Haha ik was door Pinterest aan het scrollen en had opeens random zin in herfstoutfits. Dus ik voel deze wel ![]()
Ik heb stiekem al wel weer zin in de herfst
gezellig kaarsjes aan en de gordijnen dicht
Hahaa ja ik ook, ben gék op de herfst en leef helemaal op met die regenbuien en koelere temperaturen nu. Maar toch wel even error, het is net zomer, haha.
Die liggen er altijd al eind augustus, of je maakt een grap ![]()
Klopt, zeker al 10 jaar in augustus in te winkels ![]()
Vergeet pepernoten, vanmorgen op Skyradio werd All I want for Christmas gedraaid ![]()
De action is al losgeslagen met herfstspullen
En ik ben hier gisteren speciaal voor omgereden:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/hostagille-decoratieve-schaal-met-deksel-geelbruin-20600317/
Ik kan niet wachten ![]()
Ik heb de kaars versie van die schaal dit weekend gekocht, haha. Wel nog even opgeborgen, maar zodra het september is, komt ie tevoorschijn.
i know, bedoelde het als in: oh shit er liggen zeker weten dan ook alweer pepernoten.
was vergeten hoe gek de action was
We hebben vandaag Shepherd’s pie gegeten. Vind het echt een herfstgerecht, maar past wel perfect bij het huidige weer! ![]()
Maandag kan de haat voor dit topic weer beginnen ![]()
Vandaag lagen er opnieuw kastanjepompoenen in de winkel, mijn favoriete groente <3
Ik ga dit weekend denk ik herfstdecoreren ![]()
Ik heb het al 2 weken staan, echt net voordat die hitte weer begon ![]()
Summerweeeen!
Ik zit er ook aan te denken om dit weekend te decoreren. Vorig jaar zat ik er niet echt in (qua vibe) maar nu kriebelt het weer, dus zin an! <3
En volgens mij is de PSL weer terug bij Starbucks!
Precies wat ik dacht ![]()
Het is alleen zo jammer dat de PSL van Starbucks tegenwoordig zo vies is. Had 'm vorig jaar gekocht, een paar slokjes van genomen en daarna maar weggegooid. Niet te drinken.
Ik maak 'm tegenwoordig zelf en ik vind het lekkerder.
Hierbij ongevraagd een recept:
1 cup pompoenpuree (ik koop die van Libby’s)
1 cup bruine suiker
2 eetlepels psl kruiden
1 eetlepel vanille extract/vanilla bean paste
1 cup water
Wat kaneel
Breng het mengsel aan de kook, ongeveer 5 min laten pruttelen en daarna laten afkoelen in iets van een weckpot.
Als ik een latte maak doe ik 1 eetlepel PSL syrup, 1 eetlepel maple syrup en wat psl kruiden naar smaak erin. Oprecht de beste PSL die ik ooit gehad heb. Plus als je geen espresso machine hebt, werkt hele sterke koffie ook prima
Wat is er veranderd volgens jou?
Oh en voor de pompoen puree. Je kan bij de supermarkten ook baby pompoenpuree kopen, er zit niets anders in.
Ik heb geen idee wat er veranderd is, maar ik vind het meer naar chemisch suiker smaken i.p.v. pumpkin spice. Dat vond ik 2023 helaas ook al, dus bestelde ik maar, op aanraden van @Clancy, een dirty chai latte. Die vind ik meer in de buurt komen van de Starbucks PSL dan de eigenlijke PSL.