Het Herfsttopic

Ik hoorde het ook :heart_eyes:! Maar als ik de voorspellingen kijk valt het hier nog mee en met die temperaturen voelt het vast heel benauwd.
Maaaar ik ga wel pompoensoep maken voor morgenavond, nu al zin in!

2 likes

Ik die dit topic dagelijks check terwijl ik nog twee weken in Nederland op zomervakantie ben😂 De regen mag nog even op zich laten wachten maar zoveel zin in kortere dagen en regen en kaarsjes en gezelligheid binnenshuis😍

5 likes

Mooooooi! Waar is dit?

1 like

Een dorpje in Groningen!
Is een stalletje met boeren producten. Stelt niet heel veel voor hoor, maar wel leuk. Love alle pompoenen. Binnenkort opent de Pompoenschuur (Kiel Windeweer) en die tip ik hier elk jaar haha.

4 likes

Oohh dat is voor ons wel erg ver weg hahaha :joy: Maar hier komt vast ook weer vanalles. Ik heb een vriendin die altijd de leukste plekjes weet te vinden en die tipt het dan weer aan mij dus ik wacht het rustig af.

2 likes

Tip jij ze dan weer hier? :grin: In noord holland is marlequi in Warmenhuizen wel leuk, die hebben weer pompoenfair op 20 en 21 sept.

2 likes

13 september is er voor open monumentendag weer de pompoenmarkt in kasteel neerijnen bij waardenburg!

(oud artikel maar het zag er vorig jaar nog net zo uit)

super mooie tuin en ook veel leuke dingen voor kinderen (poffertjes, schilderen) en het geld gaat naar het onderhoud van die tuin

4 likes

Speeltafel voor m’n dochter gemaakt. Op de vogels na heb ik alles zelf geverfd en gemaakt. Hopelijk heeft ze er dit keer wel interesse in :sweat_smile:. En anders ziet het er iig leuk uit.

43 likes

Appels geplukt uit onze tuin. Zag er zo een paar af waaien door de harde wind.
En daarna gelijk appelmoes ervan gemaakt met m’n zoontje.

En de eerste pompoensoep van het seizoen is ook een feit :orange_heart:

36 likes

Ik ben helemaal in de mood :fallen_leaf: zit onder een kleedje met thee en kijk wednesday. Ondertussen knutsel ideeën aan het opdoen voor met de peuter, helemaal zin in

15 likes

Heeft iemand tips voor herfstseries en films?

2 likes

Letterlijk het hele internet staat hiermee vol. Op TikTok word je doodgegooid met lijstjes.

1 like

Ik kom zelf niet verder dan Gilmore Girls maar zag net deze post

Ze deelt ook cozy games, boeken, hobby’s en bordspellen

8 likes

Ik kwam ook niet verder dan Gilmore girls en ik vind dat leuk maar stoor me soms ook onwijs aan de constante snelle dialogen.
Leuk dat ze ook games en spelletjes en zo noemt!

3 likes

Good witch op netflix

2 likes

Buffy the Vampire slayer

2 likes

Sabrina op netflix

3 likes

Behind the garden wall op hbo!

1 like

Kastanjemanden

2 likes

Deze ochtend :orange_heart:! Zo knus…
Zit op de bank met een geurkaars aan en m’n eerste pumpkin spiced latte, heerlijk!

12 likes