Waarom niet met verse pompoenblokjes uit de koeling ipv vriezer? Vooral die van flespompoen hebben denk ik nog wel gewoon een goede smaak.
Heeft iemand een goede tip voor lekkere (homemade) chailatte? Ik bedoel dus dat het echt romig wordt en niet gewoon een theezakje!
En houd me ook aanbevolen voor pompoenboerderijen in de buurt van Deventer, iemand tips? ![]()
Vandaag tussen de buien door de deur uit geweest en echt genoten van hoe fris het was. Daarna thuis apple crumble gemaakt met bengal spice thee, heerlijk!
Het was zo lekker dat ik pas toen het op was bedacht om een foto te maken
Oke dit is dus niet home made haha, maar deze vind ik echt heerlijk! En dan volledig maken met melk ipv water.
Heerlijk! Alleen jammer dat de bodyshop site het nog steeds niet doet en hier geen filiaal in de buurt zit ![]()
Wat gezellig zeg! Hoe lang blijven de gele en rode bloemen bloeien (ivm de kou).
Wauw!
Mag ik vragen welke camera jij gebruikt voor die mooie foto’s?
Een iphone 15 pro
geen echte camera ofzo
Net m’n favo seasonal douchegel weer in gebruik genomen:
Vorig jaar groot ingeslagen bij DM, maar volgens internet ook verkrijgbaar bij Etos. Heb ook meteen de fles Snow Fairy maar opgezocht.
In de supermarkt zag ik een pompoen special liggen van Landleven. Leek me net wat voor dit topic.
Wat een weertje hè vandaag ![]()
Zoveel mooie paddenstoelen gezien vandaag op onze herfstwandeling achter ons huis ![]()
Op één stuk stonden wel 12 van zulke paddenstoelen bij elkaar, dat had ik echt nog nooit gezien. Slecht op de foto te krijgen, maar hier zie je het een beetje.
Wauw! Wij gingen ook naar het bos maar zagen alleen maar hele mini’s of van die grote witte beschimmelde haha
Woooow wat een dikzakken echt leuk!
Oooo wauw de ‘echte’ paddestoelen! Wat gaaf dat dit gewoon vlakbij je huis is ![]()
Na een hevige longontsteking te hebben overleefd en mijn ontstekingswaarden nu eindelijk zijn gedaald vond ik het een perfect moment voor de Apple butter van @FrauHelga uit de slowcooker. Het huis ruikt in ieder geval al heerlijk! ![]()
![]()