Een deel van mijn familie komt er vandaan en dat is precies het deel van mijn familie waar ik het meeste hecht mee ben. Ik heb ook nog maar een heel klein deel van Canada gezien hierdoor, door de jaren heen wel veel van Ontario gezien inmiddels en een stukje van Quebec. Ik wil ook nog erg graag naar BC en PEI, maar doordat ik ook graag naar mijn familie wil, blijf ik tot nu toe beetje bij Ontario hangen, haha. Hopelijk gaan ze gewoon nog een keer verhuizen, hahaha
Ik heb die ook dit weekend gelopen en hij was prachtig!
Afgelopen weekend gewandeld en nu ook even tussen door. Twee wilde herten gespot! Alleen te laat om een foto te maken
Echt heeeeel speciaal om te zien!
Ik geniet zo van jullie foto’s! Kan er momenteel niet echt op uit, maar zo krijg ik toch wat mee.
Wat een ontzettend mooie herfst hebben we dit jaar, zeg. Vind het ook heerlijk dat het sinds een paar dagen echt lekker fris is buiten.
Prachtig
Vanmorgen was het ook zo mooi, mistig en dan de zon er doorheen. Prachtig.
Ik vind de herfst dit jaar ook echt perfect , echt genieten!
Ik heb een tijdelijke telefoon die niet zulke mooie foto’s maakt, maar het was echt prachtig vanochtend!
Er was een herder met hond bij de schaapskudde. Vind dat altijd zo mooi om te zien, de samenwerking met de hond en hoe zo’n dier aan het werk is.
Is dat de Hudson river?
De herfstprullaria ligt alweer bij Action hoor! Ik moest afdekzeil hebben en had echt even error toen ik ineens tussen de eekhoorntjes, pompoentjes en paddestoeltjes stond.
Ben wel heel blij met mijn pompoendekentje van de Action!
Dat is wel heel vroeg, volgende maand liggen er zeker ook alweer pepernoten
Haha ik was door Pinterest aan het scrollen en had opeens random zin in herfstoutfits. Dus ik voel deze wel
Ik heb stiekem al wel weer zin in de herfst gezellig kaarsjes aan en de gordijnen dicht
Hahaa ja ik ook, ben gék op de herfst en leef helemaal op met die regenbuien en koelere temperaturen nu. Maar toch wel even error, het is net zomer, haha.
Die liggen er altijd al eind augustus, of je maakt een grap
Klopt, zeker al 10 jaar in augustus in te winkels