Hè serieus? Wat apart, de verkoper vandaag (oudere, lange man) zei dat pinnen echt niet kon.
De pompoenen van de grootte die ik wil waren tussen de 10 en 12€, dus ik had er zo eentje en 2 kleintjes.
Waar heb je uiteindelijk pompoenen gehaald?
Hè serieus? Wat apart, de verkoper vandaag (oudere, lange man) zei dat pinnen echt niet kon.
De pompoenen van de grootte die ik wil waren tussen de 10 en 12€, dus ik had er zo eentje en 2 kleintjes.
Waar heb je uiteindelijk pompoenen gehaald?
In Lisse zit de Olmenhorst, die is leuk om te bezoeken. Maar ik weet niet of dat bij je in de buurt is.
Heel leuk! De oranjebloesem honing is heel lekker
Oeh ja ik was vergeten je te taggen! Maar dankzij jou kwam ik op het idee inderdaad. De verzendkosten vond ik wel vrij stevig en vandaag moest ik redelijk in de buurt zijn, dus heb ik 2 vliegen in 1 klap geslagen.
De oranjebloesem heb ik nog niet geproefd, maar dat is 1 van mijn favoriete honingsoorten normaal gesproken en acacia ook. Pompoen was volledig nieuw voor mij, die heb ik al wel geproefd. Wat bitterder dan ‘gewone’ honing maar wel aangenaam en passend in het seizoen.
Sowieso vond ik het Bijenhuis een leuke winkel om te bezoeken, ze hebben veel mooie producten.
Nee helaas, maar die had ik ook gevonden inderdaad. Zoek meer een beetje midden/zuid Nederland.
Ohhh dit is geweldig
Lavendel ben ik ook wel benieuwd naar hoe het smaakt!?
Tikkie bloemig (maar niet zo bloemig dat het zepig wordt) en kruidig.
Na dit heeerlijke weekend helemaal toe aan de herfst wordt het morgen nog 20 graden?! Stommm, ik wil mn herfst kleding aan haha
Waar is dit?
1x in Canada gedaan en vond dat stiekem best leuk, zou dat ook wel een keer in NL willen doen
In Udenhout. Deze is wel echt op gezinnen met kinderen gericht, maar volgens mij zijn er ook voor volwassenen.
Ik vond het ook een hele leuke winkel en de honing is zoveel lekkerder dan uit de supermarkt! Ik moet de pompoenhoning gauw gaan proeven, zodat ik er deze herfst wat mee kan maken We willen binnenkort ook de pompoenboerderij nog gaan bezoeken. Genoeg te doen!
Gisteren was mijn babyshower en ik had een hele mooie herfstjurk bedacht maar daar was het te warm voor. Daar was ik 3 seconden chagrijnig over en toen koos ik een blotere jurk, en uiteindelijk was het weer echt zó lekker: bewolkt en ongeveer 20 graden, waardoor ik met mijn blote jurk lekker buiten kon zitten op het strand maar niet die irritante felle zon op mijn knar.
En vanmorgen in de regen mijn zoontje naar school gebracht. Kom maar op met dat herfstweer!
Ik loop veel in het bos met de hond, maar er zijn echt nog heel weinig paddenstoelen. Ligt dat aan mij? Meestal eind september is er toch al best wat, niet waar?
Wat leuk, waar heb je dit besteld?
Het is afgelopen weken niet erg regenachtig geweest, denk dat het meer word na deze week.
Er staat nu wel wat al hoor, ook al mooie (zeldzame) zwammen gespot maar merendeel wacht op vochtiger weer.
Zin in oktober! Twee excursies op de Veluwe ingepland, een wildexcursie en een paddestoelenexcursie