Wat is er veranderd volgens jou?
Oh en voor de pompoen puree. Je kan bij de supermarkten ook baby pompoenpuree kopen, er zit niets anders in.
Wat is er veranderd volgens jou?
Oh en voor de pompoen puree. Je kan bij de supermarkten ook baby pompoenpuree kopen, er zit niets anders in.
Ik heb geen idee wat er veranderd is, maar ik vind het meer naar chemisch suiker smaken i.p.v. pumpkin spice. Dat vond ik 2023 helaas ook al, dus bestelde ik maar, op aanraden van @Clancy, een dirty chai latte. Die vind ik meer in de buurt komen van de Starbucks PSL dan de eigenlijke PSL.
als je een pompje witte chocola er bij vraagt (bij de dirty chai) komt hij (volgens personeel) nog dichter in de buurt van het oude recept.
@keekie wat ze vorig jaar zeiden is dat het recept is veranderd (al een paar jaar) en ze andere ingrediënten gebruiken. Geen idee wat inhoudelijk. Ben er al even niet meer geweest
Thanks voor het recept! Misschien ben ik in denial of niet zo’n fijnproever, maar het verschil met vroeger (de eerste keer dat ik er een proefde was in 2013) heb ik niet zo gemerkt. Ik ben benieuwd hoe het is als ik hem zelf ga maken ![]()
Ik zit zo in de herfstvibe
, kan echt niet wachten. Heb ook zoveel leuke herinneringen aan vorig jaar herfst. Wandelen, de blaadjes die vallen, mezelf niet continu het leplazerus zweten. Ik ben ook weer helemaal druk met houten poppetjes schilderen en blaadjes tekenen enzo. Ik wil sowieso deze maand nog appels gaan plukken ook. Dat was ook zo leuk vorig jaar
.
Ik zat dat +/- 2 weken geleden ook toen de zomer een “dipje” kende en er haast elke dag regen viel. Heel mijn TikTok stond ook vol met autumn vibes dingen zoals mode nagellakkleurtjes etc.
Ik was ook gewoon boos toen er opeens die tweede hittegolf aan kwam, ik was al helemaal in mijn nopjes haha
Hahah ja mijn instagram is nu ook helemaal oranje
. Stomme is wel dat instagram me dan de neiging geeft van alles te kopen terwijl ik genoeg spullen heb.
Ik ga wel over 3 weken nog kamperen dus ik hoop dat het wel een beetje droog is dan ![]()
Ik wil trouwens ook nog heel graag naar de heide toe nu die in bloei staat. Maar alle heidegebieden zijn minstens een uur rijden vanaf Dordrecht en dat vind ik echt te intensief. Mocht iemand denken oh maar daar is ook heide let me know ![]()
Bij de Loonse en Drunense Duinen is volgens mij ook heide, dat zou niet zo ver moeten zijn denk ik.
Rucphense heide?
Bergen op Zoom? Daar is geloof ik ook een heide.
Breda Mastbos is erg mooi in de herfst!
Loonse en Drunense duinen is geen uur rijden toch buiten de spits. Bij de Kaatsheuvelse ijsbaan een mooi stuk heide ![]()
Of makkelijker voor als je er niet bekend bent: bij de Roestelberg.
Ik vind het heerlijk dat het morgen 1 september is, m’n 4 favoriete maanden van het jaar komen eraan.
Ergens eind september wordt ook onze dochter geboren, dus heerlijk thuis cocoonen met herfstmuziek, geurkaarsjes en lekkere warme drankjes. En hopelijk heel veel mooie herfstwandelingen maken in de gekleurde bossen. Echt zin in!
Mn eerste zoontje is in januari geboren en ik vond de maanden ernaartoe ook zooooo knus. Kan me dit helemaal voorstellen. Tweede zoontje is van juli en dat was echt zo vreselijk met die hitte.
Vandaag is het september en ik heb ook zoveel zin in de herfst. Vandaag al wakker geworden met regen, zo knus ![]()
Heerlijk! Hier is het (weer) benauwd. Elke keer bewolkt maar de regen wil nog niet echt vallen helaas. En het is zo droog hier, dus zou wel goed zijn.
M’n eerste is van april en dat was ook leuk, maar wel anders inderdaad. Ik denk dat dit meer mijn ding wordt, zo’n herfstbaby ![]()
Hier herfstbaby (ben zelf ook jarig in de herfst) en vond het echt fantastisch. Heb zoveel mooie wandelingen gemaakt tijdens m’n verlof
en tegen de tijd dat het voorjaar is, kunnen ze vaak wat meer, dus dan is het ook leuk om het gras te verkennen etc.
Alleen hoogzwanger in de zomer vond ik dan weer niks (september was 4 jaar geleden echt SUPER heet
)
Ohhh dit kan ik echt beamen ja, heb echt afgezien op die hete en benauwde dagen. Nu nog steeds hoor als de luchtvochtigheid hoog is.
Van mij mag het koelere najaarsweer wel z’n intrede gaan doen ![]()
Ik ben vandaag naar de Galderse heide geweest en het was al aan het uitbloeien dus ik ben blij dat ik nog geweest ben. Verder ook heerlijk gewandeld.
En voor m’n dochter allemaal eikeltjes, eikelhoedjes en al wat tamme kastanjes geraapt. Deze liggen nu in de vriezer zodat ik hopelijk geen beestjes in huis krijg.
Ik heb zoveel zin om weer een trui aan te doen!
Ben morgen onverwacht vrij, en het schijnt enorm te gaan regenen ( wel 23 graden, bluh) maar heb helemaal zin om lekker op de bank te liggen en Wednesday te kijken.
Heb vandaag ook de eerste kastanje gespot!