Het Herfsttopic

Ja love it. Ik ben een rondje gaan wandelen in de regen met van die cosy morning jazz op en dat + geluid van tikkende regen op de paraplu = mijn ochtend is gemaakt :orange_heart::maple_leaf::fallen_leaf::moon_cake:

12 likes

Net deze besteld, ben benieuwd!
Ik koop elk jaar 1 nieuwe Yankee Candle herfstgeurkaars. Zo lekker!

9 likes

Het is ‘koud’ en ik ben er blij mee.

14 likes

Wat bedoelt ze met de categorieën Leaftv, pumpkin etc?

4 likes

Ja vroeg ik me ook af :sweat_smile:

@Kusjessoldaat is dat niet gewoon een soort woordgrap op Tvzender namen?

1 like

Het ruikt zo lekker in het bos buiten en die frisse lucht heeeeerlijk ik leef weer!!

11 likes

Ik was vandaag appels plukken en ik heb net een Apple crumble gemaakt als toetje ermee. Ik word zo blij van al dat bakken en knutselen en boeken lezen en thee drinken. Wil nog wel lekkere herfstthee, dus ik ga vd week naar een theewinkel in de stad.

Ik wilde eigenlijk appels plukken in Rhoon, maar die is dicht op zondag. Ik was nu naar stadslandbouwkas de oude beer. Was ook heel leuk, en we waren de enige die appels plukten. Alles is biologisch en daarna hebben we nog even op het terras gezeten daar.
Sowieso een aanrader, je kan er ook hele mooie dahlias plukken. En oogst kopen, dus ik heb ook nog wat tomaatjes.
En dit was in Dordrecht dus we konden er op de fiets naartoe.

16 likes

Helemaal zin in de knusse dagen die er weer aan gaan komen :heart:

15 likes

Ik leef ook echt helemaal op. Heerlijk om gewoon buiten rond te kunnen lopen zonder dat het zo mega benauwd aanvoelt en het zweet over je rug loopt.
En afgelopen week ook echt genoten van weer meer lezen, chille muziek aan, kaarsjes aan. En van de bomen die al beginnen te verkleuren, zo mooi!

15 likes

In de voortuin :heart:
Zitten er zoveel in dit jaar. Heel veel vogeltjes in de boom dus aankomende winter.

9 likes

Ik heb m’n allereerste pompoen stoofpotje (ever) opstaan. :drooling_face: Kreeg er zin in met dit weer! Wat eten jullie er het liefst bij?

10 likes

Een lekker desem (stok) brood. Het liefst eet ik de hele herfst alleen maar soepachtige maaltijden met brood.

4 likes

Risotto met paddenstoelen :drooling_face: en rode wijn. Heeeel belangrijk dat laatste haha

6 likes

Mijn vriend gaat pumpkin spice muffins maken met onze kinderen :star_struck:

8 likes

Allereerste zuurdesembrood gebakken vandaag., kreeg helemaal herfstige vibes toen het lekker begon te ruiken in huis. Het rijsproces was mislukt maar voor een eerste keer smaakte hij heerlijk!

13 likes

Zo leuk! Welk recept gebruik je?

Mijn kind vanochtend tegen m’n man toen hij aan hem vroeg wat hij wilde drinken bij z’n ontbijt: “ik heb wel trek in een pumpkin spiced latte papa!”…
Mijn liefde voor de herfst succesvol overgedragen aan m’n kind haha :orange_heart:

9 likes

44 likes

Jaaa jouw foto’s :orange_heart::orange_heart::orange_heart:!
Zat hier stiekem al een beetje op te wachten.

2 likes

Ahh wat lief 🥹🥹

4 likes