Ik word ook zo gelukkig van een dik dekbed dat ik met het raam open slaap en mijn ventilator aan heb zodat ik onder mijn winter dekbed kan slapen.
Ik had dit. Was zo gehyped, terwijl ik koffie met melk en suiker haat. Heel gek hoe je dan beĂŻnvloed kunt worden dat je denkt dat je dat lekker vindt. Anyway, na drie slokken mijn vijf euro kostende koffie laten staan .
heb je al kaarsen gescoord?
heel veel likes hiervoor. Ben het hier zooo mee eens. Ik had vanochtend lekker een sjaal om in herfstkleuren en vond het zo fijn haha.
Ik ging het ook een keer helemaal geinfluenced proberen. Vind het naar potpourri smaken. Heb t weggegooid
Het licht van mijn kaars in nieuwe kandelaar schijnt zo mooi op de zonnebloem op tafel. Kleedje, sloffen, Tonyâs, ik heb herfstbingo vanavond.
Ik vind het ook niet lekker. Doe mij maar een Chai Latte (die is ook zoet dus denk ik niets voor jou dan).
Er zit iets in PSL dat ik niet lekker vind maar kan er niet de vinger op leggen. Iets bitters (nee niet de koffie haha).
Ik houd dan wel weer van gewone chai, zonder latte. Sterker nog, je brengt me op een idee. Ik ga nu thee zetten.
Ik heb nu nog gewoon mijn zomerdekbed! Hoop hem wel snel te kunnen wisselen haha.
Oh ik ben ook zo blij dat de herfst eraan komt! Ik ben nu een midweekje weg, met mijn man, in een huisje midden in het bos, zonder stroom met alleen kaarsen, olielampjes en een houtkacheltje. In het begin van de week was het nog heel warm, maar gisteren koelde het opeens af naar 8 graden en hebben we alles aangestoken, zo gezellig!!
Ik ben zo gelukkig. Gisteravond naar de bios geweest en daarna fietste ik naar huis terwijl het lekker fris was buiten. En ik slaap met dit weer zo lekker!
Vanochtend was het ook al zo lekker fris, dat je weer in je fijne vest/sjaal wil kruipen. Jammer dat er weer zon en 20+ voorspeld wordt na het weekend, ik zit er al helemaal in
Heeft iemand deze Halloween geuren van Yankee Candle al geroken?
Ik ga zo mn docs en mn nieuwe jas aandoen naar werk
Ik plaats het even hier, gezien ik het hier al eerder gedeeld heb. Ik heb 2 van de 4 vogeltjes af voor mân moeder en man, wat heb ik de hoeveelheid werk onderschat er zit denk ik al 30 uur in! Als ze het niks vind, maak ik nooit meer wat voor haar
Heb een slechte foto ingevoegd, want ik ben ondanks alles best een beetje trots op mezelf. Moet ze overigens nog wel even netjes afwerken. Ik plak als het klaar is karton op de achterkant met de datum en en lieve boodschap.
Ahh wat leuk zeg!
Leuk!!
Ik heb zoân zin in een herfstige dag met een wandeling en lekker thee drinken en pompoensoep maken en andere kneuterige dingen. Maar ik moet de hele dag klussen
Superleuk!! Waar heb je die vandaan? Ik heb deze week bedacht dat borduren mijn nieuwe hobby wordt deze herfst / winter
Via Etsy!