Het Herfsttopic

Dankjewel! Was nog een uitdaging want als ik hem op hoog vuur kookte spatte het zo ongeveer tot het plafond. Maar na 3 uur inkoken is hij perfect :drooling_face:

1 like

De boel staat op hoor! Ben heel erg benieuwd

5 likes

Oeh lekker! Wij eten het graag door yoghurt.

1 like

Ik ben ook overtuigd, staat nu in de slowcooker. Lijkt me lekker door de havermout.

1 like

Klopt! En op pannenkoeken (zowel Nederlandse dunne als Amerikaanse dikke), op wafels, in baksels, gewoon op brood… hemels spul is het.
En als je teveel gemaakt hebt; het is uitstekend in te vriezen!

1 like

Obsessed door haar lippen, wauw. Heerlijke video

1 like

Ik moet helaas werken zaterdag, maar hoe leuk, bij een boerderij in Bunnik:

Kom je eigen pompoenen plukken!

\ 177x133

Morgen, op zaterdag 5 oktober 2024 kun je je eigen pompoenen komen plukken in het veld!
Met de Appelplukdagen waren nog niet alle pomoenen rijp, en dus kan er nu ook nog geplukt worden. Het gaat om heerlijke, eetbare (onbespoten) pompoenen tot ca. 1 kg. Dus trek je laarzen aan en meld je bij de boerderijwinkel. Het is op = op, daarmee verwachten we dat er eventueel volgend weekend ook nog geplukt kan worden. Plukken kan van 10 - 16 uur en opgeven is niet nodig. De kosten zijn 2,50 per kg. En wie weet daarna nog even het maisdoolhof in, nu het nog kan!

1 like

Jammer dat het al 5 oktober is geweest :grimacing:

7 likes

Haha nou awh ik vind het wel schattig

2 likes

Hahahahaa oeps

4 likes

Vliegenzwam

Zwavelkopjes

Eikhaas (denk ik?)

26 likes

Wat een heerlijke foto’s allemaal.

Ik zit in een bakfase. cakes en broodjes <3 Heerlijk.

En ben mijn decoratie kwijt, ergens in de berging moet het liggen maar ik wil dus niet opnieuw decoratie kopen :frowning:

1 like

Ja ze waren heel klein nig bij de appelplukdagen

1 like

Vandaag kwam ik deze tegen, de klontjestrilzwam…
Had niet gedacht dat het een zwam was, bijzonder ding/spul!

19 likes

Wauw! Lijkt op een kwal.

1 like

Ja obsidentify had er ook moeite mee, die gaf ook een kwal aan, maar midden in het bos leek mij dat een beetje raar, google lens gaf ons het antwoord.

5 likes

Je doet je naam iig eer aan.

5 likes

Of juist wel, nog steeds zoekende! :rofl:

1 like

Ja, dat zeg ik :grin:

1 like

Hahaha sorry!! Ik las “geen eer aan” :skull: Was blijkbaar nog vroeg voor me :joy::joy:

1 like