Het Herfsttopic

Ja, dank je! :blush:

3 likes

Ik luister in de herfst en winter vaak naar Alex Rainbird Music (via YouTube). Fijne, relaxte muziek met een mooie rustige achtergrond.

3 likes

Telt dit ook als herfst tafereel?

61 likes

Het was nog niet heel herfstig in het bos net tijdens m’n wandeling. Maar toch wat moois kunnen vinden :orange_heart:

18 likes

Haha die kat maakt het af .

2 likes

De katten tv stond ook aan haha. Ik werk thuis vandaag en ze zat te zeuren, dus dan maar de tv aan

6 likes

Eindelijk een beetje regen. Ik ben al vroeg op om lekker met mijn parapluutje een wandeling te maken voordat ik naar werk ga.

7 likes

Ik ben op en top aan het genieten. :smiling_face_with_three_hearts:

Kaarsje, dekentje, regen wat tikt op de ramen, paardjes met winterdeken op.

Ik kijk er echt naar uit om straks een rondje te lopen in het bos. Heerlijk de geur van nat bos opsnuiven :heart:

11 likes

alleen morgen nog een dag boven de 20 en dan eindelijk een beetje temperaturen die bij de tijd van het jaar passen, zin in. :sparkles:

9 likes

Gisteren de meest foute Hallmark herfstfilm ooit gezien, echt intens genoten. Er was geen scène zonder absurd veel herfstdecoratie in beeld :fallen_leaf: :maple_leaf:
Love, fall and order

13 likes

Ik kijk hem nu ook en echt een herfstversie van een slechte kerstfilm ja. Suuuper zoetsappig, maar vermakelijk wel. En zo herfstig! Ik wil wel een weekje op herfstvakantie in die film haha

Kan niet wachten tot het straks buiten weer mooi gekleurd is en lekker fris weer is buiten! Ging vanochtend naar buiten met mn tussenjas maar was nog wel echt te warm, was te verwachten ook wel. Mn hoofd krijgt gewoon een error bij 20 graden in half oktober haha :sweat_smile:

2 likes

Ik ben vorig jaar op vakantie geweest in Vermont en het is precies zoals in deze film. Overal pompoenen en herfst festivals en farmers markets :heart_eyes:

16 likes

dit is echt mijn droom.

6 likes

Ja, droomvakantie idd

1 like

Het duurde even, maar ben echt aan het genieten van de herfst! Vanavond lekker in bad met die film en een theetje. Wat zijn jullie ultieme herfst-Thuisbezorgd opties?

Indiaas, lekker kruidig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Dit ziet er zo mooi uit. Die verschillende kleuren bladeren aan de bomen, prachtig. Welke maand/periode was je er geweest?

2 likes

Jaa het was echt een droom! We begonnen begin oktober in Connecticut en daar was het allemaal nog redelijk groen. Toen in 3 weken omhoog gereden via New Hampshire en Massachussetts naar Vermont. Hoe verder we reden hoe intenser de kleuren werden.

Vorig jaar veranderden de kleuren redelijk laat volgens mij. Maar je hebt dus Leaf peeping radars die aangeven wanneer en waar aan de East Coast de kleuren het mooiste zijn :joy:

12 likes

Wat mooi! Op m’n lijstje gezet :orange_heart:

2 likes

Dat klinkt inderdaad als een droom! Gaat inderdaad op mijn bestemmingen/travel list.
Wat grappig, soort buienradar, maar dan longterm voor de bladeren.

5 likes