Het Herfsttopic

Ik heb vandaag deze leuke pompoen geurkaars bij de Hema meegenomen. De geur is minder overdreven dan al die pompoen geurkaarsen van DW Home, ik vind dit nog wel dragelijk hahaha maar vind eigenlijk gewoon de houder heel erg leuk.

7 likes

wow wat een mooie plaatjes!! heb nog nooit zoveel verschillende soorten bij elkaar gezien.

1 like

Nog bedankt voor de tip!
Ik ben er vanochtend even heen gereden.
Wat een super enthousiaste vrouw is daar zeg!

2 likes

Ahhh zo leuk! :smiling_face_with_three_hearts:
Jaa ze is ontzettend lief. Ik ken haar persoonlijk en ze leeft echt voor haar bedrijf. Mooi!
Ze hebben ook een facebook pagina, mocht je dat leuk vinden

4 likes

kan je bij die pompoenfairs nog bijzondere/lekkere eetbare pompoenen kopen of zijn het voornamelijk sierpompoenen?

2 likes

Dit is bij mijn werk. Was echt een leuke verrassing toen ik naar huis liep.

5 likes

Vanochtend heb ik kastanjes gezocht met m’n kind, we konden ze met handenvol tegelijk oppakken, sommige waren ook echt mega :heart_eyes::chestnut: :fallen_leaf:

17 likes

Degene die ik nog ga bezoeken verkoopt beide!

4 likes

Waar ik ben geweest was ook een hele aanhanger vol met allerlei eetbare pompoenen!

1 like

Bij die bij mij in de buurt beide. Er stonden bordjes bij met prijzen en wel/niet eetbaar.

3 likes

leuk thanks!
@Memento_mori @Bumblebee @arcobaleno

4 likes

ik heb een zoete pompoen gekocht (op de markt), er puree van gemaakt, en dat doe ik ‘s ochtends door mn pap + speculaaskruiden, echt chill!! en vit A :peach::peach::peach:

11 likes

Mannen lagen ook weer voor het oprapen

22 likes

Wij zijn vanochtend naar de Framblij in Monster geweest, echt een aanrader! Volgende keer gaan we wat eerder in het seizoen, maar nu was er ook nog genoeg te plukken. We hebben tomaten, aubergine, frambozen, aardbeien, druiven en een peer geplukt. Ze hadden ook nog courgettes, komkommers, amandelen (niet gezien), pompoenen, allerlei soorten bessen, enzo, echt heel leuk. Ik had net 5 pompoenen van m’n schoonouders uit de moestuin gekregen, anders hadden we ook zeker pompoenen meegenomen l.
En voor de kinderen is er veel speelgelegenheid. Mijn dochter is bijna 2 en ik had verwacht dat ze nog wat te jong was maar ze snapte het plukken en vond het echt leuk, zo lief. Met haar eigen bakje :smiling_face_with_three_hearts:

Vanavond eten we dus melanzane met zelf geplukte aubergine en tomaten. :heart_eyes:

12 likes

Maar ik zie eikels
Ooo snap ‘m

2 likes

Zal ik hem even uitleggen?
Mannen zijn soms eikels. Hihihihi.
:smiling_face_with_tear:

1 like

Kastanjes in huis schijnt dus goed te zijn tegen spinnen. Er zit een geur in die spinnen niet lekker vinden of iets. Dus rapen voor t leven meiden !

13 likes

Omg

Framboos
Framblij

Thanks I hate it

20 likes

O nice ik vind letterlijk overal (rottende) kastanjes verstopt in huis.

Leuk hé, kinderen. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

En ze komen hard aan als je ze gooit.

3 likes