Het Herfsttopic

Zo mooi hè?

Wij zijn dus vanuit de Randstad verhuisd naar een plek vlakbij het bos, om de reden die jij ook noemt.
Vanuit huis loop ik zo een natuurgebied in en het “echte bos” is op fietsafstand of met de auto in 5 minuten. We genieten er heel erg van :green_heart:

2 likes

Weet iemand wat voor paddenstoelen dit zijn?

7 likes

Google Lens zegt Witte Kluifzwam

2 likes

We wilden eigenlijk naar de Veluwe vandaag maar stonden urenlang in de file, dus maar naar Barneveld en Lunteren geweest. Ook prachtig :heart_eyes:

29 likes

23 likes

Beter laat dan nooit, heb de slowcooker meegenomen naar het werk omdat ik daar de tijd had om even die appels te snijden haha. Heel benieuwd, maar het ruikt nu al lekker!

12 likes

Rond zonsondergang gegaan. Baal alleen dat ik echt geen rood met witte stippen paddestoel gevonden heb, alleen de laatste foto kwam een beetje in de buurt haha.

30 likes

Wat een mooi licht!

3 likes

Heeeeeel leuk dit, ik ga het downloaden :smiley: !!

4 likes

Dit klinkt zo leuk, bedankt! Heb ‘m gelijk gedownload.

Echt deze herfst :orange_heart::orange_heart::orange_heart:, het houdt maar niet op. Wat een heerlijke dag was vandaag ook weer! Alles komt zo extra mooi uit met het zonnetje erbij.

Vanavond lekker genieten van de lange avond, het begint nu al te schemeren :heart_eyes:

5 likes

:roll_eyes::roll_eyes:

De appelboter is goed gelukt, maar mijn vriend staat er niet voor open om het te proberen en mijn zus reageerde ook al “bah” terwijl ze het niet eens kent. Dan niet joh, meer voor mij. :sweat_smile:

4 likes

Parels voor de zwijnen

3 likes

Deze blondies staan inmiddels in de oven, vanavond als mijn kind slaapt het glazuur maken. Het ruikt al heerlijk in huis!

EDIT: 25 minuten later en het lijkt wel alsof er niets gebeurd is 🫠

EDIT2: Na nog eens 20 (!) minuten lijkt ie eindelijk goed, maar ben bang dat het nu meer een cake is geworden ipv blondies. :joy:

1 like

Ah oei, ik hoop dat het alsnog lekker is! De oven die ik destijds had bakte erg fel dus kan me voorstellen dat andere ovens er iets langer over doen.

3 likes

14 likes

9 likes

Ik ben afgelopen week in New York en Cold Spring geweest en het was zooo mooi nu rond de herfst :smiling_face_with_three_hearts:

101 likes

Het smaakte gelukkig nog goed! Ik ga het recept opslaan, erg lekker!

3 likes

Ik ben afgelopen weekend bij de Duivelsberg geweest, de N70 route maar dan de verkorte/halve versie. De bomen zelf waren niet zo oranje/herfstkleurig helaas, maar een hele leuke route, er waren een paar mooie uitzichten en het lag vol met herfstblaadjes en kastanjes :chestnut:

14 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

2 likes