Het weer vandaag is echt mijn lievelings.
Jaaa same.
Die zon zo lekker ![]()
Jaa en schijnt nu zo mooi door de bomen ![]()
Dit zijn echt dagen waarop ik het liefste buiten ben en lekker ga wandelen. Zo jammer dat het nu nog niet kan en ik in bed lig te herstellen van een keizersnede. Hoop echt dat dit nog even aanhoudt tot ik weer naar buiten kan.
Oh ik hoop het ook voor je. Gelukkig zijn we pas aan het begin van de herfst. Hopelijk nog heel veel van zulk soort dagen.
Onze dochter is een week oud vandaag en we zijn net voor het eerst met z’n 4-tjes buiten geweest. Het was zo heerlijk!
Nu het wandelen langzaam weer opbouwen en heel veel mooie herfstwandelingen maken.
Ik ben vandaag appels gaan plukken!
Zo’n 5 kilo meegenomen, dus dat wordt lekker bakken met appels
Daarna zag ik een bordje met pijl naar een erf waar ze pompoenen verkochten, dus daar ook nog even gaan kijken.
Oooh zo heten ze! Die dingen kunnen echt niet normaal groot worden. Ik zie ze ineens super veel, veel meer dan vorig jaar naar mijn idee.
Elke avond als ik een rondje met de hond loop zie ik wel een egeltje rond snuffelen. Zo schattig ![]()
Er zijn dit jaar ook veel reuzenzwammen te zien (geweest misschien al), die zijn zoals de naam al zegt reusachtig. Voornamelijk op boomstronken en dode bomen.
Paddenstoelen soorten determineren is best leuk altijd!
Wow enorm inderdaad! Jaa ik zie net dat er een app is! Heel leuk. Maar dat vind ik ook van die app waarin je vogelgeluiden kunt herkennen (merlin bird). Love it.
Grote sponszwam
Jammer omver, vliegenzwam in wat stadia
En dit is wel een vibe ![]()
Echt heerlijke ochtend met mist en zon
Ik zie bijna elke keer als ik nacht heb gewerkt egels:heart:![]()
zo’n leuke beestjes.
Wow dit lijkt wel een hortensia!
Verder ging ik naar burlen van edelherten kijken/luisteren, brons van edelherten is wel echt start van herfst voor mij, wel gehoord maar weinig gezien door de mist.