Het Herfsttopic

Deze vind ik super lekker! Lasagne met pompoen, ricotta, salie en spinazie - Little Spoon

5 likes

Deze vind ik heerlijk

3 likes

Wezen wandelen. Spot de schildpad! :turtle:

16 likes

Wat een leuke tip!!

3 likes

Pittige pompoensoep https://www.ah.nl/r/853188

Deze is echt lekker!

Ik heb vandaag appeltaart gebakken met mijn zoontje. Met koek- en speculaaskruiden in plaats van alleen kaneel en bruine basterdsuiker in plaats van normale suiker. Hij is heerlijk :heart_eyes:

18 likes

Ik kom weer met een paar leuke paddenstoelen…

Blote billetjeszwam

Spekzwoerdzam

Geweizwam

En deze waren gewoon mooi!

Heerlijk hoor zo struinen door het bos! 3 uur gedaan over 2 km. Op het eind nog 2 jonge reeën gezien die vrij dicht tegen de bosrand lagen te rusten. Helaas waren ze sneller weg dan mijn camera te voorschijn kwam.

43 likes

Ik op de Veluwe geweest vandaag en ook mooie gezien :heart_eyes:

36 likes

Ik word echt blij van al jullie plaatjes :orange_heart:

6 likes

Ik wil echt van de hetfst genieten maar ik vind het nog steeds echt te warm😅 de afgelopen nachten koelt het ook amper af waardoor de slaapkamer 21C+ blijft en ik vind het zooooo kut. Moest even klagen sorryyyy, geniet wel van jullie mooie herfstplaatjes en de prachtige bomen hier in de buurt💕

10 likes

Mijn slaapkamer wordt ook heel warm, ik lig te zweten en dat met alleen een zomer dekbed😭
Maar is ook heel luchtvochtig

2 likes

Ohh ja die warmte…:disappointed: En al die narigheid die erbij hoort: fruitvliegjes, zoemende muggen.

Gisteren heerlijk in het bos gewandeld, ik vond vooral dit tafereeltje zo mooi. Aan de rand van een bos beekje. Kreeg het niet dichterbij gefotografeerd…

26 likes

Eindelijk paddenstoelensucces in het bos waar ik altijd met de hond heen ga.

Was echt een heerlijk herfstige rondje! Nu nog ietje kouder alleen haha

58 likes

Een hartje is niet genoeg. Die blije hond naast die paddenstoel :heart_eyes:!!!

Ik heb vanochtend ook weer heel veel paddenstoelen gespot. Er staan er zo mega veel dit jaar! Zelfs midden op het pad.

39 likes

Ahhh ik vind het nu al treurig dat al deze pracht binnenkort weer weg is! Duurde het maar wat langer…

30 likes

Wat heeeeeerlijk en wat een lief hondje!

3 likes

Ik hoop ook binnenkort van die mooie paddenstoelen te zien! Hier in de buurt nog weinig gespot helaas

1 like

Kan iemand een bos of wandelroute aanraden met veel mooie herstkleuren?
Omgeving Den Bosch, of een stukje rijden (grofweg tussen Nijmegen-Utrecht-Tilburg-Eindhoven)?

Bij mijn standaard boswandelplekjes is alles meer groenblijvend, vooral gelig, of snel kaal. Maar ik vind dat veelkleurige, oranje/rode juist ook zo mooi :blush:

1 like

De duivelsberg bij Nijmegen is erg mooi nu! En de hatertse en overasseltse vennen zijn nu ook mooi.
Duivelsberg zou ik trouwens wel afraden als het flink geregend heeft, dan is het behoorlijk modderig op sommige stukken

3 likes

Ik vind de NS-route van Oisterwijk naar Boxtel (of vice versa) ook erg mooi. Weet even niet hoe het zit met de herfstkleuren nu, wel veel varens die dan oranje worden enzo :slight_smile:

3 likes

De N70 route bij Berg en Dal (Nijmegen). Die komt langs de Duivelsberg die @Verka aanraadde. Als je de route begint bij Tante Koosje (een restaurant naast het ‘‘officieuze’’ startpunt, ligt de Duivelsberg halverwege en is dan leuk voor de lunch.

2 likes