Het Herfsttopic

Rond zonsondergang gegaan. Baal alleen dat ik echt geen rood met witte stippen paddestoel gevonden heb, alleen de laatste foto kwam een beetje in de buurt haha.

30 likes

Wat een mooi licht!

3 likes

Heeeeeel leuk dit, ik ga het downloaden :smiley: !!

4 likes

Dit klinkt zo leuk, bedankt! Heb ‘m gelijk gedownload.

Echt deze herfst :orange_heart::orange_heart::orange_heart:, het houdt maar niet op. Wat een heerlijke dag was vandaag ook weer! Alles komt zo extra mooi uit met het zonnetje erbij.

Vanavond lekker genieten van de lange avond, het begint nu al te schemeren :heart_eyes:

5 likes

:roll_eyes::roll_eyes:

De appelboter is goed gelukt, maar mijn vriend staat er niet voor open om het te proberen en mijn zus reageerde ook al “bah” terwijl ze het niet eens kent. Dan niet joh, meer voor mij. :sweat_smile:

3 likes

Parels voor de zwijnen

3 likes

Deze blondies staan inmiddels in de oven, vanavond als mijn kind slaapt het glazuur maken. Het ruikt al heerlijk in huis!

EDIT: 25 minuten later en het lijkt wel alsof er niets gebeurd is 🫠

EDIT2: Na nog eens 20 (!) minuten lijkt ie eindelijk goed, maar ben bang dat het nu meer een cake is geworden ipv blondies. :joy:

Ah oei, ik hoop dat het alsnog lekker is! De oven die ik destijds had bakte erg fel dus kan me voorstellen dat andere ovens er iets langer over doen.

3 likes

14 likes

10 likes

Ik ben afgelopen week in New York en Cold Spring geweest en het was zooo mooi nu rond de herfst :smiling_face_with_three_hearts:

103 likes

Het smaakte gelukkig nog goed! Ik ga het recept opslaan, erg lekker!

3 likes

Ik ben afgelopen weekend bij de Duivelsberg geweest, de N70 route maar dan de verkorte/halve versie. De bomen zelf waren niet zo oranje/herfstkleurig helaas, maar een hele leuke route, er waren een paar mooie uitzichten en het lag vol met herfstblaadjes en kastanjes :chestnut:

14 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik heb afgelopen weekend de ns wandeling van Driebergen naar Maarn gelopen en dat was ook echt prachtig :orange_heart:

33 likes

Oh als ik dit zie wil ik ook weer in oktober richting USA of Canada!

Ik ga zelf over 2,5 week naar Canada hoop dat het dan nog zo mooi is, maar ben bang van niet.

1 like

Ik ben zelf eind november in USA (Boston/NYC) geweest en toen was het allemaal nog super mooi qua kleuren! Dus wie weet :pray:t3:

Canada is altijd mooi :heart_eyes:

4 likes

Dat sowieso! Ik probeer elk jaar te gaan en maakt niet uit welke tijd van het jaar ik er ben, het heeft allemaal wat.

3 likes

Oh wat leuk, elk jaar! Ik ben 1 keer geweest (omgeving Ontario, ik wil nog heel graag eens BC zien en banff enzo) in 2014 maar staat toch nog steeds in mijn top 5 mooiste landen. Is er een reden dat je zo vaak gaat, naast het mooi vinden?

1 like