Het Herfsttopic

Goudhoed (stonden er veel van)

Eikenbladzwammetje

9 likes

super mooi!

Met welke camera heb je dit gedaan? ook @fullmoon etc? Vind ik interessant :smile:

Ik met m’n iPhone 14 pro!

2 likes

Al die paddenstoelen, zo mooi!

1 like

Met mijn Samsung Galaxy S24!

3 likes

Wat een fantastische dag!

28 likes

33 likes

Het lijkt mij wel leuk om dit recept uit te proberen maar ik vraag me af is de maple syrup noodzakelijk of zou honing ook kunnen weet jij dat? Keukenstroop lijkt me niet zo’n goede vervanger.

1 like

De maple syrup die ik gebruik is vrij dun, honing is wat dikker. Ik denk dat het wel kan maar heb het nog nooit zelf geprobeerd. Maple syrup eten mijn man en kind graag op pannenkoeken dus dat heb ik eigenlijk altijd in huis, haha. :sweat_smile:

2 likes

Misschien agave siroop? Dat lijkt er qua consistentie meer op dan honing

2 likes

Ik denk aan stroop met honing en ietjes water

1 like

Het zonnetje schijnt de woonkamer in, de lucht is blauw, de bomen zijn op en top herfst-gekleurd en ik sta achter het fornuis zelf bouillon te maken van mergpijpen en kruiden. Ik laat hem 6 uur trekken, kan nu al niet wachten hoe mijn huis vandaag zal ruiken :heart:

7 likes

Het was echt zo mooi vanmorgen in het bos :green_heart:

67 likes

Ooo wat prachtig! Ik zou echt willen dat ik wat dichter bij een bos zou wonen om gewoon lekker vanuit je bed na een kopje thee even van het bos in je eentje kan genieten :relaxed:

Wat mooi dat licht ook door de bomen heen! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Zo mooi hè?

Wij zijn dus vanuit de Randstad verhuisd naar een plek vlakbij het bos, om de reden die jij ook noemt.
Vanuit huis loop ik zo een natuurgebied in en het “echte bos” is op fietsafstand of met de auto in 5 minuten. We genieten er heel erg van :green_heart:

2 likes

Weet iemand wat voor paddenstoelen dit zijn?

7 likes

Google Lens zegt Witte Kluifzwam

2 likes

We wilden eigenlijk naar de Veluwe vandaag maar stonden urenlang in de file, dus maar naar Barneveld en Lunteren geweest. Ook prachtig :heart_eyes:

29 likes

23 likes

Beter laat dan nooit, heb de slowcooker meegenomen naar het werk omdat ik daar de tijd had om even die appels te snijden haha. Heel benieuwd, maar het ruikt nu al lekker!

12 likes