Ik ben vandaag naar een pompoenboerderij geweest. Heerlijk herfstig!
Waar is dit ongeveer???
Ik heb gezocht op de bedrijfsnaam die in de heggetjes zichtbaar is, zo te zien is dit Uden.
Wat is een beetje een normale prijs voor zulke pompoenen
Ik heb hier een lokalere boer die ze verkoopt, maar ben er echt niet in thuis
Volgensmij was het 2-2.5 voor eetbare
En de sier vanaf 2 tot 5 voor de grotere om uit te hollen
@FrauHelga klopt!
@Mette12 hier was een grotere niet eetbare 5 euro geloof ik, mn kleine wel eetbare 3 en de kalebassen ook 1,5 euro per stuk?
Ah jammer dat is veel te ver voor mij helaas
Zondag ga ik naar Fair de Marlequi in Warmenhuizen, heel veel zin in!
Mocht je (of iemand anders natuurlijk) in Groningen wonen: de pompoenschuur in Kiel Windeweer opent dit weekend weer Altijd mijn favoriet
Vandaag werk ik thuis en moet ik vooral tekenen en schetsen dus ik vind het heerlijk dat het zo regenachtig is. Ik zit lekker onder m’n dekentje op de bank met thee en ik kan de deur niet eens uit vanwege werkzaamheden hier.
Voor mij is dat ook behoorlijk ver. Ik zie dat er ook eentje zit in Ederveen, die is voor mij bereikbaarder! Ga ik binnenkort checken.
Wat heerlijk! Ik kijk echt uit naar morgen. Dagje vrij en ik ga heerlijk binnen chillen en hobbyen als onze dochter op school zit en daarna wordt ze opgehaald door opa en oma, omdat we in de avond een feestje hebben. Vanavond nog even wat lekkere dingen halen en ik ben er klaar voor!
Daar ben ik vorig jaar geweest, was leuk!
Zo heerlijk! Ben ook alweer begonnen met pumpkin spice kruiden in mijn cappuccino te doen, haha. Deed altijd al kaneel of koek & speculaaskruiden maar nu heb ik die pumpkin spice kruiden ook in huis en het is zo lekker! Ik doe het gewoon bij de gemalen koffie in de piston en ook een snufje bij de melk als ik die opschuim.
In welke omgeving zoek je nu?
Oh wat een goed idee om het in de piston te doen! Dat ga ik morgen ook proberen!
Gelderland/overijssel
De pompoenerie twente is ook best groot
Misschien een leuke
Oh heerlijk! Dank voor de geweldige inspiratie