op de bank lig met een kop thee en een goed boek. Gisteren was een mooi voorbeeld: we zaten in de auto en hij zegt ‘nee he, de blaadjes beginnen van de boom te vallen, het wordt weer herfst, shit!’ En ik zat naast hem van YES! Het wordt herfst!
Lijkt erop dat ze de ronding egaal hebben aangepast, volgens mij was dat bij die van vorig jaar of het jaar ervoor niet. (Ik ben de tel kwijt)
Heeft iemand al de psl x chai geprobeerd?
Ja ik heb het geprobeerd en het was genieten
Beste van beide werelden.
Hier schijnt de zon en wordt het gewoon 24 graden. Kom op met die herfst
Gisteren mn herfstdecoratie tevoorschijn gehaald wil nog wel iets voor op mn eettafel. Denk dat ik zelf iets in elkaar ga flansen met een langwerpige plank, stomkaarsen en pompoentjes.
@marley hier idd ook maar ik heb besloten om het te negeren en lekker binnen te zitten onder een dekentje
Appels en peren geplukt Er waren zoveel vlinders te zien, en eentje is er een tijdje op me blijven zitten terwijl ik aan het plukken was.
Ik heb handappels voor ‘los’ gebruik, goudreinetten voor in crumble en appeltaart, handperen en stoofperen geplukt bij Nieuw Slagmaat. We hadden mazzel met het weer en het was niet megadruk. Volgend weekend kan je daar ook nog plukken.
De eerste pompoendag bezoeken was ook weer een feit. Wat een mooie locatie was dit, landgoed Frymerson in St. Odilieënberg (midden Limburg) De pompoensoep staat nu lekker te pruttelen op het vuur.
Waar zijn die pompoenen van die op je venster staan? Zijn heel leuk!
Dankje! Uit New York meegenomen, van Michaels. Daar hadden ze in juli al best veel herfstdecoratie staan.
Ah jammer! Hier denk ik niet aan te komen.
Erg leuk wel!
Ik kijk echt uit naar het koelere weer deze week! Ben normaal al niet zo van de temperaturen boven de 23 graden, maar nu hoogzwanger helemaal niet. Heerlijk om niet uit mn kleding te zweten en lekker bakkies thee te drinken en zin in soep te hebben
Ik voel deze! Hoogzwanger + warm weer en benauwdheid is echt geen fijne combi. Zo fijn dat de temperatuur wat lager wordt
Heb vanmiddag voor het eerst de stoelverwarming in de auto aangehad. Wel nadat ik vijf uur buiten in de wind en miezer had gestaan.
Ik heb materiaal in huis gehaald om de cozy stitchtober van Iris borduurt van vorig jaar te gaan maken. Nu al zin in die van dit jaar.