Goudhoed (stonden er veel van)
Eikenbladzwammetje
Ik met m’n iPhone 14 pro!
Al die paddenstoelen, zo mooi!
Met mijn Samsung Galaxy S24!
Het lijkt mij wel leuk om dit recept uit te proberen maar ik vraag me af is de maple syrup noodzakelijk of zou honing ook kunnen weet jij dat? Keukenstroop lijkt me niet zo’n goede vervanger.
De maple syrup die ik gebruik is vrij dun, honing is wat dikker. Ik denk dat het wel kan maar heb het nog nooit zelf geprobeerd. Maple syrup eten mijn man en kind graag op pannenkoeken dus dat heb ik eigenlijk altijd in huis, haha.
Misschien agave siroop? Dat lijkt er qua consistentie meer op dan honing
Ik denk aan stroop met honing en ietjes water
Het zonnetje schijnt de woonkamer in, de lucht is blauw, de bomen zijn op en top herfst-gekleurd en ik sta achter het fornuis zelf bouillon te maken van mergpijpen en kruiden. Ik laat hem 6 uur trekken, kan nu al niet wachten hoe mijn huis vandaag zal ruiken
Ooo wat prachtig! Ik zou echt willen dat ik wat dichter bij een bos zou wonen om gewoon lekker vanuit je bed na een kopje thee even van het bos in je eentje kan genieten
Wat mooi dat licht ook door de bomen heen!
Zo mooi hè?
Wij zijn dus vanuit de Randstad verhuisd naar een plek vlakbij het bos, om de reden die jij ook noemt.
Vanuit huis loop ik zo een natuurgebied in en het “echte bos” is op fietsafstand of met de auto in 5 minuten. We genieten er heel erg van
Google Lens zegt Witte Kluifzwam
We wilden eigenlijk naar de Veluwe vandaag maar stonden urenlang in de file, dus maar naar Barneveld en Lunteren geweest. Ook prachtig