Het Herfsttopic

Het is hier heerlijk aan het rommelen van het onweer. Chai latte erbij en een boekje. Ultiem genieten!

2 likes

Dit is serieus geniaal! Ik maakte vroeger vaak een pompoenbrood maar het koken en pureren van de pompoen kost best wat tijd. Met deze lifehack kan ik ‘m veel sneller maken

4 likes

Wat slim!!

2 likes

Bij de Action filialen waar ik pas was, hadden ze nog wel wat kopstellingen met herfstdeco. Ik heb zelf leuke eikeltjes-lampjes gekocht en wat houten paddenstoelen om het herfst-hoekje in de speelkamer van m’n zoontje leuk aan te kleden.
Bij de Wibra had ik ook wat leuke dingen en bij H&M Home ook!

Deze bij de Bodyshop gekocht van de week, echt heerlijk :orange_heart:

6 likes

Dankje @Geranium en @Frenky het is inderdaad ideaal, scheelt heel wat werk. Volgens mij zijn ze deze week ook nog in de aanbieding.

De cake was geslaagd, ik had hem mee bij een vergadering en iedereen vond hem erg lekker dus dat wat een goed probeersel!

2 likes

Dit weer vandaag :orange_heart:, zo knus!

Heb net deze bij de Lidl gehaald voor maar €12,99 per stuk. Een heerlijke herfstgeur en ook alvast 1 voor december.

11 likes

Appelboter staat hier te pruttelen, heel benieuwd!

6 likes

De lidl heeft het herfstmagazine weer
Kan niet wachten op de lekkere producten😍

Ben benieuwd naar een foccacia met pompoenbodem

2 likes

Oh dit klinkt zo lekker :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wow voor die grote is dat echt een goeie deal! Tk maxx heeft ook weer allemaal lekkere geuren

3 likes

Pompoensoepje opstaan. Met paprikapoeder, gember en appel. Heeerlijk

Vanmiddag een carrotcaken maken. Morgen naar het bos met de kleine. Helemaal zin in :fallen_leaf:

4 likes

Wat klinkt dat gezellig! Geniet ervan! Niet enorm herfstig, maar ik ga morgen een flammkuchen maken met o a. geitenkaas en paddenstoelen, alles daarmee voelt toch sowieso herfstig.

Deze kwam net binnen;

15 likes

https://www.ah.nl/r/1197990

Gister heb ik deze pompoenspaghetti met blauwe kaas (duidelijk niet mijn foto) weer eens gemaakt, echt mijn favoriete recept voor het najaar. Ik maak vaak meerdere porties en vries die in, want het is een vrij arbeidsintensief gerecht. De volgende keer ga ik hem eens met diepvriespompoen maken, al vrees ik dat dat de smaak niet ten goede komt.

20 likes

Vandaag de voortuin mooi in herfstsferen gebracht :jack_o_lantern: :fallen_leaf:

68 likes

Waarom niet met verse pompoenblokjes uit de koeling ipv vriezer? Vooral die van flespompoen hebben denk ik nog wel gewoon een goede smaak.

2 likes

Heeft iemand een goede tip voor lekkere (homemade) chailatte? Ik bedoel dus dat het echt romig wordt en niet gewoon een theezakje!

En houd me ook aanbevolen voor pompoenboerderijen in de buurt van Deventer, iemand tips? :smile:

4 likes

Vandaag tussen de buien door de deur uit geweest en echt genoten van hoe fris het was. Daarna thuis apple crumble gemaakt met bengal spice thee, heerlijk!

Het was zo lekker dat ik pas toen het op was bedacht om een foto te maken

6 likes

Oke dit is dus niet home made haha, maar deze vind ik echt heerlijk! En dan volledig maken met melk ipv water.

2 likes

Heerlijk! Alleen jammer dat de bodyshop site het nog steeds niet doet en hier geen filiaal in de buurt zit :sob:

1 like

Wat gezellig zeg! Hoe lang blijven de gele en rode bloemen bloeien (ivm de kou).

1 like