Het Herfsttopic

Ik ben van plan vandaag nieuwe kaarsen te gieten van restjes, ik hoop dat het niet te veel geklieder wordt.

1 like

:maple_leaf:

3 likes

Gilmore girls ben ik echt meer dan een jaar terug al eens mee begonnen, maar blijven steken bij seizoen 2. Denk dat ik die maar weer eens op ga pakken :blush:

2 likes

Ik ook! Maar eerst kijk ik Chesapeake Shores af, is ook leuk voor de herfst

1 like

Ik heb zojuist een wishlist gemaakt voor de winter:

Een corduroy tuinbroek
Een leren trenchcoat
Meer ‘Victoriaanse’ blousejes

Heeft iemand nog nog 1200 euro ergens liggen? Ik wil graag deze set:

7 likes

Je vroeg het niet aan mij, maar https://irisborduurt.nl/ heeft ook allerlei leuke setjes en kits, ook voor beginners!

2 likes

Ik woon net iets te ver weg van een Starbucks om even een psl op te halen. Maar zag net deze bij de lidl. Zelfs met een schattige pompoen er op, dus ik was verkocht :heart_eyes: Ik hoop dat 't wat is…

7 likes

Net zelfgemaakte bloemkoolsoep op, vanmiddag warme Matcha Latte maken en vanavond pompoenlasagne :orange_heart:

Met dit weer vind ik het veel leuker om in mijn vrije tijd uitgebreider in de keuken te staan.

4 likes

Ik ben naar de markt geweest (farmers market om het echt herfst te maken).
Straks ga ik enorm de keuken in. Mijn plan:

• pompoensoep;
  • bananenbrood;
  • hummus met pompoen;
  • pesto.

Nog niet echt herfst recepten maar heb wel de pompoenkaarsen aan :heart_eyes::jack_o_lantern:

7 likes

Hahahaha

15 likes
1 like

Als je ook tevreden bent met een alternatief kun je eens bij Sissy-Boy kijken! Die hebben nu een okergele losse broek met bijpassende blouse. Dit is wel mooier maar wie weet vind je die set bij Sissy-Boy ook wel tof!

1 like

Groetjes van mij en mijn veel te dure herfstkaars :heart_eyes:

11 likes

Zelfs dit is herfst💕

2 likes

Heb je hier een recept voor? Ik zie online zoveel verschillende dingen :slight_smile:

Zullen we een gezamenlijke herfstspeellijst maken op spotify? Dat jullie hier ook een nummer neerdumpen, ik een lijst maak en die op openbaar zet? En dan een nummer dat jouw echt herfstvibes geeft ongeachte het die thematiek heeft of niet.

11 likes

Ja leuk!!

Jaaa heel leuk!

Ik ben ook de dag begonnen met een homemade psl. Homemade als in zelf siroop in m’n koffie gedaan hahah, no money voor Starbucks en hun psl is te zoet + niet suikervrij.

Gisteren 2 grote pompoenen gescoord aan de weg en vandaag al lekker pompoensoep gemaakt en het pompoenbrood staat as we speak te rijzen. Nu nog veeeel pompoen over om andere lekkere dingen mee te maken :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes