Het Herfsttopic

Ik ben helemaal in de mood :fallen_leaf: zit onder een kleedje met thee en kijk wednesday. Ondertussen knutsel ideeën aan het opdoen voor met de peuter, helemaal zin in

15 likes

Heeft iemand tips voor herfstseries en films?

2 likes

Letterlijk het hele internet staat hiermee vol. Op TikTok word je doodgegooid met lijstjes.

1 like

Ik kom zelf niet verder dan Gilmore Girls maar zag net deze post

Ze deelt ook cozy games, boeken, hobby’s en bordspellen

8 likes

Ik kwam ook niet verder dan Gilmore girls en ik vind dat leuk maar stoor me soms ook onwijs aan de constante snelle dialogen.
Leuk dat ze ook games en spelletjes en zo noemt!

3 likes

Good witch op netflix

2 likes

Buffy the Vampire slayer

2 likes

Sabrina op netflix

3 likes

Behind the garden wall op hbo!

1 like

Kastanjemanden

2 likes

Deze ochtend :orange_heart:! Zo knus…
Zit op de bank met een geurkaars aan en m’n eerste pumpkin spiced latte, heerlijk!

12 likes

Ja love it. Ik ben een rondje gaan wandelen in de regen met van die cosy morning jazz op en dat + geluid van tikkende regen op de paraplu = mijn ochtend is gemaakt :orange_heart::maple_leaf::fallen_leaf::moon_cake:

12 likes

Net deze besteld, ben benieuwd!
Ik koop elk jaar 1 nieuwe Yankee Candle herfstgeurkaars. Zo lekker!

9 likes

Het is ‘koud’ en ik ben er blij mee.

14 likes

Wat bedoelt ze met de categorieën Leaftv, pumpkin etc?

4 likes

Ja vroeg ik me ook af :sweat_smile:

@Kusjessoldaat is dat niet gewoon een soort woordgrap op Tvzender namen?

1 like

Het ruikt zo lekker in het bos buiten en die frisse lucht heeeeerlijk ik leef weer!!

11 likes

Ik was vandaag appels plukken en ik heb net een Apple crumble gemaakt als toetje ermee. Ik word zo blij van al dat bakken en knutselen en boeken lezen en thee drinken. Wil nog wel lekkere herfstthee, dus ik ga vd week naar een theewinkel in de stad.

Ik wilde eigenlijk appels plukken in Rhoon, maar die is dicht op zondag. Ik was nu naar stadslandbouwkas de oude beer. Was ook heel leuk, en we waren de enige die appels plukten. Alles is biologisch en daarna hebben we nog even op het terras gezeten daar.
Sowieso een aanrader, je kan er ook hele mooie dahlias plukken. En oogst kopen, dus ik heb ook nog wat tomaatjes.
En dit was in Dordrecht dus we konden er op de fiets naartoe.

16 likes

Helemaal zin in de knusse dagen die er weer aan gaan komen :heart:

15 likes